Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4259
Hei,
Først vil jeg si at jeg ikke trenger no moral-preken, for jeg vet godt hva jeg begir meg ut på og alt som følger med. Jeg har prøvd å lese meg opp, men sitter fortsatt igjen med noen spørsmål, så håper på respons så jeg kan gjøre dette på tryggest mulig måte.

Jeg skyter vanligvis amfetamin, og har skyti heroin et par ganger tidligere, men da var det noen andre som forberedte heroinen, så jeg fikk ikke med meg hvordan dette skjer. Jeg har alt av utstyr og en kvarting av ganske grei kvalitet.

Så det jeg lurer på er, i forhold til dette med vann og sitronsaft. Når jeg leste var det noen steder det sto at jeg bare skulle blande med sitron, mens andre steder sto det sitron og vann. Hva er riktig her, og ca hvor mye av hver når jeg har en 2ml pumpe?

Og ettersom det er to-tre måneder siden sist jeg tok, hvor mye heroin burde jeg ta i hvert skudd? Hvis det er relevant så er jeg passe liten, 164cm og ca 55 kg.

Hvis dere har noen andre tips eller erfaringer dere vil dele så tar jeg gjerne imot!
This is bat country!
gregory's Avatar
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409

Kan anbefale å lese igjennom denne, før du gjør noe som helst
Sist endret av gregory; 28. oktober 2016 kl. 17:19.
https://freak.no/forum/showthread.php?t=260521

Og her kan du sikkert få svar på spørsmålet også, uten maskerte moralprekener
Les tråden du ble linka til over.. For å hindre deg i å sette et skudd med bokstavelig sitron tillater jeg meg å svare: du kan bruke askorbinsyre eller sitronsyre. Helst førstnevnte, og det kan du finne i Oslo på sprøyterommet eller Sykepleie på hjul. Du kan også kjøpe store pakker av det på apotek. Sitronsyre finnes i bakeavdelingen på dagligvarebutikker.

Forholdet skal være ca 1 syre 3 heroin
Du bør ikke sette mer enn 0.05 første gang

Tips:
Ikke bom (registrer og se at blod fosser inn i pumpa)
Ikke bruk større enn 16mm nåler
Aldri gjenbruk nåler
Hvis du kjenner noe svi er det enten fordi du bommer eller fordi du har for mye syre. Hvis det gjør ordentlig vondt betyr det at du bommer, hvis det bare svir er det nok bare at du har for mye syre i (noe som er jævlig for årene dine, men bedre enn å bomme).
Mange år siden jeg var i rusmiljøet nå, men er det ikke askorbinsyre man vil bruke? Det skal være litt mildere syre enn sitronsyre
Har lest meg opp til at askorbinsyre er way to go. Alt står i bloodshot sin tråd da, så ts har fått hjelpen h*n trengte.
Du må ha vann også. Vis du ser på YouTube så ser du at du kan tilsette syre helt til det løser seg opp helt. Uten syre så vil du se at det blir heroin "olje" som flyter oppa vannet på en måte. Meningen er at du skal ha så lite syre som mulig for jo mer surt blandingen blir og mer ødelegger det blodårene dine.
Men har sett folk bruke den gule sitron-saften, er ikke den mulig å bruke som nødløsning hvis mn ikke har mulighet til å få tak i askorbin- eller sitronsyre?
Sitat av hyperaktiv Vis innlegg
Men har sett folk bruke den gule sitron-saften, er ikke den mulig å bruke som nødløsning hvis mn ikke har mulighet til å få tak i askorbin- eller sitronsyre?
Vis hele sitatet...
Går helt fint å bruke de gule flaskene. Gjort det selv. Er det noe av det du får i deg som er farlig så er det ihverfall ikke sitron saften i første omgang. Sitronsyre ødelegger mer på lang sikt
Sist endret av mambomann; 30. oktober 2016 kl. 00:27.
Men noen som har peiling på hvor lenge det kan spores opp i en urinprøve? Hvis man har tatt en halv kvarting ca?
Sitat av hyperaktiv Vis innlegg
Men noen som har peiling på hvor lenge det kan spores opp i en urinprøve? Hvis man har tatt en halv kvarting ca?
Vis hele sitatet...
Detection Period (of Metabolite) in Urine: 1-4 days