Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2331
Er på utkikk etter hodetelefoner til musikk, ser etter krystallklar lyd å endel bass. Har sett på B&W P5 og DD DXB-03, noen som har erfaringer med disse eller noen andre forslag?

Setter pris på alle svar
Beyerdynamic DT770 er et godt valg. https://www.komplett.no/beyerdynamic...-pro-32/499135
Klar, balansert lydbilde som passer alle sjangre. Selv synes jeg de er komfortable å ha på i lengre tid, men de er nok for store til at jeg gidder å ha de med utenfor huset.
Sitat av Zahremar Vis innlegg
Beyerdynamic DT770 er et godt valg. https://www.komplett.no/beyerdynamic...-pro-32/499135
Klar, balansert lydbilde som passer alle sjangre. Selv synes jeg de er komfortable å ha på i lengre tid, men de er nok for store til at jeg gidder å ha de med utenfor huset.
Vis hele sitatet...
størrelsen vill være ett problem da jeg skal bruke de endel utenfor huset...
Da kan du vurdere Audio Technica sine ATH-M50X, eller lillebroren M50. Disse kan legges sammen.
http://www.netonnet.no/art/lyd-og-ho...k/204131.5348/
Ville også anbefale Audio Technica sine ATH-M50X du skal lete lenge etter bedre lydkvalitet. De er utrolig behagelig også. Litt store men de går helt fint å ta med seg
https://www.dustinhome.no/product/50...x=pricecompare 1000kr
Sist endret av iColdman; 30. november 2014 kl. 18:51.
Sennheiser HD 595.
Sikkert unødvendig av meg, men jeg slenger meg på Audio Technica ATH-M50X-bølgen. Dæven.
Jeg var skeptisk når jeg bestilte dem, men nå er jeg hellig overbevist. Utrolig deilig lydbilde. Veldig komfortable å bruke, selv i mange timer i strekk.

Så lenge du ikke har tenkt å bruke de i offentligheten, men det gjelder egentlig alle store hodetelefoner.
Hvordan vil dere sammenligne lydkvaliteten fra de hodetelefonene dere anbefaller sammenlignet med G35?
Har G35 selv og er på jakt etter en oppgradering i ca samme prisklasse som TS.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hvordan vil dere sammenligne lydkvaliteten fra de hodetelefonene dere anbefaller sammenlignet med G35?
Har G35 selv og er på jakt etter en oppgradering i ca samme prisklasse som TS.
Vis hele sitatet...
Jeg har ATH-50S og G35 og kan si at lydkvaliteten er utrolig mye bedre på ATH-M50 enn G35. Mye finere og klarere lyd. Hvis du skal bruke de til musikk eller produksjon av musikk vil du ikke angre ett sekund. Funker greit til gaming også men foretrekker G35 pga mikrofonen (til gaming).

Men for musikk er det bare å bestille de
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Sikkert unødvendig av meg, men jeg slenger meg på Audio Technica ATH-M50X-bølgen. Dæven.
Jeg var skeptisk når jeg bestilte dem, men nå er jeg hellig overbevist. Utrolig deilig lydbilde. Veldig komfortable å bruke, selv i mange timer i strekk.

Så lenge du ikke har tenkt å bruke de i offentligheten, men det gjelder egentlig alle store hodetelefoner.
Vis hele sitatet...
hvem sier at man ikke kan bruke de offentlig?jeg bruker de hele tiden og er en drøm å bruke. Litt store ja, men den er så lett at det går helt fint. De eneste som ser rart på meg når jeg hører på musikk er gamle menn...
Sitat av JustAnotherNick Vis innlegg
hvem sier at man ikke kan bruke de offentlig?jeg bruker de hele tiden og er en drøm å bruke. Litt store ja, men den er så lett at det går helt fint. De eneste som ser rart på meg når jeg hører på musikk er gamle menn...
Vis hele sitatet...
Tenker bare på sosiale normer. Folk vil jo ikke stå ut i mengden, noe et stort headset får deg til å gjøre.
Hvis du ikke bryr deg har det jo ikke så mye å si uansett.
Sennheiser HD-25II. Ikke for stort, spiller knall (imo bedre enn DT-770 og MT50X som jeg også har) og generer ikke andre lydmessig mtp at de lekker minimalt.