Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1349
Eg har nettopp skaffa meg spelet Pro Cycling Manager season 2009.. har installert da og alt.. men så, når eg skal gå innpå da så kjeme autorun. også trykke eg start.. så kjeme Cyanide sponsoren fram og etter det blir da bare kvit skjerm.. nokon så har hatt problem med detta eller veit ka eg kan gjera ?

takk p.f.h
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
4 0
ingen som kan hjelpa med ?
Dette fant jeg på Pirate Bay (regner med spillet er piratkopiert):
Sitat av http://thepiratebay.org/torrent/4997651/Pro.Cycling.Manager.2009-SKIDROW
To all the guys who's game shuts down on a white screen, this is what to do:

When you have installed the game, you will find the SKIDROW map on the virtual disk PCM in My Computer. In that map you first have to install the patch.
When that's done go to the "Crack" folder. There you find 2 files: PCM.exe and PCM.cxe
You have to copy BOTH files into the pro cycling manager directory. This is located here: CProgram Files\Cyanide\Pro Cycling Manager - Season 2009 (the C-drive could be another drive on your pc)

After that PCM should start perfectly.

Grtz
Vis hele sitatet...
Sist endret av steili; 5. august 2009 kl. 16:40.