Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 707
Heisann!

Har problemer med å installere GTA IV.

Har ikke helt skjønt poenget med Rockstar Games Social Club application..

Betyr det at jeg må ha internett for å spille det?

En ting til:

Får denne feilmeldingen noen ganger når jeg spiller GTA IV:

Skjermdriver nvlddmkm sluttet å svare, og er blitt gjenopprettet.

Har oppdatert til nyeste driver på nvidia.com

Har XFX GeForce GTA 275 640M 896MB PhysX
I like turtles
Alfonzor's Avatar
www.canyourunit.com
Test om pc'en er god nok
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Så klart er den god nok.

Ellers hadde jeg aldri kjøpt spillene.
Datamaskinen min ligger WAY over specs.

OK, installerte Saints Row 2.

Skjer der også..? :O
Sist endret av Oneblo; 25. juli 2009 kl. 15:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Avinstaller og innstaler den nyeste nvidia driveren din på nytt.

Rockstar Games Social Club det er den du logger inn på, så bare lag en gratis konto. Og logg inn, da kan du launche spillet. Du kan også velge og spille offline hvis du ønsker det ved og trykke "log in as offline" eller noe i den dur. Så du MÅ ikke ha internett for å spille.

Når du startet spillet, logger du inn på live kontoen din (MSN addresse og PW) og da kan du legge til friends, se gamerscore, se spillere mm.

-LfN
hei!
trenger litt hjelp her. Jeg låner FarCry 2 av en kompis, men når jeg skal spille det blir det helt svart på skjermen og jeg hører spillmusikken. Jeg vet at data'n kjører spillet men er usikker på om skjermkorter som er i pc'en er for dårlig(ATI radeon som var med pc'en, kostet 5000 spenn på mamos) har sett litt etter drivere også men aner ikke hva jeg skal gjøre:S
svar meg gjerne på e-post siden jeg ikke kommer til å sjekke denne posten for svar;D