Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1601
Heisann. Jeg er 22 år og har ikke vært mye borti pepper før, men kan alle 'basics' om stoffet. Endte dessverre opp med en binge for megselv i natt siden jeg fikk litt av en kompis som jeg pleier å handle valium av fra tid til annen. Jeg la merke til at etter ikke mange timene hadde gått, så varer den euforiske godfølelsen kortere og kortere for hver nye liner som blir sniffet. Er det noen av dere med erfaring som kan komme med litt input her? Kan skjønne at dopaminlagerene blir kraftig redusert når man har holdt på i 12+ timer, men er det slik at ma vil alltid sitte igjen på slutten og ikke få annen effekt enn våkenhet og surrete hode? kan legge til at jeg har spist næringsrik mat tidligere i dag, og spist nøtter og sjokolade under hele seansen

Setter stor pris på svar!
Har vært aktiv bruker av Freakforum i noen år nå, men dette er faktisk mitt første innlegg
Stemmer, våkenhet og surrete hode er det du sitter igjen med ved søvnmangel. Blir verre og verre. Prøv å sov hver natt!
Men det skal sies at jeg har døgna kun på sukker og koffein og fikk drøye visuals, 4-500 ug lsd er ikke i nærheten i forhold!
Trådstarter
6 0
Faktisk opplevd samme da jeg kjørte fra Oslo til Tromsø på under 2 dager. Hallusinerte ganske kraftig på slutten der før jeg valgte å stoppe for å sove
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Loddyh Vis innlegg
Heisann. Jeg er 22 år og har ikke vært mye borti pepper før, men kan alle 'basics' om stoffet. Endte dessverre opp med en binge for megselv i natt siden jeg fikk litt av en kompis som jeg pleier å handle valium av fra tid til annen. Jeg la merke til at etter ikke mange timene hadde gått, så varer den euforiske godfølelsen kortere og kortere for hver nye liner som blir sniffet. Er det noen av dere med erfaring som kan komme med litt input her? Kan skjønne at dopaminlagerene blir kraftig redusert når man har holdt på i 12+ timer, men er det slik at ma vil alltid sitte igjen på slutten og ikke få annen effekt enn våkenhet og surrete hode? kan legge til at jeg har spist næringsrik mat tidligere i dag, og spist nøtter og sjokolade under hele seansen

Setter stor pris på svar!
Har vært aktiv bruker av Freakforum i noen år nå, men dette er faktisk mitt første innlegg
Vis hele sitatet...

Den første linern du tar er best, og etter det går det bare jemt nedover. Er personlig på dag 5 og har intatt totalt 5-6g og har brukt diverse nervepiller og sovepiller som quentapine og blåvalium for å dempe «nedtur angsten» og å få sove. Sånn nå i skrivende stund har jeg null rush, null eufori eller gledesfølelse, selv etter 30 mg valium nå siste 2 timene. Eneste jeg sitter igjen med er et helt tomt hode, våkenhet, mer eller mindre blackout siden forrige fredag, paranoia, tror jeg hører folk, redd for at familien skal ringe å konfrontere meg etc etc. Det hjelper å spise og drikke mye vann, men kroppen klarer ikke å produsere nok dopamin til at du får en «evig peak», til slutt får du bare våkenheten. viss du skal gjøre dopamin om til tall, så frigis 200 ved sex, 600 ved kokain inntak og 1500 ved amfetamin inntak.

Du skriver at du ikke har vært så mye borti amfetamin før, gi deg mens leken er god. Til slutt er det mer vanlig en å ta seg en øl, desverre. Er forresten 22 år selv
Jeg er på dag 10, og er glad for at toleransen har kommet. Mye lettere å sove og spise. Men har også en følelse av tomhet, og jeg orker ikke å gjøre en dritt bortsett fra jobb. Det er dritkjedelig å spille, se TV, holde på med hobbyer, rydde og de vanlige tingene der. Jeg sitter ser og ser tomt inn i lufta, browser reddit/freak og vurderer om jeg skal bruke 4-6 timer på porr eller ikke. Og det verste av alt er at jeg er fornøyd med det.
Håper du ikke ender opp slik, TS. Sett utenifra er det en ganske kummerlig tilværelse.
Sist endret av TrippyKing; 27. desember 2018 kl. 15:07.