Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 712
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siden det allerede er decarbet gjennom vaporizern så regner jeg med at man kan spise det, og også at litt av styrken har sunket. Noen som har prøvd seg frem?
Nysgjerrig
Jacobpk's Avatar
62 8
Å vaporize marijuana er hakket sterkere enn å røyke det vanlig, da du kun inhalerer virkestoffene. Halver gjerne din vanlige brukerdose, og prøv deg forsiktig frem. Når det kommer til å lage edibles, så er det som du sier allerede decarbet, og klart til å tilberedes i mat. Om styrken på blomsten har sunket, er jeg ikke sikker på.
Styrken synker betraktelig, du trenger 3-5 g for å få en sterk rus. Smelt 100-200 g smør og evt fyll på vann så det dekker weeden som allerede er blitt vapet. Du kan helle av vannet hvis du stivner smøret i kjøleskapet. Da får du et potent cannasmør, som du deretter kan bruke til div matlaging eller bare blande i kaffe/kakao og drikke som det er.
Sist endret av Stardust; 19. mars 2019 kl. 14:52.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyket vaped hasj flere ganger, men ikke weed. Tar det i pipe med tobakk, ca. 0,2g så blir jeg helt ute. Dette har mye med toleransen å si, inkl. kvalitet på varene.

Du kan også bake med det, men en god del av potensen er allerede borte så du trenger litt mer enn vanlig.
Prøv med 0,2g i edible, så tar du heller mer hvis det er lite effekt.