Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2756
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Jeg røyka hasj to dager på rad et halvt gran tilsammen. Hadde ikke røyket på lenge før dette. Nå ble jeg bedt om å ta urinprøve under tilsyn i jobbsammenheng 6 dager etter jeg røyka. Er det noen mulighet for at jeg er ren etter 6 dager og er det noe jeg kan gjøre for og bli ren fortere? Takker for alle svar
Du kan ikke gjøre noe med det, egentlig. Du må bare håpe på at det går bra... jeg ville drukket masse vann, pissa 2 ganger før urinprøven, slik at det 3. som kommer ut er det nyeste jeg har drukket.
Her finner du svaret på det du lurer på.
Stor sjans for at du er ren inna den tid. Spørs hvor mye du veier og hva du gjør på fritiden.

Thc’n sitter i kroppen i et par dager om du har røyket så lite. Så lenge du var ren før du røyka de 2 jointene. Drikk vann og tren.
Anonym bruker
"Sjokkert Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en kompis som måtte pisse samme dagen han hadde røyket.

Han drakk mange liter vann og tok en eller annen vitamin, muligens B-vitamin.
Det funket.
Uforsvarlig mengder vann dagen før og fra morgenen av på testdag samt overdosering på vitamin B gjorde susen for.. En venn av meg

Vitamin B gjør at urinen ser gul ut selv etter "uforsvarlige mengder med vann"
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for svar alle sammen!

Jeg har googla det men det kommer så mye forskjellig som svar.. jeg for bare drikke masse vann og krysse fingrene :-)
Noen som vet om grønn te vil ha noen rensende effekt? Har også hørt at økologisk eplecidereddik er med på og rense kroppen.. noen som vet?
Drikk mye vann og b vitamin som nevnt over.
Ville ikke prioritert trening/badstu f.eks. da jeg tenker at det øker utslipp av thc metabolitter. Ville heller drukket mye vann og slik sett maskert resultatet. Mest sannsynlig ser de at nivå av kreatinin og ettpar andre ting er lave. Så de kan få en indikasjon på at her har det blitt vaska urin, men det vil uansett kjøpe deg mer tid.
Det er uansett veldig individuelt dette med for mye vann. For meg er det fysisk umulig å få ut en dråpe under tilsyn med mindre jeg har drukket så mye at jeg holder på å pisse på meg, så jeg satt og drakk vann til jeg ikke kunne holde meg lenger hver gang. Fikk mange ganger beskjed om at prøven kunne bli underkjent pga. for mye vann i prøven, men fikk aldri underkjent en prøve. Brukte ikke B-vitamin, og prøvene mine så ut som vann.

Edit: Det verste som kan skje om prøven blir underkjent, er at du må avlegge ny. Da har det helt sikkert gått minst noen dager til, og da er du antakelig helt safe.
Sist endret av kallisti; 5. februar 2019 kl. 12:13.
Får heller ikke ut en dråpe uten høytrykk og har gjort akkurat den samme erfaringen som kallisti.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
TS her,
Prøven skal sendes til laboratorium. Er det større sjanse for å bli tatt da? Mulig jeg får utsatt et par dager slik at det blir 8 dager etter jeg røyka
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
TS her,
Prøven skal sendes til laboratorium. Er det større sjanse for å bli tatt da? Mulig jeg får utsatt et par dager slik at det blir 8 dager etter jeg røyka
Vis hele sitatet...
Hvor mange hår har du på hodet?

Ikke sant.

Ingen her kan vite med sikkerhet om du blir tatt eller ikke. Laboratoriet kan iallfall måle mengder i mmol/L. Du kan prøve alle kjerringrådene du vil, det jeg uansett ville gjort hadde vært å forberedt meg på positiv prøve, så du ikke blir sjokkert om det skjer.

Dette er jo noe som lagres i fettvevet, så å "flushe" systemet mange ganger og trene vil jo selvsagt hjelpe. Men drikker du for mye vann kan du bli tatt for juks, som egentlig telles som positiv prøve vel. Forøvrig så er det masse informasjon rundt dette, du får søke litt og velge å tro hva du vil.

Skulle jeg gjettet personlig? 2 jays og prøve etter 8 dager? Tror ikke det vil slå ut så sant du var ren før du gjorde det nå, det spiller selvsagt en stor rolle hvor mye du har røyket over hvor lang tid.
Sist endret av Marriese; 5. februar 2019 kl. 16:19.
Hvis du kan utsette det uten å havne i mer trøbbel så bør du absolutt få det utsatt!!
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uansett hvor redd du er Trådstarter, så kan ikke vi magisk trylle fram en ren prøve.
Kan du ikke bare sykemelde deg en 2 ukers tid?
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for alle svar!

Vet dere ikke kan trylle frem noen ren prøve jeg bare lurer på hva jeg kan forvente og om jeg kan gjøre noe selv for å få det raskere ut av systemet.

Har røyket et par ganger i måneden bare og bar ren før jeg røyket nå sist. Et halvt gram på to dager.
Ikke gjør noe. Piss som vanlig og den vil være helt ren. 100% sikkert.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Ikke gjør noe. Piss som vanlig og den vil være helt ren. 100% sikkert.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du garantere det?

Jeg er enig i at det absolutt er muligheter for at han er clean etter 8 dager, men at han helt sikkert er det? Nope.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ts her

Da har jeg fått en liten pekepinn hvertfall. Vet at kropper er forskjellige osv. men vil tro dere snakker av erfaring?
Hadde skjønt at jeg hadde måttet regne med positivt svar på urinprøven om jeg hadde røyka hver dag men det er altså bare snakk om er halvt gram røyket over to dager
Den blir ren slapp av
Spis tranebær tabletter som bare det og drikk masse vann. Trening kan også hjelpe. Funket fint for meg selv 3 dager etter jeg hadde røyket. Har hørt at medisiner for urinveisinfeksjon er veldig effektivt.
Men tenker nok det går fint om du drikker nok
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ts her

Takk for råd

Jeg kjøpte tre hjemmetester

Var positiv i går men i dag viste den svak negativ og jeg skal ikke ta prøven før til fredag så det ser ut som at det skal gå bra :-D
drikk så mye vann du bare greier i tiden før du leverer prøven.. lat som du kommer rett fra trening
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan gikk det på prøven, egentlig? Jeg røyket et par små joints etter 6 ukers pause, og skal ta urinprøve 7 dager etter disse to små.. Kan jeg forvente å være safe? (Har lav fettprosent og høy forbrenning, aktiv hverdag)..
(Vet som alle sier at det er individuelt, men det å høre hva andre har erfart hjelper hvertfall på nervene om ikke annet.. :-D )