Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4118
Hei! Har noen piller med olanzapine, og lurte på hva dette egentlig er? Går det an å få en slags rus ut av de?
Hei,
Olanzapine er ett antipsykotikum. Det brukes ofte i behandling mot schizofreni, men også forebyggende mot bipolare episoder. Det anvendes også i noen tilfeller for å hjelpe å falle i søvn, erfaringsmessig ved å legge litt lokk over når man grubler mye før innsovning.

Olanzapine kan ikke anvendes som rusmiddel.

Du kan sjekke ut felleskatalogen.no dersom du har behov for å undersøke medikamenter du har.
Olanzapine er en antipsykotisk medisin som gjerne blir brukt ved schizofreni. Jeg har ikke selv denne diagnosen men brukte zyprexa( der virkestoffet er olanzpine) for å minske hallusinasjonene jeg har og for søvn( sammen med en annen medisin som heter Tolvon). Ble ikke noe rusa denne, men den regulerte tankekjøret og litt av angsten på kveldene, funket ikke når det kommer til hallisene mine. Den funker ikke som rus.