Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1063
Jeg har noen tomme syreflasker liggende. Det sies vel at det er ca 10 dråper igjen i en tom syreflaske. Jeg tenker kjøpe en halvliter sterilt vann, fylle syreflaska med litt vann, riste å sprute innholdet ut i en tom halvliters vodkaflaske. Tenkte skylle og sprute ut innholdet 3-4 ganger. Deretter helle resten av det sterile vannet over på den tomme vodkaflaksen. Da har jeg ca 10 dråper fordelt på en halvliter vann. Så kan jeg drikke en desiliter å se an ståa.

Høres det ut som en halvfornuftig plan? Jeg har ikke skyldt flasker før, bare fiksa meg nye. Så hadde vært kjekt å prøve å utnytte de tomme flaskene. Vist noen har noen råd, ideer eller innspill setter jeg pris på det
10-20ml vodka.
Om du ikke har en eksepsjonelt stor syreflaske..
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
10-20ml vodka.
Om du ikke har en eksepsjonelt stor syreflaske..
Vis hele sitatet...
Nei jeg har slike ice drops flasker.
Var med på å gjøre dette for mange år siden, men tror vi skylte den bare to ganger med vann. Etter noen dager tok jeg flasken som var igjen, klippet den biter med saks og suttet på bitene i munnen en stund. Fikk en ganske heftig tripp egentlig
Så ikke kast flasken når du er ferdig å skylle