Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2472
Okay, kan bli et langt og rotete innlegg men jeg opplevde det sprøeste jeg noensinne har opplevd i dag/går.

Kl 02:00. Ute med noen kompiser i Vietnam. Mister til slutt alle ute på byen. Det oppstår en slåsskamp på klubben og i kaoset møter jeg en venninne.

Kl 02:30: Klubben stenger og vi kjører mototsykklene våre til en annen klubb som kan være åpen. Vi kommer i kontakt med en lokal dame som inver oss på nach. Sprø dame som solgte lystgass. God og full som jeg var tenkte jeg at det var en super ide.

Kl 02:50 Jeg og venninnen min ankommer denne damens hus. Jeg hadde med litt X som vi knuser og snorter et par timer. Denne damen som bodde her hadde selvfølgelig også utrolig mange tanker lystgass. Fikk vel en 7-8 store ballonger også.


Kl 10:50. Vi har sittet i et vietnamesisk skur/hus i flere timer mens vi har snortet en del X og tatt maange ballonger. Til slutt sier denne ballongdama at hun har litt mer X. Jeg har bestemt meg for å være våken hele døgnet så jeg og venninnen min sier ja takk. Vi fikk beskjed om at den var supersterk så vi skal bare ta 1/4 av en pille.

Jeg tar 1/4-1/5 av pillen og ila 10-15 min blir jeg plutselig helt ute av det. Det startet med at jeg ikke visste hvor jeg var i det hele tatt. Alt ble ganske hallisunogent men kroppen min var over alt. Øynene mine føltes ut som om de var 20 meter foran og at bakhodet mitt var 40 meter bak. Jeg fikk panikk og prøvde å kaste opp det denne syke ballongdama hadde gitt meg. Det skal sies at hun var helt ødelagt og at hun brukte mye «ice» (som jeg har skjønt er meth.)

Hun prøver å ligge med meg mens jeg er helt desorientert med den rareste rusen jeg har hatt. Venninna mi ble heeeelt borte, hun klarte ikke sitte oppreist engang. Jeg får til slutt så panikk at jeg ringer en kompis som heldigvis bodde i et hus 200 meter unna. Han kommer bort for å ta oss med hjem, da er vel klokka 12:30 ca. Rusen begynner å gi seg helt i 13 tiden.

Hva i all verden kan det ha vært i den pilla? Som sagt, jeg tok maksimum 1/4 av pilla og det var en relativt liten pille. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare rusen men det var som flein blandet med kokain blandet med weed og masse annet rart. Var som all rus jeg har tatt, og mer til bare kræsjet inn i meg som et tog. Jeg klarer virkelig ikke å forklare mer men det var virkelig helt sprøtt.
Jeg ville puttet pengene paa at du fikk ketamin. Det er billig og noe som ofte blir puttet i ecstasy piller, og naar man ikke vet hva man forventer, saa kan den dissociative rusen den gir du beskriver. Bizart, out of body opplevelse. Iallefall hvis det var vanskelig å bevege seg uten å virke som man prøvde å fjernstyre sin egen kropp en lem om gangen? Bare gjetting fra min side uansett iallefall. Virket bare ikke som noe sentralstimulerende eller vanlig psykedelisk.
Høres ut som veldig mye MDMA (som har en tendens til å omdanne seg til MDA i kroppen, MDA er mer hallusinogent). Kan hende meth var blandet i det, hvem som vet, det er mye av det i Vietnam.

Anbefaler å ikke knaske tilfeldige piller fra vietnamesiske meth-heads. Sett pris på at du er i livet.
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Høres ut som veldig mye MDMA (som har en tendens til å omdanne seg til MDA i kroppen, MDA er mer hallusinogent). Kan hende meth var blandet i det, hvem som vet, det er mye av det i Vietnam.

Anbefaler å ikke knaske tilfeldige piller fra vietnamesiske meth-heads. Sett pris på at du er i livet.
Vis hele sitatet...

Yes! Var veldig mange dårlige valg som ble gjort. Denne episoden har satt seg
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hørtes lite givende ut denne rus opplevelsen..

Om du fortsatt er i Vietnam, kan du ikke dra på en visitt og høre hva det var da?

Godt mulig hun er våken enda om hun fortsatt bruker Ice
Hehe
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hørtes lite givende ut denne rus opplevelsen..

Om du fortsatt er i Vietnam, kan du ikke dra på en visitt og høre hva det var da?

Godt mulig hun er våken enda om hun fortsatt bruker Ice
Hehe
Vis hele sitatet...
Veeel, jeg spurte hun inne i rusen flere ganger. «What is this WinWin? This is not ectasy...» og hun kommer bare med den hardeste vietnamesiske aksenten tilbake «You think im joking you? You think i joke fake drug? Fuuuck you no joking, never joking. Im good im mafia best drug no joke.» Siden jeg var ekstremt redd og stressa var det best å ikke spørre mer haha.
Høres veldig ut som ketamin ja