Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1578
Finnes det noen sider e.l hvor man kan finne reisebuddy til fks Thailand? Lyst å vær der i ca en måned, ser det koster under 15k med fly og hotell. Litt skummelt å reise alene
Jeg syns det høres mye skumlere ut å reise med en fremmed enn alene.
Det finnes sikkert no freakere som bor neddi der, men magefølelsen min sier de er godt voksne, så hvis du er veldig ung vil dere kanskje ikke trives i hverandres selskap.
Du blir kjent med folk over alt,bare du har noen få sosiale antenner. Det kryr av nordmenn og svensker i hele Thailand
Vil tro det er flere grupper på facebook for folk som søker etter en reisevenn.
Sitat av Hippahoppa123 Vis innlegg
Finnes det noen sider e.l hvor man kan finne reisebuddy til fks Thailand? Lyst å vær der i ca en måned, ser det koster under 15k med fly og hotell. Litt skummelt å reise alene
Vis hele sitatet...
Vet ikke, men i Thailand kan du betale horer og ha company 24-7 for 500kr dagen.
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Vet ikke, men i Thailand kan du betale horer og ha company 24-7 for 500kr dagen.
Vis hele sitatet...
Hvor har du dette fra?
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Hvor har du dette fra?
Vis hele sitatet...
Akkurat det er vel ingen stor hemmelighet.
Det er en grunn til at det er så mange norsker og svensker der. Men hvor givende akkurat det selskapet er stiller jeg meg tvilende til. Men det er klart, om selskap betyr trist sex og noen som sier ja så er det vel godt nok.

De har blant annet en egen tinder ment for sånne typer selskap.
Sist endret av Majao Gibensis; 11. mars 2023 kl. 15:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Men hvor givende akkurat det selskapet er stiller jeg meg tvilende til.
Vis hele sitatet...
Det høres veldig trist ut
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det høres veldig trist ut
Vis hele sitatet...
Hvis alternativet er å ikke trives i eget ensomme selskap så er det kanskje en slags grei tristesse?
BRAND ∞ STRONG
Ja hvis man fullstendig ser bort fra hvordan de man involverer har det så kan det sikkert føles greit for noen
Sitat av Hippahoppa123 Vis innlegg
Finnes det noen sider e.l hvor man kan finne reisebuddy til fks Thailand? Lyst å vær der i ca en måned, ser det koster under 15k med fly og hotell. Litt skummelt å reise alene
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe skummelt i det hele tatt, spesielt hvis du er i områder der det er en del turister.
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Hvor har du dette fra?
Vis hele sitatet...
En kompis var der nede og sendte meg bilder og fortalte meg om ordningen sin
Du må være oppegående og hyggelig og sånn da, men de elsker oppmerksomhet og noen som tar vare på de.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 11. mars 2023 kl. 17:27. Grunn: bonus
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
En kompis var der nede og sendte meg bilder og fortalte meg om ordningen sin
Du må være oppegående og hyggelig og sånn da, men de elsker oppmerksomhet og noen som tar vare på de.
Vis hele sitatet...
Nei, de er glad for lønn.
takker for svar freaks.