Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 832
Hei, er det noen her som har god erfaring med et billig trådløs gaming headsett ca 1000-1500 Kjøpte et som skuffet maks ROCCAT ELO 7.1 AIR tungvindt oppkobling osv, så blir nok levere inn igjen det
Logitech g733
Jeg er fornøyd med dette iallfall.
Trådstarter
6 0
Takk for tips, ser det er rest. På det så den er jo et godt tegn
Hyper cloud 2. Meget fornøyd til en 1000 lapp ca
Jeg kan anbefale dette headsettet ihvertfall. Har hatt flere "Gaming" headset men dette er det beste jeg har hatt frem til nå ihvertfall og jeg tenker at 12-åringen vil bli meget fornøyd med det. Meget behagelig å ha på seg heler dagen omså.


Hvilke andre RGB programmer bruker han? Har han f eks flere Razer enheter eller logitech? Smart å forholde seg til ett økosystem så man slipper flere programmer for innstillinger osv.
Hvis du vil ha no billig, kan du finne noen godt brukte på finn.no. ekke 1000-1500 ganske mye spenn for en gayming hodetelefon? Eller det bare meg som er et fattiglus...
Hvilke type spill spiller du mest? Går det i fps som cs osv så ville jeg vurdert hyperx cloud 2. Det er jævelig bra for å høre footsteps og lokalisere hvor lyder kommer ifra. Jeg hører ofte små lyder og detaljer som ikke vennene mine hører i kampens hete med dette headsettet. Batteri tiden varer lenge og det er skikkelig comfy å ha på over lengre perioder i strekk! Det er også bra bygge kvalitet på det og det ser ganske bra ut.

Lydkvaliteten er ærlig talt ikke noe å juble over og den trådløse versonen er hakket værre enn den med tråd. Med andre ord så er det ikke noe studie headsett, men lyden er bra nok for spill og egentlig ikke så aller værst til musikk heller. Spiller du kun spill der lokalisering av lyd ikke spiller så stor rolle og man heller vil ha skikkelig fet lyd, så ville jeg valgt noe annet.
Trådstarter
6 0
Han bruker RGB fusjon, hv vis det har noe å si?

Takk for alle gode forslag, det blir en av disse
Sist endret av Benny43; 17. februar 2023 kl. 19:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.