Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1624
Hei,

Har det siste året jobbet for å utvikle ferdigheter innen musikkproduksjon,
startet med null kompetanse innen produsjon, var dreven på gitar og kunne litt teori da jeg startet.

Jeg produserer eksperimentell elektronisk hiphop - trap typeish beats, aner egentlig ikke.

Har for øyeblikket 8 tracks oppe som jeg er sånn passe komfortabel med, fullfører kanskje fire tracks i mnd, men har opparbeidet over hundre "meh" og halv ferdige prosjekter siden jeg startet.

Ser på det hele som litt mer enn hobby, uten at jeg kan si jeg blir å bikke profesjonell i noen nær fremtid. Men det står på agendaen.

Når det kommer til kreative verk så kan man liksom ikke stole på det mamma sier.. Så..
Om noen vil ta en for laget og ta seg tiden til å høre en eller to, kanskje si noen ord om hva som var ille med opplevlsen?
Ville satt veldig pris på det.


BattleAxe og Wake'n bake er de ferskeste, etterfulgt av Like This og Do Not Disturb.
Ville vært akseptabelt kvalitet hvis du var en fjortis, men du virker litt eldre enn en fjortis så...
Wake'n Bake likte jeg best.Følger deg på SC,stå på mann!
Kudos til deg for å faktisk fullføre en låt! Det er en kunst det i seg selv.
Hører du har det veldig gøy, mye kule lyder. Sånn feed back messig så vil jeg poengtere mere fokus på EQ. Noen av lydene drukner ut de andre, og får litt vondt i ørene av de skarpeste "high'sa".
Litt tips, noe som gjør en fet låt fet, er når rytmene bouncer av hverandre. Typ at tonene snakker sammen, noe som gir låten en "historie". Om det gir mening.
Likte battle axe! Minner meg litt om nyere liquid soul.

Utover det så kan jeg på det varmeste anbefale "underdog music school" på YT. Han lærer bort masse bra knep. Takk for at du deler!
Teknisk
Lyd-Same's Avatar
Trådstarter
Sitat av dåven Vis innlegg
Ville vært akseptabelt kvalitet hvis du var en fjortis, men du virker litt eldre enn en fjortis så...
Vis hele sitatet...
Sånn sett ovenifra, hvor en fjortis ville hatt ca like mye tid som det jeg har brukt på å lære meg det jeg kan levere til nå, så må jeg faktisk påpeke, veldig seriøst, at du leverer en tynn, men akseptabel kommentar.

Vet ikke om så mange produsenter under 14 så jeg tar utgangpungt i at de begynte på ungdomskolen, typ 13år.
De har da samme utgangpunkt, kanskje bedre med tanke på kreativitet, men samme potensiale for vekst iløpet av ett år, som det jeg har? Hvorfor mener du at jeg burde gjort det bedre?

Sitat av above Vis innlegg
Wake'n Bake likte jeg best.Følger deg på SC,stå på mann!
Vis hele sitatet...
Takker så mye, det var en som ikke ble helt som den skulle, rota det til med backup filene så det ble for mye stuk å gå tilbake manuelt, liker ikke kicken på den, men det ble som det ble.

Sitat av Levitatoren Vis innlegg
Kudos til deg for å faktisk fullføre en låt! Det er en kunst det i seg selv.
Hører du har det veldig gøy, mye kule lyder. Sånn feed back messig så vil jeg poengtere mere fokus på EQ. Noen av lydene drukner ut de andre, og får litt vondt i ørene av de skarpeste "high'sa".
Litt tips, noe som gjør en fet låt fet, er når rytmene bouncer av hverandre. Typ at tonene snakker sammen, noe som gir låten en "historie". Om det gir mening.
Likte battle axe! Minner meg litt om nyere liquid soul.

Utover det så kan jeg på det varmeste anbefale "underdog music school" på YT. Han lærer bort masse bra knep. Takk for at du deler!
Vis hele sitatet...
Ohh thank you!
Tenkte det måtte være en lyd-freak eller to her inne.
Starter et par prosjekter før jeg treffer en som jeg føler at jeg burde fullføre, prøver å holde meg til en tretimers regel, om jeg ikke føler/hører potensialet etter 2-3timer så går det rett i arkivet og over på neste prosjekt.
Når jeg da først treffer riktig så kommer det gjerne tre-fire gode på rappen.
Mange av de prosjektene som går i arkiver blir fullført med tiden, men jeg tror det er flere som drar dit for å dø.

Jo, mastering.
Har holdt meg litt unna det da jeg fikk forferdelige resultater i starten, be litt cant be bad at mastering if you dont master. right? right..
Har begynt å ta litt forsiktig på det nå da, men high-cut er noe jeg faktisk ikke kan, prøver jo, men det ender ofte med at det spiser for mye av dynamikken, så jeg prøver litt forsiktig og det hjelper, men ikke nok til at det er behagelig å høre på høyt volum. tips?

Uansett takk for at du tok deg tiden!
Sist endret av Lyd-Same; 3. februar 2023 kl. 20:20.
Sitat av dåven Vis innlegg
Ville vært akseptabelt kvalitet hvis du var en fjortis, men du virker litt eldre enn en fjortis så...
Vis hele sitatet...
Det kreves nesten ikke noe mot å være kritiker, å dele personlige ting derimot som musikk og tekst gjør det.
Hvis man ikke klarer å finne elementer i det man kritiserer det er verdt å trekke frem som bra er man, slik jeg ser det, ikke kvalifisert.
I så måte var vel "akseptabelt kvalitet hvis du var en fjortis" dit bidrag til den delen, men jeg syns ikke det holder og for de fleste vil det oppleves mer destruktivt en konstruktivt.
Sist endret av vindaloo; 3. februar 2023 kl. 20:52.
Jeg ble svimmel.
Teknisk
Lyd-Same's Avatar
Trådstarter
Sitat av FoFoFo Vis innlegg
Jeg ble svimmel.
Vis hele sitatet...
Vindaloo du siktet til?

I så fall, metoo.
Men han har et godt poeng.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det kreves nesten ikke noe mot å være kritiker, å dele personlige ting derimot som musikk og tekst gjør det.
Hvis man ikke klarer å finne elementer i det man kritiserer som man synes det er verdt å trekke frem som bra, så er man, slik jeg ser det, ikke kvalifisert.
I fixed it?????
Vis hele sitatet...
Jeg har delt musikken min med flere tusen mennesker gjennom reddit, men på freak så er jeg er ansvarlig for iallefall en "kjent" og flere ukjente brukere med par tusen poster sammelagt, skulle tro jeg var mer komfortabel, men terskelen for å dele og opprette tråd på freak er høyere enn andre steder.
Måtte faktisk finne litt ekstra mot for å dele her, freakforum er kanskje litt nærmere hjem.

Håper jeg tolket vindaloo riktig? Takker uansett for de pent stablede ordene
Sist endret av Lyd-Same; 3. februar 2023 kl. 21:37.
Sitat av Lyd-Same Vis innlegg
Vindaloo du siktet til?

I så fall, metoo.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ble du svimmel?

Hvis man ikke kjenner på en engstelse når man gir ut noe er det kanskje ikke bra nok heller.?
Det tror jeg vil gjelde for alle, men man blir sikkert mer i stand til takle etter verdt.
Sist endret av vindaloo; 3. februar 2023 kl. 21:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Teknisk
Lyd-Same's Avatar
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hvorfor ble du svimmel?
Vis hele sitatet...
Det manglet noen ord i den første posten din så meningen ble kanskje litt diffus den ene settningen jeg quotet med "ifixedit"?
I don't know.
Men jeg måtte lese den mer enn en gang for og prøve å se for meg hvilke ord jeg selv ville misset, og fylle de inn.
Derrav den spørrende qouten.
Sist endret av Lyd-Same; 3. februar 2023 kl. 21:51.
Sitat av Lyd-Same Vis innlegg
Det manglet noen ord i den første posten din så meningen ble kanskje litt diffus den ene settningen jeg quotet med "ifixedit"? I don't know.
Men jeg måtte lese den mer enn en gang for og prøve å se for meg hvilke ord jeg selv ville misset, og fylle de inn.
Derrav den spørrende qouten.
Vis hele sitatet...
Dette skjønte jeg ingen ting av.

Det var først og fremst en bemerkning rettet til den ene personen som kritisert deg. Kvaliteten på ditt arbeid har jeg
ikke utalt meg om, men jeg kan sammenfatte hva jeg skrev til han:
"Man bør ikke kritiser hvis hvis man ikke er i stand til det"

Sitat av Lyd-Same Vis innlegg
Det manglet noen ord i den første posten
Vis hele sitatet...
Nei

Sitat av Lyd-Same Vis innlegg
"ifixedit"?
Vis hele sitatet...
Nei

Når man skriver et kort, lettfattelig og ikke spesielt kontroversielt innlegg om hvorfor kritikere bør ta arbeidet sitt seriøst
siden musikere, forfattere o.l. gjerne har lagt mye av selv i arbeidet og derfor risikerer mye følelsesmessig når det publiseres
bare for oppdage at mottageren antagelig har problemer både med lese og forstå og i tillegg er arrogant nok til levere teksten
tilbake med en beskjed om den er feilskrevet, den følelsen..
Sist endret av vindaloo; 3. februar 2023 kl. 23:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av FoFoFo Vis innlegg
Jeg ble svimmel.
Vis hele sitatet...
Lurer på om hen ble svimmel av beaten..
Teknisk
Lyd-Same's Avatar
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Dette skjønte jeg ingen ting av.
Vis hele sitatet...
Nei, det skjønner jeg jo.
Kanskje du skulle skru litt ned på deffansiven?

Jeg skriver jo at du har et godt poeng, helt til og begynne med.
Følger opp med å ydmykt prøve å rette settningen din.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hvis man ikke klarer å finne elementer i det man kritiserer det er verdt å trekke frem som bra er man, slik jeg ser det, ikke kvalifisert.
Vis hele sitatet...
Ikke kom her å fortell meg at dette er lett å tyde, så jo jeg ble litt svimmel, men det var ikke ondartet det vell?
Så jeg prøver en gang til å påpeke at jo det er noe med den setningen som gjør at vi blir svimmel.

Men du tar deg selv så høytidelig at du tror det er et angrep på deg og dine holdninger.
Hadde du ikke vært så veldig deffansiv så tror jeg hadde sett at har vært helt enig med deg fra første setning.

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Når man skriver et kort, lettfattelig og ikke spesielt kontroversielt innlegg om hvorfor kritikere bør ta arbeidet sitt seriøst
siden musikere, forfattere o.l. gjerne har lagt mye av selv i arbeidet og derfor risikerer mye følelsesmessig når det publiseres
bare for oppdage at mottageren antagelig har problemer både med lese og forstå og i tillegg er arrogant nok til levere teksten
tilbake med en beskjed om den er feilskrevet, den følelsen..
Vis hele sitatet...
Du må gjerne bli sur for at jeg prøvde å gjøre mening av de nudlene av en setning du serverte.
"Det er verdt å trekke frem som bra er man".
Beklager, men det der gir ingen mening.
Og istenfor å skrive det slik som jeg gjør nå, så prøvde jeg altså å gjøre det klart uten at det skulle bli helt åpenlyst at du ikke kan skrive så godt som du tror.



Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Lurer på om hen ble svimmel av beaten..
Vis hele sitatet...
Mye mulig at det er noe høy sansynelighet for det også kan være riktig, derav spørsmålstegnet.
Sist endret av Lyd-Same; 4. februar 2023 kl. 00:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hørte kun: wake'n bake. Bra melodi i bakgrunnen, passet bra til ord/tonefall til sangeren�� fortsett sånn��
Teknisk
Lyd-Same's Avatar
Trådstarter
Sitat av Conan Vis innlegg
Hørte kun: wake'n bake. Bra melodi i bakgrunnen, passet bra til ord/tonefall til sangeren�� fortsett sånn��
Vis hele sitatet...
Det er den første beaten jeg prøver å bygge rundt en vokal så det er betryggende å høre. Setter pris på at du brukte de minuttene det tok deg til å høre og kommentere.


På en annen side
Veldig flott å få positive tilbakemeldiger, det gir en grei indikator på om jeg gjør ting riktig,
litt egoboost får man også, som igjen gir litt ekstra driv for å skape nytt og bedre.
Ros er aboslutt viktig, takker en gang til de som har kommet med det.

Men hva med ris da?
Verste jeg har fått til nå var han som fikk "litt" vondt i ørene jokes..
Men det er ikke noen som har noe skikkelig slakt?
Noe jeg gjør som er helt bak mål?

Ris eller ros, ja takk begge deler.
Sitat av Lyd-Same Vis innlegg
"Det er verdt å trekke frem som bra er man".
Beklager, men det der gir ingen mening.
Vis hele sitatet...
Det gjør det absolutt.

"Det er verdt å trekke frem som bra"
Betydning:
Selv når man ikke liker noe i det arbeidet man kritiserer/vurderer er det alltid mulig å finne noe som er bra eller i det minste bedre en resten. Da bør man tydeliggjøre det og forklare hvorfor man syns akkurat det fungerer.

Eller som man ofte sier til barn: For hver negative ting man sier, bør man si to positive.
Sist endret av vindaloo; 4. februar 2023 kl. 01:07.
Teknisk
Lyd-Same's Avatar
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det gjør det absolutt.

"Det er verdt å trekke frem som bra"
Betydning:
Selv når man ikke liker noe i det arbeidet man kritiserer/vurderer er det alltid mulig å finne noe som er bra eller i det minste bedre en resten. Da bør man tydeliggjøre det og forklare hvorfor man syns akkurat det fungerer.

Eller som man ofte sier til barn: For hver negative ting man sier, bør man si to positive.
Vis hele sitatet...
Jo når du sier det på den måten, ja da så...
Det har jo akkurat samme betydning som det jeg tydet den kryptiske rekkefølgen av ord som du valgte, jeg må bare stå på mitt, det der var dårlig formulert.

Men jeg ville ikke noe vondt med å påpeke det, jeg syntes det var veldig flott av deg å komme med en slik kommentar, men jeg syntes også at den var helt ræva formulert, så jeg ville bare gi den et lite vennlig *nudge*.

Ikke vær så prippen når du ikke har noen grunn. I'm rooting for you.
Sist endret av Lyd-Same; 4. februar 2023 kl. 01:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Synes melodiene var veldig ensformige, og minte egt om stressa polyfoniske ringetoner. Synes personlig det blir mer behagelig musikk av å bruke mindre lyder og mere fokus på en god melodi.

Og den diskusjonen din om setningen til vidaloo er det vel egentlig bare du som faktisk diskuterer her? Han svarer, slik jeg ser det, bare på det du påpeker om hans formulering, hvorpå du kaller han prippen? Stein i glasshus?��
Sitat av Lyd-Same Vis innlegg
De har da samme utgangpunkt, kanskje bedre med tanke på kreativitet, men samme potensiale for vekst iløpet av ett år, som det jeg har? Hvorfor mener du at jeg burde gjort det bedre?
Vis hele sitatet...
Hvis du virkelig mener du har samme utgangspunkt som et umyndig barn som ikke har fullutvikla hjernen sin enda, tror jeg du burde ta en tur til legevakta... Ja, det er faktisk større krav for voksne mennesker å produsere verk av en betydelig høyere kvalitet.
Har Wake'n bake på headset nå. Ville gjort noen endringer på den synthbassen du har gående. Jeg ville kuttet noen av syntheffektene du har generelt, for å få et klarere lydbilde. Kanskje gjort noen kutt i hihat noen steder.
Likte godt slutten, da det hele roes ned. Veldig behagelig fra ca 2:16 og ut. Less is more! Godt jobba!

Skal sies at dette ikke er helt min sjanger, og kan kanskje bli litt mye av den grunn også.
Sist endret av SkammeligNykter; 4. februar 2023 kl. 13:31.
Sitat av Lyd-Same Vis innlegg
Noen som gidder å høre på?
Vis hele sitatet...
Har hørt gjennom.

1. Det var greit, men veldig tamt, og jeg ventet hele tiden på at "noe" skulle skje.
Syns også det er forvirrende at du markedsfører deg som halvt Samisk (HalfSámi Prođuctions) for når det ikke gjenspeiles i musikken oppleves det mer som en slags unnskyldning, som et "Beklager at jeg er Same, men jeg lager noe DU kan kjenne igjen".
Her tar jeg høyde for at det kan finnes samiske elementer i dette, men at jeg ikke hørte de.

2. Er HalfSámi artist navnet ditt? I så fall kult (men forvirrende, se over)

3. Jeg liker de grafiske elementene, cover-art etc., og der andre Soundcloud-artister ofte behersker Photoshop bedre en
musikk produksjon leverer du også på det musikalske.
Sist endret av vindaloo; 8. februar 2023 kl. 20:56.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Teknisk
Lyd-Same's Avatar
Trådstarter
Hei!
En stund siden sist, jeg gikk inn en ganske grei depresjon kort tid etter dette, slettet alt av sosiale medier og gikk rett i kjellern.
Urelatert, bare sånt som skjer par ganger i året. Som noen påpekte her så er det mye mulig at jeg ikke er helt frisk!
Blir noen uker på sofaen før man føler seg grei nok til å håndtere omverdenen.

Nådde å lage en til beat før det gikk ned og under, har kommet meg opp av sofaen og er på sporet med en ny pc, må få satt opp alt utstyr, software og plugins, lydbanker skal lastes ned, det tar en en god uke å få alt på plass.
Tilbake nå da, så lenge det varer for denne gangen!

Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Synes melodiene var veldig ensformige, og minte egt om stressa polyfoniske ringetoner. Synes personlig det blir mer behagelig musikk av å bruke mindre lyder og mere fokus på en god melodi.

Og den diskusjonen din om setningen til vidaloo er det vel egentlig bare du som faktisk diskuterer her? Han svarer, slik jeg ser det, bare på det du påpeker om hans formulering, hvorpå du kaller han prippen? Stein i glasshus?��
Vis hele sitatet...
Kaster alltid stein i glasshus, hvordan skal jeg ellers kunne vite hvor hardt glasset er?

Melodi og chords er jeg ikke spesielt god på, mesteparten av tiden jeg har brukt på dette har gått til å lære seg hvordan trommer og bass henger sammen, hvordan man bruker reverb og delay, effekter på trommene.
Jeg liker ting som er glitchy, og det er det jeg prøver å få til med rare lyder og elemter som egentlig ikke hører hjemme.
Jeg skjønner hva du mener og kan bare si at jeg lærer fortsatt, skjønner jo at det ikke er radio matrielle, men jeg må legge det ut likevell for å få en respons på ting jeg gjør, ting som plager deg, slik at det neste blir bedre.

Sitat av dåven Vis innlegg
Hvis du virkelig mener du har samme utgangspunkt som et umyndig barn som ikke har fullutvikla hjernen sin enda, tror jeg du burde ta en tur til legevakta... Ja, det er faktisk større krav for voksne mennesker å produsere verk av en betydelig høyere kvalitet.
Vis hele sitatet...
Hvorfor da?
Mener du at fordi man er voksen så skal man holde seg i sin linje, og la være å utforske nye baner?
Hvordan mener du at man som voksen skal kunne komme til det punktet hvor man faktisk kan produserer verk av høyere kvalitet?
Når du stiller krav til verket allerede før man har oppnådd alle ferdighetene som trengs for å kunne produsere på et høyt nivå?

Jeg er ikke her for selge noe, hadde greiene mine hatt en prislapp så ja, helt enig meg deg.
Men jeg er langt fra å kunne prissette det jeg lager.

Og kompis, se på kommentarene dine.
De er ikke veldig konstruktive, de er nagivt ladet fra første bokstav, du har ikke vist noen vilje for å hjelpe, bare kritisere.
Når du viser en slik holdning så blir det vanskelig å ta deg seriøst når du snakker om folk som ikke er fult utviklet.
Hvorfor så ufin?

Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Har Wake'n bake på headset nå. Ville gjort noen endringer på den synthbassen du har gående. Jeg ville kuttet noen av syntheffektene du har generelt, for å få et klarere lydbilde. Kanskje gjort noen kutt i hihat noen steder.
Likte godt slutten, da det hele roes ned. Veldig behagelig fra ca 2:16 og ut. Less is more! Godt jobba!

Skal sies at dette ikke er helt min sjanger, og kan kanskje bli litt mye av den grunn også.
Vis hele sitatet...
Takk så veldig mye, har gått litt dypere i serum "synthen", hvordan man lager lyden manuelt og jeg skal ikke si at suksessrate er så veldig høy, men jeg lærer og det må litt failing til i første omgang.
Hørte gjennom nå og jeg hører at bassen dukker kicken litt for seint så det gir en litt kjip ut av takt effekt.
Hihaten er jeg også smertelig klar over, et problem som går igjen på nesten alt jeg har laget, det blir gravis bedre, hicut blir litt for labert eller litt for mye, har ikke funnet sweetspotten der ennå.

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Har hørt gjennom.

1. Det var greit, men veldig tamt, og jeg ventet hele tiden på at "noe" skulle skje.
Syns også det er forvirrende at du markedsfører deg som halvt Samisk (HalfSámi Prođuctions) for når det ikke gjenspeiles i musikken oppleves det mer som en slags unnskyldning, som et "Beklager at jeg er Same, men jeg lager noe DU kan kjenne igjen".
Her tar jeg høyde for at det kan finnes samiske elementer i dette, men at jeg ikke hørte de.

2. Er HalfSámi artist navnet ditt? I så fall kult (men forvirrende, se over)

3. Jeg liker de grafiske elementene, cover-art etc., og der andre Soundcloud-artister ofte behersker Photoshop bedre en
musikk produksjon leverer du også på det musikalske.
Vis hele sitatet...
1. Nei det er av helt andre grunner, jeg prøver å opprette et merkevare innen sapmi, det betyr ikke at det må være joik eller på samisk av den grunn, bare det at artisten er same og kan produsere beats innen flere sjangre og dermed kanskje få napp hos andre artister som trenger hjelp med sine prosjekter.

Det gjør fordi at jeg er voksen, jeg sa opp jobben for faktisk prøve å gjøre noe utav dette på sikt, på et eller annet tidpunkt så vil jeg gå tom for penger, da må jeg ha et merkevare, noe å vise til.

Og jeg tenker jo selvfølgelig på et oppstarts tilskudd fra sametinget for å kunne drive med produsjon av musikk, kunsterlønn om du vil. Skader vell ikke å spille litt på at man er samisk og driver innen sapmi?
99% av alle jeg kjenner som har begynt med musikk, grupper og soloartister har feilet, de to jeg kjenner som slo igjennom gjorde det gjennom tvkaneler, Melodi Grand Prix/Samisk Melodi Grand Prix.

Jeg prøver en litt annen rute til å bygge meg opp.
Dette er nytt for meg, må prøve litt forskjellig for å finne noe som funker.

Dette er frem i tid, alle delene er ikke skrudd på plass, men jeg føler at det begynner å ligne noe.

2. Ja, eller det var , med tanken om at artisten halfsami driver med produksjon.
Har gått lenge å grublet på jeg skal kalle meg, halfsami var nr2. Har nå landet på "Samirai" som i samurai.

3. Jo takk, skal ikke ta for mye kreds der, har laget noen selv, men de kuleste er data-generert.
Der kommer det nye navnet litt inn, der er litt enklere å visualisere enn samisk samurai enn en halv same, samirai glir også lettere av tunga.


Har album art klar for kommende tracks iallefall
Sist endret av Lyd-Same; 22. mars 2023 kl. 16:38.
BRAND ∞ STRONG
Fett cover
Take care
Klar melding ut
▼ ... over en uke senere ... ▼
Teknisk
Lyd-Same's Avatar
Trådstarter
Nattas arbeid
Noe elektronisk musikk.
Litt dansefot kanskje?

Ska ornde basslinje når jeg har fått vasket lyden litt bedre.
Mastring er fortsatt ikke så lett..
Men hvis noen gidder å høre? tanker?
Teknisk
Lyd-Same's Avatar
Trådstarter
Bedre enn den over
Poster nu bare siden jeg har noe bedre å by på, kanskje noen gidder.