Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1460
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Isåfall hvor lang tid i forveien før du ble tatt spyttprøve/blodprøve var det du inntok den?
Når Politiet straffer folk som kjører bil dagesvis etter siste inntak basert på spyttprøver kontrer man med tyggis el. som fucker opp prøveresultatene. Å kjøre bil i påvirka tilstand eller rett etter inntak av rusmidler holder man seg for god til, i værste fall kvester man en småbarnsfamilie.

Spyttprøvene gir kun en indikasjon og det er blodprøve i etterkant som brukes til bevis, uansett så kan en positiv spyttprøve uavhengig av negativ blodprøve lage en hel masse unødvendig styr.
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Når Politiet straffer folk som kjører bil dagesvis etter siste inntak basert på spyttprøver kontrer man med tyggis el. som fucker opp prøveresultatene.
Vis hele sitatet...
Hvilken tyggis mener du kan fucke opp resultatene fra en spyttprøve? Trodde ikke akkurat det var så enkelt
Anonym bruker
"Fattig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
5 timer etter, kun bot for beslag
Noen typer snus, drops, tyggis osv gir falske positiver.

Er stadig vekk positiv på både amfetamin og kokain på prøvene politiet bruker til tross for at jeg ikke har tatt det på 6 - 7 år.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Noen typer snus, drops, tyggis osv gir falske positiver.

Er stadig vekk positiv på både amfetamin og kokain på prøvene politiet bruker til tross for at jeg ikke har tatt det på 6 - 7 år.
Vis hele sitatet...
Ja greit nok den veien men det finnes nok ingen tyggis som kan skjule THC fra prøven hvis man først har røyket
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Ja greit nok den veien men det finnes nok ingen tyggis som kan skjule THC fra prøven hvis man først har røyket
Vis hele sitatet...
Er ingen ekspert på feltet men har hørt at det handler om hvor ren munnen er.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Ja greit nok den veien men det finnes nok ingen tyggis som kan skjule THC fra prøven hvis man først har røyket
Vis hele sitatet...
Selv om du har røyka trenger det ikke slå ut på THC heller. Noen ganger gir den falsk negativ.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Noen typer snus, drops, tyggis osv gir falske positiver.

Er stadig vekk positiv på både amfetamin og kokain på prøvene politiet bruker til tross for at jeg ikke har tatt det på 6 - 7 år.
Vis hele sitatet...
What? Har du daglig kontroll av politiet eller noe? Jeg var/er hobbynarkoman og jeg har aldri blitt spyttestet av politiet de 13 årene jeg har hatt lappen.

Dog har jeg hørt at noen typer PWO kan slå ut på amfetamin. Men da er det gjerne stimulanter som er i gråsonen uansett.

Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Ja greit nok den veien men det finnes nok ingen tyggis som kan skjule THC fra prøven hvis man først har røyket
Vis hele sitatet...
Njo.. det kan det vel. Hvis THC lagres i blod/fett, så er jo bare en spyttprøve indikasjon på utslaget, da jeg tviler på det er verken blod eller fett i spyttet ditt.
Sist endret av Superspurv; 21. mars 2023 kl. 14:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Har hørt hydrogenperoksid kan fungere, men tviler på at det faktisk stemmer.
THC skal visstnok slå ut i opptil 72 timer etter inntak. Jeg synes det er rart om dette skulle lede til at du mister lappen, hvis du virkelig ikke har røykt på 2 dager. Det er jo lenge siden spyttmaskinen kom, de må da ha kalibrert inn tallene sine innen nå? En blodprøve kan vel si mer nøyaktig når du sist røykte, også er jo spørsmålet hvor de setter grensen. 12 timer før? 24?
Sitat av Superspurv Vis innlegg
What? Har du daglig kontroll av politiet eller noe? Jeg var/er hobbynarkoman og jeg har aldri blitt spyttestet av politiet de 13 årene jeg har hatt lappen.
Vis hele sitatet...
Bare jeg som kjører bil hehe. Hvis man har hatt noe med politiet å gjøre under rus så kommer det opp på PC’n Politiet har i bilen når de søker opp skiltnummer.

Blir kontrollert sånn 1 - 4 ganger i året her jeg bor nå.
Sist endret av Vasken; 21. mars 2023 kl. 15:25.