Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 748
Er det noen som kan anbefale meg en USB dongle som tar imot lyd via BT og sender den ut i USB kontakten. Veldig stor fordel om den også tar strømmen den trenger fra samme USB kontakt. Har en DAB radio i båten som ikke har BT, men skulle gjerne brukt spotify på høytalerne den er tilkoblet. Er lite glad i skurring og forstyrrelser, så gjør ingenting om enheten er litt påkostet
Ser ut som de fleste enheten der ute er laget for å hente ut lyd via USB fra spillkonsoller, TVer etc som ikke har intern BT.

Kunne selvsagt byttet ut spilleren, men det er en "marine modell", så håper den skal leve evig hvis den bare får stå i fred
Man sender ikke lyd over USB på sånne produkter.
Når du ikke skriver nøyaktig produktbetegnelse kan jeg bare generelt og det er at USB på en DAB er en medieavspiller som spiller av filer fra en minnepinne. Den er ikke til strømming. Eksempel
Det du derimot kan gjøre er å bruke AUX da har du et hav av produkter å velge mellom.
Sitat av Greenthumb Vis innlegg
Er det noen som kan anbefale meg en USB dongle som tar imot lyd via BT og sender den ut i USB kontakten. Veldig stor fordel om den også tar strømmen den trenger fra samme USB kontakt. Har en DAB radio i båten som ikke har BT, men skulle gjerne brukt spotify på høytalerne den er tilkoblet. Er lite glad i skurring og forstyrrelser, så gjør ingenting om enheten er litt påkostet
Ser ut som de fleste enheten der ute er laget for å hente ut lyd via USB fra spillkonsoller, TVer etc som ikke har intern BT.

Kunne selvsagt byttet ut spilleren, men det er en "marine modell", så håper den skal leve evig hvis den bare får stå i fred
Vis hele sitatet...
Om du er litt teknisk anlagt så kan du lodde på en blåtann mottaker direkte på høyttalerene.

https://www.aliexpress.com/item/1005003100996665.html
Du kan jo søke opp head unit'en din og se om det kanskje ikke finnes noen kontakter bak spilleren du kan benytte deg av. Har du en line in så kan du jo kjøpe en billig Dab-radio eller lignende med Bluetooth.
Sitat av Greenthumb Vis innlegg
Er det noen som kan anbefale meg en USB dongle som tar imot lyd via BT og sender den ut i USB kontakten. Veldig stor fordel om den også tar strømmen den trenger fra samme USB kontakt. Har en DAB radio i båten som ikke har BT, men skulle gjerne brukt spotify på høytalerne den er tilkoblet. Er lite glad i skurring og forstyrrelser, så gjør ingenting om enheten er litt påkostet
Ser ut som de fleste enheten der ute er laget for å hente ut lyd via USB fra spillkonsoller, TVer etc som ikke har intern BT.

Kunne selvsagt byttet ut spilleren, men det er en "marine modell", så håper den skal leve evig hvis den bare får stå i fred
Vis hele sitatet...
Hvilket merke og modell er det på den DAB-radioen du har?

De fleste DAB-radioer har FM i tillegg, har din det?
Sitat av Rosander Vis innlegg
Om du er litt teknisk anlagt så kan du lodde på en blåtann mottaker direkte på høyttalerene.

https://www.aliexpress.com/item/1005003100996665.html
Vis hele sitatet...
Kul nok den der! Men står det 50W der, så kan man vel regne med å få 5

Lurer på om jeg ikke bare skal bytte spiller... Ser man får ny tilsvarende med BT for 1500 kr. Kanskje jeg får 500 for den gammle også