Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4141
Satt oppe og tok coke i natt og runka i ca 4 timer før jeg greide å komme, og idag har forhuden min hovna opp nnoe sykt og er kanskje 2-3x større en vanlig, er det her farlig??
nei, men ro ned litt i noen dager
Anonym bruker
"Tolerant Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Runkemaraton er ikke nytt. Hatt det selv på tramadol og makka selv. Holdt et øye med det om det blir verre tror det går fint hehe
Sitat av CannaBisken Vis innlegg
nei, men ro ned litt i noen dager
Vis hele sitatet...
Det ser ut som jeg har blitt stukket av en veps eller noe er drit bloata og hovent men er ikke vindt da
Anonym bruker
"Tolerant Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 6ix9ine xx Vis innlegg
Det ser ut som jeg har blitt stukket av en veps eller noe er drit bloata og hovent men er ikke vindt da
Vis hele sitatet...
Hva harru brukt amfetamin? Tramadol?
Når du blir litt mer erfaren klarer du fint et døgn.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva harru brukt amfetamin? Tramadol?
Vis hele sitatet...
Nei bare jævlig god coke

Jeg er greit erfaren med cola og jeg har maraton 3-4 ganger før oc det her har aldri skjedd flr så derfor er jeg litt bekymra
Sist endret av 6ix9ine xx; 18. mars 2023 kl. 14:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker jeg vasket penishodet mitt med vanlig såpe, altså med PH som er for høyt for underlivet eller noe i den duren. Pikkhodet/forhuden mitt fikk en så reaksjon at den så ut som en sopp haha. Skikkelig hovent, kunne så vidt dra forhuden bakover, men jeg byttet til intim såpe så gikk det fint. Egentlig ikke noe med saken å gjøre med din runk, men bare la pølsa få slappe av litt så får dette fint

Noe jeg lurer på, hvordan klarer dere å runke så lenge? Jeg skjønner at dere er på stims, men runking er jo egentlig ganske kjedelig haha, men må man så må man
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Husker jeg vasket penishodet mitt med vanlig såpe, altså med PH som er for høyt for underlivet eller noe i den duren. Pikkhodet/forhuden mitt fikk en så reaksjon at den så ut som en sopp haha. Skikkelig hovent, kunne så vidt dra forhuden bakover, men jeg byttet til intim såpe så gikk det fint. Egentlig ikke noe med saken å gjøre med din runk, men bare la pølsa få slappe av litt så får dette fint

Noe jeg lurer på, hvordan klarer dere å runke så lenge? Jeg skjønner at dere er på stims, men runking er jo egentlig ganske kjedelig haha, men må man så må man
Vis hele sitatet...
Det kan ikke beskrives. Ironisk nok i et runkemaraton med seg selv kommer man likevell ut som en taper. Føles iallfall slik etterpå med den skammen
▼ ... noen uker senere ... ▼
Helt vanlig, bare bortkastet bruk av tid. Man får oppheng og vanskelig med å få ståpikk. Er i hvertfall relativt vanlig på coke.. Så blir liksom en kamp mot djevelen.. Du vil dra løken, men den er slapp.. Også ender du opp hele natta med rød, sår og øm sossis

Trenger en jente/gutt med kjemi for at det skal bli gøy er min erfaring på coke

Dette er helt normalt og ikke farlig, bare la den hvile.
Sist endret av Shankara; 7. april 2023 kl. 07:12.
You gotta pump those numbers up, those are rookie numbers.
Sist endret av finmin; 7. april 2023 kl. 07:13.
Gikk over etter 3-4 dager om jeg husker rett
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du sprengte et blodkar. Ser ut som vepsestikk. Går over av seg selv.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Der går over etter ett par dager. Rekorden min er 24 timer, anbefales ikke…
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forhuden min hovnet opp etter jeg hadde brukt såpe med parfyme en gang.

Så ut som en sopp, også klødde det no jævlii som resulterte til ganske digg runk.
Når jeg har slike maraton... Veldig få ganger i året og må bruke makka som dere kaller det. God cola funker ikke like bra og man må alltid fylle på.

Runker dere bokstavelig talt så lenge? Jeg kan såvidt røre penis når jeg er på det kåteste.

Holder kanskje rundt den og litt sånn.

Har null libido pga opiater så må bruke sentralstimulerende for å i det hele tatt tenke på det
Sist endret av Naturgrønn; 8. april 2023 kl. 00:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forhuden min hovnet opp etter jeg hadde brukt såpe med parfyme en gang.

Så ut som en sopp, også klødde det no jævlii som resulterte til ganske digg runk.
Vis hele sitatet...
Æsj
Er ny her. Kan noen forklare meg om følgende:
"Runkemaraton er ikke nytt. Hatt det selv på tramadol og makka selv. Holdt et øye med det om det blir verre tror det går fint hehe"

Tramadol og kokain? er det du mener? Hva er effekten?
Sitat av pat001 Vis innlegg
Er ny her. Kan noen forklare meg om følgende:
"Runkemaraton er ikke nytt. Hatt det selv på tramadol og makka selv. Holdt et øye med det om det blir verre tror det går fint hehe"

Tramadol og kokain? er det du mener? Hva er effekten?
Vis hele sitatet...
Makka er amfetamin. I mitt tilfelle var det her kokain og blir da ekstremt kåt bare uten mulighet til å få ereksjon/komme. Brukte kanskje 4 timer på å komme Da det her skjedde
Bedre å ha kokain mens man ha ereksjon. Uten ereksjon betyr at blodårene trekker seg kraftig. Når ereksjonen begyne å bli borte
og man vil fortsette kunne være greit å spise sitron eller litt wisky som har motsatt effekten på blodårene.