Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2292
Fått takk i både Xanax og Valium, men er livredd for å bli fysisk avhenging av de, altså jeg kan klare meg en uke i nevrose men greit å ha en greit koselig dag innemellom spesielt hvis det er sosiale sammenkomster. Har prøvd det meste av terapi trening osv, så må prøve å finne en balanse her med disse medisinene. Er en uke uten noe nok til å forhindre abstinenser?
Du vil mest sannsynlig ikke merke noe særlig til abstinenser etter en uke med bruk av sånt, men du vil mest sannsynlig ikke slutte om du begynner med det.
Jævlig fort gjort at det blir daglig og da blir du fort avhengig.
Spesielt halveringstiden til valium er skummel her.

Jeg ville hørt med legen om sobril. Så får du ikke mer enn du trenger, og de har en relativt kort halveringstid.

Hilsen benzoavhengig siden 2008.
Sist endret av SkammeligNykter; 10. mars 2023 kl. 11:03.
Isvarmt's Avatar
Trådstarter
Har fått Sobril av legen før, men den funker ikke like bra som valium, det jeg syntes funkest best var xanax, så hvis ikke jeg tar feil har disse også lav halveringstid. Er ikke ute etter noe rus, vill bare har ett rolig sinn em eller to dager i uka. Angsten er så alvorlig at jeg ikke kan sitte å se på tv serier engang, får ikke med meg ett dritt, tragisk egentlig. Takk for tips uansett
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Har fått Sobril av legen før, men den funker ikke like bra som valium, det jeg syntes funkest best var xanax, så hvis ikke jeg tar feil har disse også lav halveringstid. Er ikke ute etter noe rus, vill bare har ett rolig sinn em eller to dager i uka. Angsten er så alvorlig at jeg ikke kan sitte å se på tv serier engang, får ikke med meg ett dritt, tragisk egentlig. Takk for tips uansett
Vis hele sitatet...
Trodde ikke det var mange leger som ville skrive ut xanax? Er det lett å få?
Sitat av something Vis innlegg
Trodde ikke det var mange leger som ville skrive ut xanax? Er det lett å få?
Vis hele sitatet...
Ikke sjans.
Fant en lege jeg fikk xanor og Rivotril av for 10 år siden, men i senere tid er det bare å drite i.

Da må TS handle på gata.
Og det blir nesten garantert ikke bare en gang eller to i uka, med mindre du har en ekstrem viljestyrke.
Men igjen, men en slik viljestyrke hadde du ikke trengt benzo.

Edit; stemmer, det var du som spiste 3 brett valium på rappen ja.
Da er det dømt til å gå til helvete.
Sist endret av SkammeligNykter; 10. mars 2023 kl. 11:46.
Isvarmt's Avatar
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ikke sjans.
Fant en lege jeg fikk xanor og Rivotril av for 10 år siden, men i senere tid er det bare å drite i.

Da må TS handle på gata.
Og det blir nesten garantert ikke bare en gang eller to i uka, med mindre du har en ekstrem viljestyrke.
Men igjen, men en slik viljestyrke hadde du ikke trengt benzo.

Edit; stemmer, det var du som spiste 3 brett valium på rappen ja.
Da er det dømt til å gå til helvete.
Vis hele sitatet...
ja jeg har lært av mine feil, det var ett engangstilfelle LOL

Lengste jeg gikk på valium var når jeg var tvangsinnlagt, 3 måneder 40mg dagen, ble kutta av cold Turkey og merket lite annet enn litt rastløshet

Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ikke sjans.
Fant en lege jeg fikk xanor og Rivotril av for 10 år siden, men i senere tid er det bare å drite i.

Da må TS handle på gata.
Og det blir nesten garantert ikke bare en gang eller to i uka, med mindre du har en ekstrem viljestyrke.
Men igjen, men en slik viljestyrke hadde du ikke trengt benzo.

Edit; stemmer, det var du som spiste 3 brett valium på rappen ja.
Da er det dømt til å gå til helvete.
Vis hele sitatet...
Sitat av dåven Vis innlegg
Runker’u mye TS? Kronisk runking kan føre til kronisk angst. Det er ikke digg å ha den "naken" følelsen etter du har cumma 24/7.
Vis hele sitatet...
what!!
Sist endret av Isvarmt; 10. mars 2023 kl. 13:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av dåven Vis innlegg
Runker’u mye TS? Kronisk runking kan føre til kronisk angst. Det er ikke digg å ha den "naken" følelsen etter du har cumma 24/7.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke noe i mot deg, men du skriver så forbanna plagsomt. Hvorfor skriver’u på denne måten’a?

Til OP: Prøv phenibut, beste angstdempende jeg har prøvd som ikke fører til blackout og dumme valg når du bestemmer deg for at det er lurt å ta en full neve, slik man ofte gjør med benzo. Skal ikke hate på benzo da, jeg elsker beroligende piller og kommer nok til å bruke det til jeg dør, men det kan være fint å bruke phenibut litt inni mellom slik at du veksler litt på hvilke hvilke GABA reseptorer du marinerer.
Anonym bruker
"Lysten Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær forsiktig

Bruker selv Sobril en sjelden gang i de mest utsatte situasjonene. Har selv gått på en smell med bruk over tid, daglig. Det er lite moro den dagen du må gå av igjen. Angsten/depresjonen blir ofte mye verre en før man startet innta meds.

Har du ordnet deg med angstdempende utenom resept er det enda lettere komme inn i et misbruk.
Isvarmt's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vær forsiktig

Bruker selv Sobril en sjelden gang i de mest utsatte situasjonene. Har selv gått på en smell med bruk over tid, daglig. Det er lite moro den dagen du må gå av igjen. Angsten/depresjonen blir ofte mye verre en før man startet innta meds.

Har du ordnet deg med angstdempende utenom resept er det enda lettere komme inn i et misbruk.
Vis hele sitatet...
Bestilte safe I går, så alle mine benzoer går inn i den safen,minst en uke mellom hver dose, så det burde gå bra, har både legale og illegale benzoer fra dark web..

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vær forsiktig

Bruker selv Sobril en sjelden gang i de mest utsatte situasjonene. Har selv gått på en smell med bruk over tid, daglig. Det er lite moro den dagen du må gå av igjen. Angsten/depresjonen blir ofte mye verre en før man startet innta meds.

Har du ordnet deg med angstdempende utenom resept er det enda lettere komme inn i et misbruk.
Vis hele sitatet...
Har flere benzoer på resept jeg får sporadisk, også endel liggende fra dark web, mest for å ekperimentere for hva som funker best for min situasjon. Sobril er forøvrig min favoritt sålangt...
Sist endret av Isvarmt; 10. mars 2023 kl. 16:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Leken Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slet selv med angst men jobbet i flere år for å bli kvitt den uten medisiner.
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Bestilte safe I går, så alle mine benzoer går inn i den safen,minst en uke mellom hver dose, så det burde gå bra, har både legale og illegale benzoer fra dark web..



Har flere benzoer på resept jeg får sporadisk, også endel liggende fra dark web, mest for å ekperimentere for hva som funker best for min situasjon. Sobril er forøvrig min favoritt sålangt...
Vis hele sitatet...
Da går du til legen å får det du trenger av Sobril. Å handle masse rart på darkweb å eksperimentere med dette er jo bare teit om sobril er favoritten.

Oppdater oss gjerne om en mnd med hvordan det går med forbruket.
Og om 2mnd når du er avhengig.

Det som funker best mot angst er forøvrig eksponering.
Benzoen gir deg bare en pause, for så å slå deg i trynet etterpå.
Sist endret av SkammeligNykter; 11. mars 2023 kl. 14:42.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Da går du til legen å får det du trenger av Sobril. Å handle masse rart på darkweb å eksperimentere med dette er jo bare teit om sobril er favoritten.

Oppdater oss gjerne om en mnd med hvordan det går med forbruket.
Og om 2mnd når du er avhengig.

Det som funker best mot angst er forøvrig eksponering.
Benzoen gir deg bare en pause, for så å slå deg i trynet etterpå.
Vis hele sitatet...
Benzo kan være fint å bruke om man bruker det sammen med eksponering. Det funka jævlig bra for meg. Eksponering alene funka ikke i heletatt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Benzo kan være fint å bruke om man bruker det sammen med eksponering. Det funka jævlig bra for meg. Eksponering alene funka ikke i heletatt.
Vis hele sitatet...
Joda.
Hovedpoenget er vel at det bør komme fra lege, da TS ett sted sier det skal låses i safe og kun røres maks en gang i uka, men noen timer senere er det snakk om bruk på jobb.
Samt mange forskjellige typer benzo og ja..
Du ser vel også hvor fort dette ender i avhengighet, noe han ikke ønsker.
Sist endret av SkammeligNykter; 11. mars 2023 kl. 20:10.
Jeg bruker gjerne benzo en måned før jeg tar pause, må innrømme jeg har følt litt abstinenser når jeg slutter, men ikke noe jeg ikke klarer å ha under kontroll en viss grad.
Isvarmt's Avatar
Trådstarter
Akuratt det med eksponering fungerer ikke for meg da angsten eller uroen er konstant uavhengig av ulike situasjoner. Skjønner ikke hvorfor jeg er slik, kanskje en DNA test kan gi meg ett svar?
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Hvis du bruker det 1-2 ganger i uken er du safe, i følge legen min. Kan bekrefte dette av erfaring, men jeg får ingen rus av benzo så avhengighet er heller ikke en faktor i mitt tilfelle.
De kan ha veldig god effekt på angst, også som en kur, da du får en pause fra angsten og slutter å fokusere så mye på den. Jeg bruker det selv i perioder hvor jeg sliter, og kan ofte gå noen mnd uten medisiner etterpå.
Ikke lurt å begynne med benzo. Har selv gått i den knipen og er et helvete å slutte. Visst du har angst så anbefaler jeg Betablokkere. Disse senker puls og blodtrykk, slik at hjertet kan pumpe lettere.
Jeg brukte å kjøpe inn 50 og 100 bikkjebein og ksalol for å ha i tilfelle angsten ble for høy, men de endte opp med å bli liggende i månedsvis før en eller annen som var desperat kjøpte de av meg. Det var en periode hvor jeg begynte å spise rivotril hvor jeg mistet kontrollen og ikke tenkte over hvor mye og hvor lenge jeg brukte de, og etter en måned eller noe sånt så fikk jeg føle en del på abstinenser (som da var økt angst samt søvnvansker).

Om du sliter med en generell uro/angst i kroppen så kan det være at du har ADHD/ADD eller noe sånt, men det vil en utredning gi deg svar. Og av personlige erfaringer så kan jeg si at det også er fint mulig å ha opplevd helt forferdelige ting uten at man husker det, sånn at man lever et liv med PTSD uten å være klar over det. Men det vil også en grundig utredning fortelle mer om, så lenge du har selvinnsikt nok til å klare å svare ærlig på spørsmålene du får.

Jeg har selv hatt angst i kroppen gjennom mye av livet, og utredningen hos meg pekte mot ADHD og en dissosiativ lidelse. Jeg personlig synes amfetamin er verdens beste medisin, uansett om den er lovlig eller illegal. Tannpine? Amfetamin. Hodepine? Amfetamin. Feber? Amfetamin. Mistet et lem? Amfetamin. Det fjerner ikke nødvendigvis alt av smerter og sånt, men tiden går så fort samtidig som man blir så fokusert på ting man gjør, at man i stor grad glemmer problemene man har...Slutte med rusmidler? Amfetamin der også, for en uke eller to går fort som faen når man er skikkelig påtent.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Isvarmt's Avatar
Trådstarter
Så fikk takk i noe skikkelig medical weed. Det funka mye bedre en benzo, men er redd for det sosiale stigmaet rundt cannabis. Det løser opp alt av muskler og knuter, ganske magisk egentlig. Noen mulighet for å få dette på resept uten å miste lappen �� er ikke ute etter rus, hvordan vil cbd only strains fungere mtp muskelspenninger, og er det mulig å oppdrive i norge
Sist endret av Isvarmt; 23. mars 2023 kl. 15:35.