Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 536
Heisann er ganske avhengig av hasj. Røyker to Js om dagen, en før jeg drar ut blant folk og en før jeg legger meg. Har så lyst til å slutte men sliter sånn psykisk og hasjen hjelper meg veldig. Har noen noe tips til å slutte? Driver å prøver å få time til psykolog. Bør jeg nevne det til psykolog eller blir jeg bare dømt av psykolog som rusmisbruker?
Du blir stempla som rusmisbruker tipper jeg og om du har førerkort må du pisse for å få beholde det. Om jeg har hatt en lang periode med røykings så finner jeg bare på noe annet, men ser ut til at du sliter mere med å legge den bort. Gjorde det jeg også før helt til jeg gikk lei.
Høres ikke ut som du har ett super problematisk forhold til hasj, men hva med å prøve seg på en joint om dagen en periode i første omgang? Da har du halvert bruken. Det kan lønne seg å ikke brette ut til psykologen om hasjbruken siden det kan fjerne fokuset fra de egentlige psykiske problemene du opplever, men du må nesten bestemme selv hva du føler for. Uansett så vil jeg si at det du beskriver her høres relativt uskyldig ut, så jeg ville prøvd å ikke bekymre meg for mye.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Høres ikke ut som du har ett super problematisk forhold til hasj, men hva med å prøve seg på en joint om dagen en periode i første omgang? Da har du halvert bruken. Det kan lønne seg å ikke brette ut til psykologen om hasjbruken siden det kan fjerne fokuset fra de egentlige psykiske problemene du opplever, men du må nesten bestemme selv hva du føler for. Uansett så vil jeg si at det du beskriver her høres relativt uskyldig ut, så jeg ville prøvd å ikke bekymre meg for mye.
Vis hele sitatet...
Nei hasjen har ikke akkurat skapt så mye problemer enda men føler det lett kan bli verre etter hvert og da er det bedre at jeg slutter nå når jeg har mer kontroll..
høres ut som du skjønner greia. trur du kommer til å få til dette om du vill. ta deg heller en røykekveld i ny og ne så får du den gode effekten også. istedenfor å gå rundt i tåka hele tiden.
Som det blir nevnt over. Om du ikke klarer å slutte, fokuser på "skadereduksjon". Prøv å bare røyke 1 om dagen, eller bare bruk halvparten av virkestoffet per dag.