Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1393
Last den ned her!
Håper noen liker den

Mvh Daniel

jøss! Laget selv altså?
Ikke akuratt min musikksmak, men den var så fengende at jeg har fått den på hjernen! :P
Ikke så dum, men jeg tror heller jeg ville kalt den "happy pink gogo smiley love hugz" og brukt den i et spill hvor det er om å gjøre å samle sånne som du har i avataren din.

btw, min 0 år gamle sønn begynte å danse som en gal da han hørte dette med masse volum =)
Selv om jeg ikke liker slik musikk i det hele tatt, så synes jeg den var ganske bra laget Ikke noe tilfeldig crap som en annen fjortenåring har slengt sammen. Ble kanskje litt for repetivt / lite variasjon. Hørte faktisk hele greien ferdig, og det er det ikke ofte jeg gjør med slik musikk.
Sist endret av Exmagician; 1. desember 2007 kl. 17:40.
Jeg liker helle ikke sånn musikk nei, men jeg også syns den var noe av de bedre i den sjangern
Sist endret av microcefalus; 1. desember 2007 kl. 17:50.
Ja, jøss!
Viss jeg hadde hatt bil, og annlegg i den bilen, og kanskje lappen også, så kunne jeg godt ha råna rundt i byn med rosa plysj hatt og grønne kanintøffler med denne sangen på full guffe!
(og det er meget positivt, viss noen skulle være i tvil)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Etter min smak, kanskje litt vel mye "Nintendo-lyd".
Sist endret av robhol; 1. desember 2007 kl. 18:28.
Takk for strålende tilbakemeldinger
Nå ble jeg glad!
Haha, heller ikke helt min smak, men man får den helt på hjernen jeg blir blid og nynner på den hele dagen etter å ha hørt den ^^
Sist endret av Atec; 3. desember 2007 kl. 21:07.
Cinamon, du begynner å bli GOD !
Har ikke hørt hele enda, men hører allerede at den er bra!
Kanskje ikke den sorten eg hører mest på, men likte den veldig godt
Sist endret av Alex90; 3. desember 2007 kl. 21:29.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
GothQueen, om du noen gang gjør det, vennligst legg ut et bilde :P


Edit: Til topic, råkul sang Setter den på neste år's TG playlist jeg. Er sånn som kan få godstemmning om morran eller kvelden
Sist endret av Stickyshift; 3. desember 2007 kl. 21:33.
Du må mastre låtene bedre, for her skurrer det mye når kicken / bassen slår inn : >

Men låten er fet den, litt for ensformig kanskje ? (Tho', denne sjangeren ER ensformig)
en unge med downs
comRade's Avatar
veldig bra, cinamon.
Sitat av dosky
Du må mastre låtene bedre, for her skurrer det mye når kicken / bassen slår inn : >

Men låten er fet den, litt for ensformig kanskje ? (Tho', denne sjangeren ER ensformig)
Vis hele sitatet...
Da er det isåfall snakk om pirking. Skrur jeg ned kick og bass for mye får man ikke den kick'n bass feelinga.
Jeg har ihvertfall ikke hørt skurring

Jeg laster uansett opp en ny versjon så kan du høre på en liten endring på kick og bass
link: www.thenordicdj.com/musikk/Prosjekt 73.mp3
Sist endret av boblesaft; 3. desember 2007 kl. 22:09.
ikke verst... veldig bra produsert men savner ordentlige overganger.. og fx??
minus for kjedelig repetitiv beat, det går an å være pittelitt, p-i-t-t-e-l-i-t-t kreativ
ellers salige saker
▼ ... flere år senere ... ▼
Hei!

Jeg husker disse gamle OnTop låtene fra da jeg var kiddo. Er det mulig å få kontakt og finne dem igjen?

Lagde strekfigur-animasjoner med låtene dine i bakgrunnen da jeg var rundt 11/12 år gammel
Sist endret av onClipEvent; 1. februar 2023 kl. 21:04. Grunn: ekstra info
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Hei!

Jeg husker disse gamle OnTop låtene fra da jeg var kiddo. Er det mulig å få kontakt og finne dem igjen?

Lagde strekfigur-animasjoner med låtene dine i bakgrunnen da jeg var rundt 11/12 år gammel
Vis hele sitatet...
Boblesaft oppførte seg som en idiot i en eller flere tråder, og endte opp med permban. Du får nok ikke kontakt med han/henne her noe mer.