Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 537
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren







Her er noen bilder fra vegeteringsteltet.

Ja jeg vet de ikke ser helt optimal ut.


Disse er gelato 33 platinum.
En strain som skal være ømfintlig for svingninger i temperatur.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for det OP
Synes de ser kjempefine ut jeg, at de nyeste bladene er litt lysere er ikke en uting. Fortsett med det fine arbeidet kompis!
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da vil jeg bare be om unnskyldning. Det var ikke meningen å kritisere noe eller noen.
Fine bilder.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg







Her er noen bilder fra vegeteringsteltet.

Ja jeg vet de ikke ser helt optimal ut.


Disse er gelato 33 platinum.
En strain som skal være ømfintlig for svingninger i temperatur.
Vis hele sitatet...


Ser fine ut! Ville vurderert å potte om til større potter og bruke tøypotter på ca 20liter eller mer 😊
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Villravnen Vis innlegg
Ser fine ut! Ville vurderert å potte om til større potter og bruke tøypotter på ca 20liter eller mer 😊
Vis hele sitatet...

Godt tips! Det gikk kort tid fra ompotting til disse til jeg så røtter stikke ut på sidene langt nede på de som står i tøy.

Planen var å sette de i blomst om en måned.

Tanken var å prøve å holde størrelsen manøvrerbar innenfor 120x120

Vi får se hvordan det går
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er egentlig vannforbruket med slike tøyposer? Er litt bekumret for fukt på grow-rommet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er egentlig vannforbruket med slike tøyposer? Er litt bekumret for fukt på grow-rommet...
Vis hele sitatet...
De tørker ut jorda fortere en plastikk-potter. Men ikke like fort som "air-pots". Jeg vanner over et brett med en murstein nedi. Når vannet har rent ferdig setter jeg tilbake i teltet med dryppfanger under.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye fortere snakker vi om? 50%? Dobling? Kjører med resrvoar for enkel drift, veldig kjekt om en plutselig må stikke av noen dager eller en uke.
ser sykt bra ut lykke til videre