Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4630
Hei, en stund siden installerte jeg windows 10 på min Dell 3340 som jeg brukte på vgs. Alt virka greit når jeg installerte ny OS men dagen etter når jeg prøvde å starte den opp gikk det ikke. Jeg har prøvd å bytte batteri og koble til lader som begge fungerer men den starter fortsatt ikke. Når jeg kobler inn laderen hører jeg sånn veldig lavt elektrisk "støy". Har alerede googla og prøvd hva dem anbefaler men njet..
Noen som har noe forslag?
Har du forsøkt holde power knappen inne en stud? 10 sek. eller mer.

Kaizen
Sitat av Kaizen Vis innlegg
Har du forsøkt holde power knappen inne en stud? 10 sek. eller mer.

Kaizen
Vis hele sitatet...
ja, har så si forsøkt alt som google har anbefalt, inkludert å holde inn knappen i 10 sekunder
Prøv å ta ut harddisk og RAM og se om den starter
BRAND ∞ STRONG
Har du prøvd å:
Først: Koble fra strøm kabelen.
Deretter: Ta ut batteriet.
Så: Trykk og hold power knappen i 30 sekunder.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Har du prøvd å:
Først: Koble fra strøm kabelen.
Deretter: Ta ut batteriet.
Så: Trykk og hold power knappen i 30 sekunder.
Vis hele sitatet...
Ja..
Kan du måle spenningen i endepluggen på laderen og om det spenning på batyeriet? For å sikre at laderen ikke er gåen. Du sier laderen og batteriet fungerer men ikke hvordan du vet det.

Er det noen lys som lyser når du skrur den på?
Sitat av Rosander Vis innlegg
Kan du måle spenningen i endepluggen på laderen og om det spenning på batyeriet? For å sikre at laderen ikke er gåen. Du sier laderen og batteriet fungerer men ikke hvordan du vet det.

Er det noen lys som lyser når du skrur den på?
Vis hele sitatet...
Hei, har brukt lader og batteri fra en annen dell 3340 som fungerer, når jeg kobler til laderen på dell som ikke fungerer hører jeg sånn litt statisk støy men lampen som vanligvis begynner å lyse lyser ikker når man kobler til laderen :/

Pcen starter nå, kobla fra og på ledningene som kobler batteriet/lader til selve pcen og den starta. Takk for innspill folkend
Sist endret av hernameisari; 18. mai 2021 kl. 00:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.