Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1564
Hei, jeg har kjøpt med en brukt Samsung Galaxy Note 4 N910F (europeisk versjon). Etter å ha søkt litt rundt har jeg funnet at mange har fått problemer med ytelse og batteriets levetid etter å ha oppdatert til Android 6.0.1. Det virker som de fleste som har klagd over problemene er fra USA, og de har da antageligvis den Nord-Amerikanske versjonen av Note 4 (N910W8).

Det jeg lurer på er; er det noen som har erfaring med den europeiske versjonen av Note 4 med Android 6.0.1?
Anbefaler å kjøre 6.0.1 denne har en funksjon som heter doze som klarer å putte telefonen helt i sleep, så strømstreiken er minimalt. Ergo bedre batteritid. Anbefaler også å kjøpe ett nytt batteri, da disse fort blir dårlig og får høy motstand.

Er dere mer du lurer på er der bare å spørre, har jobbet med denne telefonen i over 2 år, Så har endel erfaring og tips
Sist endret av tennbrikket; 22. januar 2017 kl. 16:19.