Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3245
Hei

https://www.netlinkict.com/shop/gepo...ayer3-v1600d4/

Kan noen forklare meg? Jeg skjønner litt, men ikke mye.
Jeg datt av utvikling innen info- og datateknologi da jeg falt ut av livet og inn i ett destrukyivt og lite produktivt liv. Nok om det!!

Kan noen prøve en lett forklaring for meg.
Hva er meningen med en slik?
Hva ville du brukt en slik til?

Jeg driver mye med overvåking, men det er smarthjem overvåking så trenger ikke noe slikt som dette til det.

F eks. hvordan kan noe slikt settes opp som VPN..



Takk for info.

PS. En advokat som fikk ansvar for konkursbo som eier denne foreløpig.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
OLT er Optical Line Termination, eller ISP-enden av eit PON-nettverk. Kort sagt er det ikkje relevant om du ikkje veit kva der. PON er nettverksteknologi der fiber er brukt som delt medium mellom fleire kunder, og passivt splitta til kvar enkelt kunde. Det fordrer m.a. krypto for å hindre at kunder ser andre sine data, og tidsdeling for å sørge for at alle får sende.

https://en.wikipedia.org/wiki/Optical_line_termination
Så med min minimale kunnskap der jeg ikke kan bruke den til noe så er det ikke vits for meg og kjøpe denne billig?

Jeg får den sykt billig i forhold til prisen jeg har sett, men vet ikke om de var oppdatert men helt ny 4000,- +++++

Denne er helt ny i forpakning.


Hva sier du Vidarlo?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Nei, eg hadde heller brukt pengane mine på heilt andre produkt. Det er rimelig smalt, og bruktverdien av sånt utstyr er ca. null uansett.
Skjønner litt mer, hovedoppgaven hvertfall! Takk for hjelpen.