Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1631
God dag, jeg og noen venner har tenkt oss på guttetur i sommer. Vi hadde tenkt å leie hytte/leilighet/hus et sted der det ikke er så altfor langt til vannet og ikke så altfor langt til folk. Helst et sted på sør-østlandet, type Telemark for eksempel. Vi er jo forresten 8 gutter, alle går på skole, de fleste er over 18. Så det er jo fint om det blir billig, da vi har lite penger.

Jeg har sett rundt på hytter, men det er så mye forskjellig og noen av nettsidene ser ut som de ble designet for godt over et tiår siden. Så de er noe kronglete å navigere.

Hytta eller hva enn som kommer opp trenger ikke å ha så mye, men her er en liten liste over hva vi trenger:
8 soveplasser, trenger ikke å være enkelt senger
TV
Internett (dette er bare å foretrekke, ikke et krav)
Gang avstand til vann, helst strand og saltvann.
Kort vei til butikk, og kanskje et lite sentrum, trenger ikke å være gå avstand, men det er også å foretrekke.
Hvis dere liker å gå kan jeg anbefale Turistforeningen og UT.no

Siden dere alle går på skole har de veldig gode studentpriser, i sommer og tidligere år har jeg betalt helt ned i 50 kr pr natt.
Flere av hyttene er bemannet dvs at de har resturant og bar, ønsker dere en hytte for dere selv finnes det også mange av disse.
På ut.no er det veldig mange gode turløyper samt hytter fra turistforeningen som ligger langs "løypene"

Hvis dere ønsker å holde dere på én hytte i flere dager er det også mulig som DNT-medlem.

God hyttetur
Sjekk hytter/hus i Danmark. Billigere og stort utvalg! Og er billig å reise.
Danmarks tur har også blitt vurdert, så jeg skal se på det
Anbefaler dere Danmark jeg. Vi reiste dit selv. Damen og 2 venninner... heftige 4 kanter, billig drikke, og billig leilighetskompleks. Husker ikke helt hva vi betalte. Men det var overkommelig.

Om dere leier i et kompleks slipper dere også gå ut for å finne liv, ergo sparer penger på det