Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1765
hvordan kan jeg gjøre en wow trial account til full account??
har tenkt og begynne og spille for fult men får det ikke til, noen som vet?
Prøvd å kjøpe spillet?...
har det første spillet for det kan man laste ned gratis, på nettet.
Du går på battle.net accounten din og skriver inn koden -> kommer sånt lite lysshow opp, og du har det nå på fult greier oaiwdjpwdjaowhfpiu
har ingeng kode, men vet at man kan oppgradere den via nettet, uten og måtte kjøpe spilla. og da liksom bare betale for 3 måneder f.eks.
Du er nødt til å kjøpe expansions og gamecard, først classic, tbc, wotlk, og til slutt cataclysm. Men anbefaler og først bare kjøpe classic expansion først for å finne ut om du liker WoW, for å ikke sløse bort penger
Du må for faen ha CD-keyen... Herregud, du får ikke noe gratis av blizzard.
i følge komåisen min trengte man ikke kjøpe spillet da, em i følge den linken ser det jo sånn ut
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Du må nok desverre kjøpe spillet.
1. Ljøp spillet i hard-copy, eller på battle.net
2. Logg inn på battle.ney og velg accounten din
3. Trykk på "upgrade to retail" eller "enter activation code, (alt etter hvor du kjøpte spillet)
4. Enter code
ok. får nok det da
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Glenni Vis innlegg
Du må for faen ha CD-keyen... Herregud, du får ikke noe gratis av blizzard.
Vis hele sitatet...
Du vet... bortsett fra den gratis 10-dagers trial-versjonen.
Er jo bare 100kr for spillet eller no så får du 1 måned med spillet tror jeg.
Blir rundt 1000 kroner for alle expansions + 2 måneder spilletid (pluss en gratis måned som følger med) hvis du går i butikken og kjøper.
På battle.net sparer du sikkert noen hundrelapper, aner ikke hva prisen er der jeg..
tror faktisk det er dyrere for spillet på battle.net
men gametime er billigere på nett.