Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1125
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Åssen er det å være skækk å stikke i bakken?

Noen som har gjort d?
ikke noe problem det så lenge man klarer å stå på ski?
Anonym bruker
"Oppmerksom Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du kan stå er det null stress. ta på deg skibriller så er det ingen som ser dine røde øyne eller clear eyes.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja! Det er episk, anbefales på det sterkeste hvis du uansett skal røyke. Elsker å gjøre ting ute når jeg er skækk.
Anonym bruker
"Oppmerksom Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Løpende vette" Det og som regel i bakker så får du helt amazeballs views på noen av bakketoppene.. så nyter en jonas der også snowboard ned.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gleder meg allerede
Null problem, jeg pleier bare å ta med ekstra vann da jeg blir lettere dehydrert når jeg er balle. Driter du deg ut og røyker litt mye kjører du bare roligere så går det helt fint
Har til og med prøvd LSD ned fra Ullevålseter, fin tur
Pleid å gjøre det ofte! Har høy toleranse så går fint, men du må finne ut selv hva som funker for deg og ikke. Risiko er ditt ansvar. Aldri fått noe problem bortsett fra en gang jeg mekka opp inne på dassen ved cafeen.... Var noen kids som kom inn, jeg hørte de sa at det lukta jævlig weed der inne! Var egentlig bare en liten hasjbit jeg hadde delt opp med fingrene hehe, stakk ut i heisen fort som F

Finn deg en plass utenfor løypa, f.eks et sted bak trær, litt bortgjemt fra andre folk. Hvis det ikke er noen i heisene bak meg så hender det jeg sitter i heisen og fyrer opp. Mekk deg ferdige jointer
hjemme - som du kan ha med deg , så slipper du stress
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Pleid å gjøre det ofte! Har høy toleranse så går fint, men du må finne ut selv hva som funker for deg og ikke. Risiko er ditt ansvar. Aldri fått noe problem bortsett fra en gang jeg mekka opp inne på dassen ved cafeen.... Var noen kids som kom inn, jeg hørte de sa at det lukta jævlig weed der inne! Var egentlig bare en liten hasjbit jeg hadde delt opp med fingrene hehe, stakk ut i heisen fort som F

Finn deg en plass utenfor løypa, f.eks et sted bak trær, litt bortgjemt fra andre folk. Hvis det ikke er noen i heisene bak meg så hender det jeg sitter i heisen og fyrer opp. Mekk deg ferdige jointer
hjemme - som du kan ha med deg , så slipper du stress
Vis hele sitatet...
Er god på ski, å har røyket flere ganger så dette skal nokk gå fint
Litt markagrønt og viddaweed gjør turen komplett! Kos deg!


- Art Credit: Viktor Torvik
Sist endret av celtseus; 20. januar 2022 kl. 00:14.