Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 733
Har nettop startet på Ritalin, gått på sirka 40 MG vær dag i 3 uker nå, og jeg hater det! Fikk høre av legen min at det er masse andre typer Ritalin som er annerledes.

Om noen her bruker en av de andre feks elevanse, concerta eller andre plis skriv hva du syntes om den.jeg skal tilbake til legen å slutte på Ritalin får å heller prøve et av de andre

Takk for svar
Sitat av Freskern Vis innlegg
Har nettop startet på Ritalin, gått på sirka 40 MG vær dag i 3 uker nå, og jeg hater det! Fikk høre av legen min at det er masse andre typer Ritalin som er annerledes.

Om noen her bruker en av de andre feks elevanse, concerta eller andre plis skriv hva du syntes om den.jeg skal tilbake til legen å slutte på Ritalin får å heller prøve et av de andre

Takk for svar
Vis hele sitatet...
Conserta er samme som Ritalin.

Faktisk er alle disse det samme Ritalin, Concerta, Delmosart, Equasym og Medikinet. forskjellige mengder da, men samme virkestoff.

Elvanse er jo en amfetamin. Les tråden min så ser du at flere mener elvanse er bedre en Ritalin.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Conserta er samme som Ritalin.

Faktisk er alle disse det samme Ritalin, Concerta, Delmosart, Equasym og Medikinet. forskjellige mengder da, men samme virkestoff.

Elvanse er jo en amfetamin. Les tråden min så ser du at flere mener elvanse er bedre en Ritalin.
Vis hele sitatet...
Fant ikke tråden din?
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aduvanz er det jeg har funnet passer meg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fant ikke tråden din?
Vis hele sitatet...
https://freak.no/forum/showthread.php?t=329910