Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 4222
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er din favoritt og hva liker du med stoffet? Hvilke problemer har det stoffet pådratt deg eller dem rundt deg? Eller om du er rusfri, hva brukte du? Gjerne sleng med en historie.

Min favoritt er benzo, fordi jeg kommer på et rolig sted uten problemer, ingen følelser annet en lykke, frykt er vekke, jeg fungerer bedre i daglig liv. Men når jeg skal kose meg, bruker jeg gjerne benzo og litt tramadol kombinert for en god eufori. Min yndlings benzo er valium, lorazepam, midazolam, og xanor.


Hva bruker du? Daglig eller for å kose deg? Når startet du? Hvordan har rusen hjulpet deg? Hvordan har den vært negativ?
Faen alle har sin sjarm. Spørs til hvilken bruk. Speed, lyrica, heroin, GHB, DMT, MDMA, MDA

THC troner førsteplass selvfølgelig, men føler det blir mer i kategorien kaffe enn det er stoffer
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Frank Dank Vis innlegg
Faen alle har sin sjarm. Spørs til hvilken bruk. Speed, lyrica, heroin, GHB, DMT, MDMA, MDA

THC troner førsteplass selvfølgelig, men føler det blir mer i kategorien kaffe enn det er stoffer
Vis hele sitatet...
Enig der, hvilke sjarm med dem du nevnte? Hva føler du?
Benzo liker jeg veldig godt, men har gitt meg aller mest problemer Psykisk, og gitt meg mye mer angst enn jeg hadde. Psykoser også.
Heroin er jeg veldig glad i, alt blir bra, ironisk nok gitt meg mindre problemer enn benzo, ikke økonomisk.
Speed: selvtillit og energi og eufori, har brukt det for mye, så hjernen min har fått nok. De positive effektene er borte.
Subutex: Fint til å avruse seg selv på fra Heroin, God euforisk rus, ikke like sterk som H, men topp. Gir meg også motivasjon og energi og glede som amf ga meg før.

Kokain/Freebase: Utrolig digg, men for dyrt.

GHB: Super digg og god eufori og antidepp effekt, mister en del hemninger, kaller det apedop. Hatt 2 OD'S

CANNABIS: Tåler det ikke lenger, begynnte ungt, har ikke tålt 1 trekk siden jeg hadde en psykose når jeg var 17. Tålte det fram til da, og var en del av hverdagskosten og gleden.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hasj daglig helt til jeg fikk psykoser av det. Nå tåler jeg ikke et trekk engang lenger men må si jeg har det bedre psykisk enn så deppa jeg var alle åra jeg røyka
Favoritter?

Benzodiazepiner: Rivotril, Valium, Apodorm.

Amfetamin: God Makka, Elvanse/Aduvanz, Dexamfetamintabletter fra apotek.

Opiater: Oxycontin for ren og skjær eufori som varer en god stund. Tramadol er og digg.
Subutex gir også ganske bra rus, men jeg har hovedsakelig brukt det til selvmedisinering.

Når det kommer til spørsmålene dine:
Ruskarrieren startet med festing og kos med venner. Røyket mye på VGS med venner.
Så ble det alt for mye MDMA i festsammenheng. I nesten et år. Usj!
Så periode med salg og bruk av Kokain.

Så sluttet jeg gradvis å bruke masse tid med kompiser/venninner, kjørte solo og begynte å pushe dritt på gata i Oslo. Praktisk talt 7 dager i uken.
Det var et jævlig stygt miljø og rusbruken skøyt i været. Jeg solgte piller, Amfetamin, dop og egentlig absolutt alt jeg fikk tak i så lenge prisen var god nok til at jeg kunne tjene penger.
En kule dop til 2k? Dele den opp i halvgrammere og kvartinger og vipps har jeg 5000. 3 lapper profitt.
Glass med 100 Rivo til 800? 20kr pilla i Brugata og 1200 i profitt (minus de par stykkene jeg knasket selv da jeg kjøpte glasset). Var jeg heldig forsvant hele glasset på et kvarter.
Amf? Drittbillig i kvanta, fort under hundringsen per gram og vipps, smått får man mange hundre for grammet på gata.

Disse prisene representerer ikke realiteten i dag. Dette er flere år siden, og f.eks Rivoglass får man ikke tak i lenger. Bortsett fra på apoteket?

Bruker man mye tid i Brugata vil man alltid ende opp med å møte noen med medisiner som f.eks Tramadol, Oxycontin, Lyrica, Morfin, Elvanse osv osv. Fikk jeg en god pris på litt mengder jeg visste jeg kunne tjene på var det bænkers.

Solgte jeg det brukte jeg det.
Litt for nytelse, men etterhvert ble det egentlig bare for å justere meg enten opp eller ned. Tok det jeg trengte for å enten ha energi til å fly ut og pushe eller for å klare å sove. Benzo ble misbrukt aller tyngst fordi det var en stressende livsstil, så jeg gikk i praksis rundt ruset på hovedsakelig Rivotril 24/7 for å ikke ha så noia osv.

Endte med dommer, soning og rusbehandling. Det har gått litt opp og ned.

Rusen har forsørget meg og den har blakket meg. Den har ødelagt for meg og reddet meg og alt i mellom.
Usikker på om jeg ville vært foruten alt som har skjedd. Føler meg til en viss grad klokere og ikke minst med herdet på noen måter.
På andre områder føler jeg meg nedbrutt.
Men med tid vil alt bli bedre Så lenge jeg tar kloke valg.

Overdosene og dommene ville jeg selvsagt helst vært foruten. Overdosene mest fordi de var så utrolig tunge for mine nære å være vitne til. Dommene fordi det har vært jævlig pes. Men vel fortjent
Sist endret av krystallkongen; 15. januar 2022 kl. 20:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skikkelig metamfetamin (ice) og minus combo. Har heldigvis aldri hatt fri tilgang på det.
Xanax/ksalol har vært favoritten i flere år. Starta karrieren med valium, og følte jeg for første gang i livet hadde funnet min vei til komplett «peace of mind». Sliter med hodet til vanlig og ble derfor fort hekta på benzo og effektene det førte med seg. Tok knapt et par uker fra første inntaket ever til jeg knaska piller til frokost. Det var med andre ord en kjapp vei ned til avgrunnen for min del. Har prøvd utallige andre stoffer etter benzoen, men det er en annen historie.
Innså, endelig, etter to år at jeg måtte komme meg vekk fra hele greia. Fikk nedtrapping av lege da benzoforbruket mitt var skyhøyt, snakker to brett om dagen på det meste.
Hadde et halvår uten noen form for rus, og kom meg på beina igjen.
Hadde det ikke vært for at noen veldig nær med døde, så hadde jeg muligens vært nykter enda.
Har heldigvis lært mye siden starten, og klarer nå å kose meg med xan innimellom, og har jevnlige pauser for å ikke bli for vant til pillene igjen. Benzoen har hjulpet meg mye med å kontrollere hodet, få en god pause nå og da, slappe helt av.

Men, hadde noen spurt meg om jeg vil anbefale andre å starte med benzo så er svaret enkelt og greit - nei. De færreste klarer å holde forbruket nede, og man blir fort blind på egen rusbruk.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heroin og alkohol.
Slutta med nåla etter siste overdosen, men gikk enda noen år før jeg la bort flaska. Måtte få lever og nyresvikt først.

Er nykter i dag og vært det i 4år i år, men er en kamp hver dag, særlig suget etter alkohol er der fortsatt.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Favoritter?

Benzodiazepiner: Rivotril, Valium, Apodorm.

Amfetamin: God Makka, Elvanse/Aduvanz, Dexamfetamintabletter fra apotek.

Opiater: Oxycontin for ren og skjær eufori som varer en god stund. Tramadol er og digg.
Subutex gir også ganske bra rus, men jeg har hovedsakelig brukt det til selvmedisinering.

Når det kommer til spørsmålene dine:
Ruskarrieren startet med festing og kos med venner. Røyket mye på VGS med venner.
Så ble det alt for mye MDMA i festsammenheng. I nesten et år. Usj!
Så periode med salg og bruk av Kokain.

Så sluttet jeg gradvis å bruke masse tid med kompiser/venninner, kjørte solo og begynte å pushe dritt på gata i Oslo. Praktisk talt 7 dager i uken.
Det var et jævlig stygt miljø og rusbruken skøyt i været. Jeg solgte piller, Amfetamin, dop og egentlig absolutt alt jeg fikk tak i så lenge prisen var god nok til at jeg kunne tjene penger.
En kule dop til 2k? Dele den opp i halvgrammere og kvartinger og vipps har jeg 5000. 3 lapper profitt.
Glass med 100 Rivo til 800? 20kr pilla i Brugata og 1200 i profitt (minus de par stykkene jeg knasket selv da jeg kjøpte glasset). Var jeg heldig forsvant hele glasset på et kvarter.
Amf? Drittbillig i kvanta, fort under hundringsen per gram og vipps, smått får man mange hundre for grammet på gata.

Disse prisene representerer ikke realiteten i dag. Dette er flere år siden, og f.eks Rivoglass får man ikke tak i lenger. Bortsett fra på apoteket?

Bruker man mye tid i Brugata vil man alltid ende opp med å møte noen med medisiner som f.eks Tramadol, Oxycontin, Lyrica, Morfin, Elvanse osv osv. Fikk jeg en god pris på litt mengder jeg visste jeg kunne tjene på var det bænkers.

Solgte jeg det brukte jeg det.
Litt for nytelse, men etterhvert ble det egentlig bare for å justere meg enten opp eller ned. Tok det jeg trengte for å enten ha energi til å fly ut og pushe eller for å klare å sove. Benzo ble misbrukt aller tyngst fordi det var en stressende livsstil, så jeg gikk i praksis rundt ruset på hovedsakelig Rivotril 24/7 for å ikke ha så noia osv.

Endte med dommer, soning og rusbehandling. Det har gått litt opp og ned.

Rusen har forsørget meg og den har blakket meg. Den har ødelagt for meg og reddet meg og alt i mellom.
Usikker på om jeg ville vært foruten alt som har skjedd. Føler meg til en viss grad klokere og ikke minst med herdet på noen måter.
På andre områder føler jeg meg nedbrutt.
Men med tid vil alt bli bedre Så lenge jeg tar kloke valg.

Overdosene og dommene ville jeg selvsagt helst vært foruten. Overdosene mest fordi de var så utrolig tunge for mine nære å være vitne til. Dommene fordi det har vært jævlig pes. Men vel fortjent
Vis hele sitatet...
Veldig offtopic men etter å ha lest endel innlegg fra deg er jeg sikker på at väre veier har krysset endel ganger når jeg har farta nede i brugata selv.Holdt på med mye av det samme som du gjorde,å rivo glass var alltid klar i lomma for salg(å eget bruk såklart),til tider veldig lett tjente spenn med rivo for noen år tilbake..spesielt når det var helt tomt for piller på gata å en haug av folk som gikk å leita/venta på piller,så plutselig kommer man til brugata med flere glass i lomma,kunne lett selge ut ett glass eller 2 på ett kvarter som du sa.Å er så mange som leiter etter piller som rivo å tilgangen på glass var jo helt ekstrem får noen år tilbake,flomma jo over av glass å alle som solgte noe som helst solgte som regel rivo.Siden tilgangen å etterspörsellen var som den var,var det liksom alltid den faste tingen å selge.Å prisene på ett tidspunkt var nede i 500 kr glasset,selv ved kjöp av ett glass-gitt at man hadde riktig connection.Gode tider

Jeg tru jeg kan takke xanax for at jeg ikke endte opp med samme skjebne som deg med dommer for salg etter tiden på gata,har blitt stoppet av sivil snut etter de har spana på meg fra ett vindu i en random bygning i karl johan,de var helt klar på at de hadde sett meg fly frem å tilbake å solgt piller den siste timen(noe som jo var helt sant)Unnskyldningen min var at jeg leita etter en kamerat å hörte med folk om de visste hvor han var Blei tatt til side å blei ransakt..hadde glasset med rivotril i boksern rett over beltet å det var det eneste stedet på hele kroppen de ikke sjekka.Hånda til sivil dama var bokstavelig talt en centimeter fra glasset flere ganger er ett under at hu ikke fant det.De skjönte ingenting når de ikke fant noe piller,å takket väre xanaxen jeg hadde tatt en snau time för så holdt jeg meg helt rolig å virka ikke nervös-overbevvist om at det er grunnen til at jeg ikke ble tatt.De fant forsåvidt et par subutex i lomma mi,jeg sa jeg brukte det i selv medisinering for å slutte med heroin(hadde aldri brukt hero,men tenkte de ville se mildere på det om jeg sa jeg brukte det til å slutte med dop,noe som visste seg å stemme) å at jeg var i prossess med å komme inn i lar..endte kun med at de tok subutexen å sa jeg måtte holde meg unna oslo sentrum de neste 48 timene.
Har også blitt arrestrert av sivil i brugata,igjen mistenkt for salg av piller,hadde akkurat blitt kvitt glasset jeg hadde så hadde null rvio på meg..men ble tatt med inn på stasjonen for stripping på cella hvor de fant en stusselig grammer med hasj.. siden de var overbevvist om at jeg hadde solgt piller å hadde tatt meg på fersken så fölte de seg ganske dumme når de ikke fant noe å endte med at jeg ikke fikk noe straff for den grammern om jeg signerte å godkjente ett gammelt forelegg jeg ikke hadde betalt.
Gode ting kommer i tre sier dem,den tredje å siste gangen jeg blei arrestert mistenkt for salg,blei jeg igjen taua med inn på stasjon for stripping,de fant nada å jeg gikk ut av stasjonen med ett par gram hasj,subutex å et par rivo liggende i bunn av röykpakka under det papiret i bunn,de sjekka röykpakka såklart men de tokk ikke opp papiret å sjekka under..denne gangen hadde jeg ikke solgt noe som helst å hadde slutta med salg så fatter egentlig ikke hvorfor jeg blei hanka inn mistenkt for å selge så föler det var fortjent at de ikke fant stashet jeg hadde i röykpakka Som jo var kun til eget bruk fölte meg ganske lucky når jeg gikk ut av stasjon med alt stashet i behold.Men etter alt dette trur jeǵ at jeg har brukt opp flaksen min når det kommer til snuten på gata å er alltid mye mer var på snut,å jeg selger ingenting mer.årevis siden jeg har solgt noe som helst.Trur den speed droppen har kicka inn ganske greit for det her blei en stuka å lang post gitt.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Favoritter?

Benzodiazepiner: Rivotril, Valium, Apodorm.

Amfetamin: God Makka, Elvanse/Aduvanz, Dexamfetamintabletter fra apotek.

Opiater: Oxycontin for ren og skjær eufori som varer en god stund. Tramadol er og digg.
Subutex gir også ganske bra rus, men jeg har hovedsakelig brukt det til selvmedisinering.

Når det kommer til spørsmålene dine:
Ruskarrieren startet med festing og kos med venner. Røyket mye på VGS med venner.
Så ble det alt for mye MDMA i festsammenheng. I nesten et år. Usj!
Så periode med salg og bruk av Kokain.

Så sluttet jeg gradvis å bruke masse tid med kompiser/venninner, kjørte solo og begynte å pushe dritt på gata i Oslo. Praktisk talt 7 dager i uken.
Det var et jævlig stygt miljø og rusbruken skøyt i været. Jeg solgte piller, Amfetamin, dop og egentlig absolutt alt jeg fikk tak i så lenge prisen var god nok til at jeg kunne tjene penger.
En kule dop til 2k? Dele den opp i halvgrammere og kvartinger og vipps har jeg 5000. 3 lapper profitt.
Glass med 100 Rivo til 800? 20kr pilla i Brugata og 1200 i profitt (minus de par stykkene jeg knasket selv da jeg kjøpte glasset). Var jeg heldig forsvant hele glasset på et kvarter.
Amf? Drittbillig i kvanta, fort under hundringsen per gram og vipps, smått får man mange hundre for grammet på gata.

Disse prisene representerer ikke realiteten i dag. Dette er flere år siden, og f.eks Rivoglass får man ikke tak i lenger. Bortsett fra på apoteket?

Bruker man mye tid i Brugata vil man alltid ende opp med å møte noen med medisiner som f.eks Tramadol, Oxycontin, Lyrica, Morfin, Elvanse osv osv. Fikk jeg en god pris på litt mengder jeg visste jeg kunne tjene på var det bænkers.

Solgte jeg det brukte jeg det.
Litt for nytelse, men etterhvert ble det egentlig bare for å justere meg enten opp eller ned. Tok det jeg trengte for å enten ha energi til å fly ut og pushe eller for å klare å sove. Benzo ble misbrukt aller tyngst fordi det var en stressende livsstil, så jeg gikk i praksis rundt ruset på hovedsakelig Rivotril 24/7 for å ikke ha så noia osv.

Endte med dommer, soning og rusbehandling. Det har gått litt opp og ned.

Rusen har forsørget meg og den har blakket meg. Den har ødelagt for meg og reddet meg og alt i mellom.
Usikker på om jeg ville vært foruten alt som har skjedd. Føler meg til en viss grad klokere og ikke minst med herdet på noen måter.
På andre områder føler jeg meg nedbrutt.
Men med tid vil alt bli bedre Så lenge jeg tar kloke valg.

Overdosene og dommene ville jeg selvsagt helst vært foruten. Overdosene mest fordi de var så utrolig tunge for mine nære å være vitne til. Dommene fordi det har vært jævlig pes. Men vel fortjent
Vis hele sitatet...
Hva var det som skjedde med rivo-glass? Husker dem forsvant helt i 2019, så kom tilbake i 2020 med dobbel/trippel så stor pris.

Man får med plass til glass iforhold til brett, så hvorfor tas dem ikke inn lengre?
Av hedonistiske nytelsesmidler kommer kratom på første plass. Så kommer psykidelia med muligens ayahusascha på andre plass. Førstnevnte er favorittsftoffet på grunn av at det ikke har gitt meg eller andre noen problemer. Sistnevnte har satt meg fast i tankelooper som har varet i minst et års tid i tung depresjon, men som har vært min nyttigste lærdom når jeg kom ut av det.

Ellers kunne jeg sikkert og nevnt benzo av de stoffene jeg tidligere elsker, men som har gjort vondt mye verre og som jeg er glad jeg stoppet med for godt. Jeg følte benzo ødela den kjemiske balansen i hjernen fullstendig å gav mer angst.Og det var på grunn av det jeg oppdaget kratom hvor jeg "disiplinærte et" sundt forhold" til stoffet en tid jeg hadde enkel tilgang til det.
THC, Psilocybe og Benzo. Den rekkefølgen
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Veldig offtopic men etter å ha lest endel innlegg fra deg er jeg sikker på at väre veier har krysset endel ganger når jeg har farta nede i brugata selv.Holdt på med mye av det samme som du gjorde,å rivo glass var alltid klar i lomma for salg(å eget bruk såklart),til tider veldig lett tjente spenn med rivo for noen år tilbake..spesielt når det var helt tomt for piller på gata å en haug av folk som gikk å leita/venta på piller,så plutselig kommer man til brugata med flere glass i lomma,kunne lett selge ut ett glass eller 2 på ett kvarter som du sa.Å er så mange som leiter etter piller som rivo å tilgangen på glass var jo helt ekstrem får noen år tilbake,flomma jo over av glass å alle som solgte noe som helst solgte som regel rivo.Siden tilgangen å etterspörsellen var som den var,var det liksom alltid den faste tingen å selge.Å prisene på ett tidspunkt var nede i 500 kr glasset,selv ved kjöp av ett glass-gitt at man hadde riktig connection.Gode tider

Jeg tru jeg kan takke xanax for at jeg ikke endte opp med samme skjebne som deg med dommer for salg etter tiden på gata,har blitt stoppet av sivil snut etter de har spana på meg fra ett vindu i en random bygning i karl johan,de var helt klar på at de hadde sett meg fly frem å tilbake å solgt piller den siste timen(noe som jo var helt sant)Unnskyldningen min var at jeg leita etter en kamerat å hörte med folk om de visste hvor han var Blei tatt til side å blei ransakt..hadde glasset med rivotril i boksern rett over beltet å det var det eneste stedet på hele kroppen de ikke sjekka.Hånda til sivil dama var bokstavelig talt en centimeter fra glasset flere ganger er ett under at hu ikke fant det.De skjönte ingenting når de ikke fant noe piller,å takket väre xanaxen jeg hadde tatt en snau time för så holdt jeg meg helt rolig å virka ikke nervös-overbevvist om at det er grunnen til at jeg ikke ble tatt.De fant forsåvidt et par subutex i lomma mi,jeg sa jeg brukte det i selv medisinering for å slutte med heroin(hadde aldri brukt hero,men tenkte de ville se mildere på det om jeg sa jeg brukte det til å slutte med dop,noe som visste seg å stemme) å at jeg var i prossess med å komme inn i lar..endte kun med at de tok subutexen å sa jeg måtte holde meg unna oslo sentrum de neste 48 timene.
Har også blitt arrestrert av sivil i brugata,igjen mistenkt for salg av piller,hadde akkurat blitt kvitt glasset jeg hadde så hadde null rvio på meg..men ble tatt med inn på stasjonen for stripping på cella hvor de fant en stusselig grammer med hasj.. siden de var overbevvist om at jeg hadde solgt piller å hadde tatt meg på fersken så fölte de seg ganske dumme når de ikke fant noe å endte med at jeg ikke fikk noe straff for den grammern om jeg signerte å godkjente ett gammelt forelegg jeg ikke hadde betalt.
Gode ting kommer i tre sier dem,den tredje å siste gangen jeg blei arrestert mistenkt for salg,blei jeg igjen taua med inn på stasjon for stripping,de fant nada å jeg gikk ut av stasjonen med ett par gram hasj,subutex å et par rivo liggende i bunn av röykpakka under det papiret i bunn,de sjekka röykpakka såklart men de tokk ikke opp papiret å sjekka under..denne gangen hadde jeg ikke solgt noe som helst å hadde slutta med salg så fatter egentlig ikke hvorfor jeg blei hanka inn mistenkt for å selge så föler det var fortjent at de ikke fant stashet jeg hadde i röykpakka Som jo var kun til eget bruk fölte meg ganske lucky når jeg gikk ut av stasjon med alt stashet i behold.Men etter alt dette trur jeǵ at jeg har brukt opp flaksen min når det kommer til snuten på gata å er alltid mye mer var på snut,å jeg selger ingenting mer.årevis siden jeg har solgt noe som helst.Trur den speed droppen har kicka inn ganske greit for det her blei en stuka å lang post gitt.
Vis hele sitatet...
Ingen tvil om at årene i Brugata var preget av både patruljerende politi og sivil som sneik seg rundt og prøvde seg!
Ble selv tatt i en bakgate da jeg overleverte noen Rivotril til ei dame og vipps sverma det 4 sivilbetjenter som hadde sittet i en av utallige biler og fulgt med på oss.

Har også hatt en grei dose flaks i mange møter med politi, heldigvis

Kan fort hende vi har møtt hverandre og til og med kanskje prata eller deala? Rart å tenke på.
Enig i at Rivotril var jævlig god business og skammelig billig (500-700 per glass) til tider!

Håper du er på et bedre sted i dag enn i Sentrum og slenger varer, kamerat! Ønsker deg alt vel.
Sist endret av krystallkongen; 16. januar 2022 kl. 01:33.
Litt mer on topic,cannabis har värt den faste kveldskosen i endel år,blitt mindre de siste par åra,men favoritten er fortsatt cannabis selv om det er andre ting som gir langt sterkere eufori..Cannabis er mer som en medisin for meg enn rus å veldig allsidig,jeg for sortert tanker å reflektert over ting så lenge jeg ikke misbruker det å röyker hele dagen..å det hjelper meg med sövnproblemer å indre uro som jeg kan plages med til tider.Å det er jo supert til å gjöre alt mer intresant å kurere kjedsomhet,lol.Å cannabis holder meg unna misbruk av annen rus.Kunne bli en gärning på fylla i tenåra få totalt blackout å hadde store problemer med å kontrollere inntaket,men når jeg begynte å röyke forsvant alt det,jeg mister ikke kontroll i alko rus om jeg fyrer en liten joint för eller mens jeg drikker.

Er mange rusmidler jeg har prövd å gidder ikke liste opp alt,men av stimulanter så vil jeg si mephedrone/mdma troner på toppen,for meg så föltes mephedrone ut som en miks av amf/kokain/mdma når jeg brukte det i kombinasjon med alkohol.Vil si mephedrone effekten nesten er som det mange trur kokain er,eller det kokain blir "reklamert som/inntrykk man kan få fra film osv".
Amfetamin kan väre fint til sitt bruk om man klarer å modere dosen å ikke glemmer å spise å sove.
Kokain föler jeg er litt overvurdert,men ja det gir jo en fin effekt i kombo med alkohol,men iforhold til hva det koster så er det stort sett ikke verdt det.Men det har sine situasjoner hvor det kan väre nice.Å den effekten man får når man tar det at man fortsetter til posen er tom uansett får å så crave mer å gjerne ringe opp dealern mitt på natta for å få tak i mer,i hate that shit å er mange år siden jeg har rört kokain.Var egentlig kun en periode hvor en kompis solgte kokain jeg brukte det en del på fylla.Eller har det värt sporadisk når jeg har blitt tilbudt en gratis lisse av noen.
Av opiater så trur jeg oxycontin er favoritten,selv om det er veldig sjeldent jeg har brukt det da det er ganske så vanskelig å komme over å dyrt..noe som egentlig er bra i min situasjon,for trur jeg lett kunne blitt hekta på oxy om det var billigere å mer tilgjengelig.
Ellers er subutex ett fint opiat da det ikke har overdose faren som andre sterke opiater har,samt det gir en ganske unik effekt for å väre ett opiat,kan bli full av energi av moderate doser,å mer stein opplevese som er typisk for opiater på större doser.Sub har også veldig lang halveringstid så effekten sitter i lenge iforhold til andre opiater.Subutex er også veldig lett tilgjengelig å veldig billig i forhold til andre opiater,egentlig veldig billig iforhold til de fleste rusmidler.Men sub er veldig lett å hekte seg på,nesten mer så enn andre opiater da det föles så trygt å uskyldig å ta det å at det er så lett tilgjengelig/billig.

Sopp er jo også en fin ting et par ganger hver höst for å "resette" hjernen min i mangel av bedre ord.
Jeg har også hatt en hinsides ut av denne verden opplevelse på salvia som ikke kan beskrives i ord å som jeg aldri vil glemme.
Jeg veit de fleste får negative opplevelser av salvia ekstrakter,det har jeg også opplevd,men den förste salvia trippen var ubeskrivelig å den mest minneverdige "rus" opplevelsen jeg har hatt,jeg skriver "rus" fordi det föltes mer virkelig ut enn edru tilvärelsen.Salvia ble kun testet ut 3 ganger var det vell,nettopp fordi de to neste gangene jeg testa det med kompiser så fikk jeg bad trips som de fleste opplever.
Jeg trur trikset med salvia for å få en god opplevelse er å väre alene i ett mörkt rom helt stille uten noen ytre stimuli,var det jeg gjorde förste gangen å som skilte seg fra de andre tripsa.
Er lysten på å pröve det igjen da den förste opplevelsen min er noe jeg har veldig lyst til å oppleve igjen,men har fortsatt litt skrekken for det stoffet etter det jeg opplevde på de bad tripsa,å det selv om det er 12 år siden eller no siden jeg testa salvia.
Jeg föler jeg fikk den opplevelsen på salvia som folk som beskriver sinnsyke dmt opplevelser.Har testa dmt i form av changa men aldri värt i närheten av den salvia effekten jeg fikk.

Ellers er jeg jo glad i alt som funker på gaba systemet i hjernen,alkohol,ghb(brukes veldig sjeldent),phenibut(får ikke rus av det,men löfter humöret å demper angst samt gir bedre sövn)benzo,men benzo brukes ikke til rus da det å ruse seg på benzoer er helt hinsides idioti å förer bare med seg blackouts å elendighet.Bruker det til selv medisinering i forholdsvis lave doser,å da er det xanax,små doser rivotril,etizolam som er favorittene.Valium kan jo å fin,men av en eller annen grunn så föler jeg at jeg ofte må ta litt större dose enn hva som skulle värt nödvendig,så bruker som regel andre benzoer.Apodorm kan å väre supert til sövn.Å rohypnol,men det er jo umulig å komme over nå til dags så er mange år siden det har blitt brukt.
Eller kan jo ketamin väre ganske så nice,men aldri brukt det särlig mye.
Mxe var jo å en morsom "rc" som ga meg endel spröe opplevelser.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Trur den speed droppen har kicka inn ganske greit for det her blei en stuka å lang post gitt.
Vis hele sitatet...
Jeg visste det var et eller annet med tanke på slik en wall-of-text!

Old habits die hard

Jeg har for lengst skjønt at det ikke er hva du putter i deg en og annen kveld som definerer hvem du er eller i det hele tatt om du er et godt/produktivt eller dårlig/ikke-produktivt menneske.
Ta deg vel for faen en fest, så lenge du mesteparten av tiden tar ansvar og prøver å bedre situasjonen din.
Ingen snur på dagen.

Hva har blitt bedre i livet ditt siden du pusha piller i Brugata?

Oisann, ser du har lagt ut nytt innlegg mens jeg skrev dette Får lese da, hehe.
Sist endret av krystallkongen; 16. januar 2022 kl. 01:55.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva var det som skjedde med rivo-glass? Husker dem forsvant helt i 2019, så kom tilbake i 2020 med dobbel/trippel så stor pris.

Man får med plass til glass iforhold til brett, så hvorfor tas dem ikke inn lengre?
Vis hele sitatet...
De som produserte de pillene ble tatt,var en liga fra öst europa ett sted,er nyhetsartikler om det med bilde fra "labben" de brukte til å lage pillene.Så pillene var ikke ekte,men de brukte ekte virkestoff-altså clonazepam.

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jeg visste det var et eller annet med tanke på slik en wall-of-text!

Old habits die hard

Jeg har for lengst skjønt at det ikke er hva du putter i deg en og annen kveld som definerer hvem du er eller i det hele tatt om du er et godt/produktivt eller dårlig/ikke-produktivt menneske.
Ta deg vel for faen en fest, så lenge du mesteparten av tiden tar ansvar og prøver å bedre situasjonen din.
Ingen snur på dagen.

Hva har blitt bedre i livet ditt siden du pusha piller i Brugata?

Oisann, ser du har lagt ut nytt innlegg mens jeg skrev dette Får lese da, hehe.
Vis hele sitatet...
Hehehe
Trur jeg må slutte å skrive her inne når jeg påvirket av noe,utleverer for mye info.
Er ikke hekta på piller å subutex lenger som jeg var på den tida å selger ingenting.Så mye mindre misbruk generelt nå enn på den tida.Ellers har jeg mine ting jeg trenger å ordne opp i,men det skal jeg holde unna forumet her,hehe.
Men ja,enig i hva du sier.
Sist endret av JayHova; 16. januar 2022 kl. 02:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drug of choice: Helt klart kokain. Helt enkelt for at jeg elsker selvtilliten
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva var det som skjedde med rivo-glass? Husker dem forsvant helt i 2019, så kom tilbake i 2020 med dobbel/trippel så stor pris.

Man får med plass til glass iforhold til brett, så hvorfor tas dem ikke inn lengre?
Vis hele sitatet...
https://www.tv2.no/spesialer/nyheter...s-breaking-bad
Dette er hva som skjedde med rivo glassa..husker det selv at det blei helt tomt i oktober 2019 å plutselig dukka det opp nye mye dyrere glass noen uker etterpå.Fikk å høre fra noen akkurat på denne tiden som sa de hadde investert 100k i ett parti med rivo som hadde blitt tatt,trudde det bare var typisk Bullshit prat ,men ser ut som det kan stemme å at det var dette partiet som blir nevt i artikkelen de hadde investert i å som ledet til at hele nettverket ble busta.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
THC pleide å være det, i flere år, jeg røyket det daglig.

Men så ble jeg tatt av politiet som 17-åring, ble satt på urinprøver, og valgte deretter å gå til hardere stoffer (som ikke er så lenge i pisset).

Nå er mitt favoritt rusmiddel heroin.
Jeg bruker hovedsakelig speed, brukt sia jeg var 14, begynte å skyte det som 15, er nå 20.
Hvordan den har vært negativ er enkelt å svare på, ingen piller tilgjengelig, men ikke bare det, når jeg ukentlig ikke har piller altså benzo tilgjengelig så blir man litt lei, også var det en episode hvor jeg ikke fikk sove på natta i en blokk å jeg ente opp nedtrykt å dårlig humør i et par måneder, var 15.
Hvordan har det hjulpet meg? Nei det er jo ofte litt mer morro å gjøre ting generelt da, kan jo sitte med oppheng i flere døgn, også er det jo selvfølgelig rått med rå stil da ��
Når? Når jeg har penger.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opiater. Alt blir koselig og fint og jeg får utrolig nok Munch av det
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere som "nyter" benzo, kan dere ta det i ny og ne, uten å være avhengige?
Jeg liker hasj og andre medisiner som virker beroligende, men har alltid vært ganske forsiktig. Alkohol liker jeg også godt. Og en sjelden gang har jeg plutselig litt sug etter amf, kola eller noe oppkvikkende, så da kjører jeg det noen dager.
Favoritten er THC, men har vært innom og hilst på det meste. GHB er det eneste jeg kommer på nå i slengen av "det vanlige" jeg ikke har tatt en eller annen gang. Liker ikke å ta noe annet enn THC regelmessig, men hender jeg får lyst på en kveld med noe annet. Hadde en turbulent periode med alkohol i barndommen, men ble aldri skikkelig fysisk avhengig heldigvis.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Favoritten er UTEN TVIL hasj fordi det er så sykt lett tilgjengelig og "åpent". Har aldri hatt dårlige opplevelser med det(annet enn langtids bivirkningene ).
Andreplassen går vel til MDMA, men for å være ærlig så vet jeg ikke om jeg hater det mer enn jeg elsker det.
Benzo og LSD deler på 3. plassen.
1. THC
2. Oxy
3. Heroin/Øvrige opiater
4. Benzo, alt utenom sobril
5. Kratom
6. God kokain
7. Lyrica

Honorable mentions: Ketamin, 2c-b, MDMA, Sopp, speed, LSD og et par andre RCer som ikke trenger noe mer oppmerksomhet enn nødvendig.