Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3949
Anonym bruker
"Vred Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok i utgangspunktet den svenske lions manen fra reachgenius i kapsler. Det var så enkelt og supert produkt, men de slutta å selge den. Nå kjøper jeg norske Nyta sin lions mane i pulver som også er et bra produkt, men hvordan skal man egentlig ta det? Jeg vet at det er anbefalt å ta det i varm drikke, men jeg syntes det er så mye lettere å bare ta en skje i munnen og skylle det ned med vann med en gang.

Greia er at det er sinnsykt sticky og jeg lurer genuint på om jeg får det ned i magesekken eller om det setter seg fast på veien ned. Gjør det noe om det setter seg fast eller taes det opp greit i kroppen uansett bare det kommer inn?



Mulig dette er et dumt spørsmål, men jeg drikker aldri varm drikke og vil bare gjøre det kjapt og enkelt uten så mye styr
Om det ikke kommer opp igjen så er det nok nede i magen.
Anonym bruker
"Vred Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av iColdman Vis innlegg
Om det ikke kommer opp igjen så er det nok nede i magen.
Vis hele sitatet...
Hva hvis det setter seg i røret et sted? Gjør det noe for opptaket?
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det setter seg ikke fast i røret et sted, det er lett å tenke slik. Men det er ikke sånn det fungerer. Det er som icoldman sier, kommer det ikke opp igjen så er det i magen. Det setter seg ikke fast i halsen.

Har selv hatt mange sånne tanker men det viser seg som regel at det ikke stemmer å at jeg overtenker.

Har du noen spesifikke grunner som får deg til å føle dette? Så kanskje vi kan hjelpe deg med å avklare det litt mer spesifikt! jeg er helt sikker på at flere har opplevd det du har. Men det er nok ingen grunn til å bekymre seg, men kan jo være greit å lufte bekymringer også kan vi heller snakke litt mer spesifikt rundt det! Jeg tror det er meget vanlig å oppleve det slik du gjør, men jeg tror ikke det setter seg fast i røret.
Anonym bruker
"Vred Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det setter seg ikke fast i røret et sted, det er lett å tenke slik. Men det er ikke sånn det fungerer. Det er som icoldman sier, kommer det ikke opp igjen så er det i magen. Det setter seg ikke fast i halsen.

Har selv hatt mange sånne tanker men det viser seg som regel at det ikke stemmer å at jeg overtenker.

Har du noen spesifikke grunner som får deg til å føle dette? Så kanskje vi kan hjelpe deg med å avklare det litt mer spesifikt! jeg er helt sikker på at flere har opplevd det du har. Men det er nok ingen grunn til å bekymre seg, men kan jo være greit å lufte bekymringer også kan vi heller snakke litt mer spesifikt rundt det! Jeg tror det er meget vanlig å oppleve det slik du gjør, men jeg tror ikke det setter seg fast i røret.
Vis hele sitatet...
Takk! Grunnen til at jeg tenker det er for å være ærlig at jeg fikk betydelig bedre effekt av den lions manen som var i kapsler. Jeg har forsøkt å ta mye mer av den pulveriserte og allikevel så hadde jeg altså betydelig bedre effekt av den som var i kapsler selv på lav dose.

Logisk sett så lurer jeg da på om jeg klarer å få det i meg på riktig måte da det er helt sinnsykt sticky i munnen og det er en jobb bare å få svelget det fordi det settter seg fast i kjeften. Er så irr at reachgenius slutta å selge det superproduktet av lions mane som de hadde.

Men hvis det ikke er mulig at det setter seg i røret så er det vel ikke det som er grunnen da
Tips: få tak i sporer og dyrk soppen selv. Den er en utmerket matsopp.
Å kjøpe disse overprisede kapslene er å kaste penger etter kvakksalvere, samtidig som
du snyter deg selv for et prima måltid.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilken effekt fikk du av Lion's mane? Den kan kanskje hjelpe noen med diverse skader i hjernen, men friske folk vil ikke kunne merke noen ting fra Lion's mane. Placebo is one hell of a drug.
Anonym bruker
"Vred Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvilken effekt fikk du av Lion's mane? Den kan kanskje hjelpe noen med diverse skader i hjernen, men friske folk vil ikke kunne merke noen ting fra Lion's mane. Placebo is one hell of a drug.
Vis hele sitatet...
Jeg får hjelp med adhd symptomene mine. Bedre konsentrasjon og litt bedre hukommelse. Det er påfallende. Jeg klarte å ta Båtførerprøven og nynorsk eksamen pga lions mane. I tillegg så hadde jeg et hode traume for mange år siden med hjerneblødning og har et langt rusmisbruk bak meg.

Lions mane har virkelig funka, men kapslene var bedre.

Vet ikke helt hvorfor du snakker om placebo. Er bare å google lions mane og lese om alle helse fordelene ved det produktet.

Å dyrke det selv er uaktuelt da jeg ikke vil ane hvor mange prosent beta glukan jeg får og beta glukan er den viktige ingrediensen.
Øhhhh. Du vil få mye mer av den.
Sist endret av meaculpaUIO; 7. desember 2021 kl. 12:13.
Anonym bruker
"Vred Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Øhhhh. Du vil få mye mer av den.
Vis hele sitatet...
Okey, gi meg oppskriften på hvordan jeg dyrker det her da. Planen var ikke å drive gartneri i min lille 40kvm leilighet, men hvis det er så sinnsykt mye bedre så blir det vel sånn da
Anonym bruker
"Vred Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
HEI!!!!!!°°°°