Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1376
Hello. Kjøpte for litt over 1mnd siden en WD Scorpio Black Edition 320GB til min laptop. Varen sluttet plutselig å funke (Står det er 0mb på discen, for some reason), og jeg håper at dette går på garantien.

Det jeg lurer på, er om jeg må pakke den inn i antistatisk plast for at det skal være gyldig retur? If so, hvor får jeg evt. tak i det?

Takker for alle svar!
Jeg ville tatt en liten rask tlf til komplett! De har utrolig god kundeservice som kommer til å fortelle deg om innpakning du skal ha og eventuelle andre nødvendige ting!

33 47 14 00
08-17o'clock!

Edit; Evt legg den i samme eske som den kom med siden det er 1 månedstid siden
Sist endret av Ruudi; 28. oktober 2010 kl. 21:49.
Når det gjelder antistatiske poser kan dette skaffes fra komplett selv. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=105869
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Jeg ville tatt en liten rask tlf til komplett! De har utrolig god kundeservice som kommer til å fortelle deg om innpakning du skal ha og eventuelle andre nødvendige ting!

33 47 14 00
08-17o'clock!

Edit; Evt legg den i samme eske som den kom med siden det er 1 månedstid siden
Vis hele sitatet...
Takk for raskt svar! Skal ta en tlf til de tomoz.
Synd jeg kasta pappesken for litt siden sammen med en del andre pappesker :/
Tror jeg kasta den antistatiske posen rett etter jeg fikk varen også.. Regna ikke med at den plutselig skulle ta kvelden.

Sitat av Public_htmL++ Vis innlegg
Når det gjelder antistatiske poser kan dette skaffes fra komplett selv. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=105869
Vis hele sitatet...
I know, men det er litt kjipers å kjøpe 100stk for å levere tilbake èn vare

Edit; Oh, btw. Jeg TROR jeg har en til et eldgammelt skjermkort. Jeg kan bruke den også vel?
Sist endret av Sorgsvart; 28. oktober 2010 kl. 21:58.