Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 6193
Har en ungdomsbedrift på skolen, og fikk i oppgave å lage en reklamefilm. Si hva dere synes!

http://www.youtube.com/watch?v=jf58JPBCkkA

Vil bare informere om at vi ikke har begynt å selge tskjorter enda, så dette er ikke et forsøk på å reklamere. Jeg vil bare ha feedback på selve videoen
Haha, den var fet. Likte Axe-stilen
Preeetty Awesooome!

Nå sitter den i hodet, og det var vel det som var budskapet

Godt jobba!
Fikk lyst på en T-shirt før alle folka i gata har den
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Jeg syntes egentlig ikke reklamen var så veldig imponerende produsert, men med tanke på at jeg kom på den igjen 30 min etterpå (uten å se tråden) har den vel en viss effekt.

Litt for åpenbart hvor lite han kliner med hun dama, og snakkescenen på slutten var vel bedre i manus enn på film.

Stå på videre!
Kutt ned skravlinga på slutten, eller enda bedre - kutt den totalt, den er bare slitsom, alt for lang og rett og slett pinlig.
Sist endret av atomet; 17. januar 2010 kl. 22:52.
Sitat av atomet Vis innlegg
Kutt ned skravlinga på slutten, eller enda bedre - kutt den totalt, den er bare slitsom, alt for lang og rett og slett pinlig.
Vis hele sitatet...
Interessant, kan du forklare hvorfor du syns den var pinlig?
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Er helt klart ikke TV2 emne. Men hadde vel passet rimelig godt som en reklame på en lokal tv kanal. Sangen kommer værtfall til å sitte på hjernen en god stund
HAHAH, jeg dør! ^^
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Dritbra syntes nå jeg!
Minner litt om denne: http://www.youtube.com/watch?v=8MMc3f588yc
Haha ^^ standard axe-style
Litt fun, men tenker bare på fisk (fesk) når jeg hører navnet på t-skjorten. (Kanskje poenget siden det var en hval der:O)
Sitat av jarl Vis innlegg
Haha ^^ standard axe-style
Litt fun, men tenker bare på fisk (fesk) når jeg hører navnet på t-skjorten. (Kanskje poenget siden det var en hval der:O)
Vis hele sitatet...
Vel, vi prøver både å håne "WESC", som dere garantert vet hva er. Misliker sterkt den kleskjeden, da de selger kjedelige tskjorter til fjortiser alt for dyrt.

Men du har rett, vi er fra nordnorge så det med "fesk" er også en del av navnet
Sitat av Defqon Vis innlegg
Vel, vi prøver både å håne "WESC", som dere garantert vet hva er. Misliker sterkt den kleskjeden, da de selger kjedelige tskjorter til fjortiser alt for dyrt.

Men du har rett, vi er fra nordnorge så det med "fesk" er også en del av navnet
Vis hele sitatet...
Er litt feil å håne Wesc på grunn av at de "selger tskjorter til fjortisser alt for dyrt"? Wesc var faktisk et merke som fikk støtte av undergrunnen i Sverige, fordi de gjorde en del for subkulturer, som skateboarding og hiphop. Du burde heller hate alle fjortissene som går i Wesc-klær fordi det er trendy, istedenfor å hate selve Wesc som faktisk har gjort en del for undergrunnsmiljøene i Sverige og Norge! =)
Selv om de har har gjort en del for undergrunnsmiljøer i Sverige og Norge trenger ikke en hvit t-skjorte med en bokstav på koste 500,-

Reklamefilmen synes jeg var bra!
Sist endret av staM; 18. januar 2010 kl. 22:54.
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Er litt feil å håne Wesc på grunn av at de "selger tskjorter til fjortisser alt for dyrt"? Wesc var faktisk et merke som fikk støtte av undergrunnen i Sverige, fordi de gjorde en del for subkulturer, som skateboarding og hiphop. Du burde heller hate alle fjortissene som går i Wesc-klær fordi det er trendy, istedenfor å hate selve Wesc som faktisk har gjort en del for undergrunnsmiljøene i Sverige og Norge! =)
Vis hele sitatet...
Jeg uttalte meg kanskje feil, vi har ingenting imot selve klesmerket Wesc. Det vi har noe imot er at tskjortene koster 500 kroner og at fjortiser automatisk tror at de er de kuleste i verden når de har de på seg.
Sist endret av Defqon; 18. januar 2010 kl. 22:55.
Bra film
Likte den ^^ tøff og se
Sitat av Defqon Vis innlegg
Jeg uttalte meg kanskje feil, vi har ingenting imot selve klesmerket Wesc. Det vi har noe imot er at tskjortene koster 500 kroner og at fjortiser automatisk tror at de er de kuleste i verden når de har de på seg.
Vis hele sitatet...
Ser vel ikke helt problemet med at en t-skjorte koster 500,-
Vis folk vil betale 500 cash kontant for en t-skjorte, så må vel de få lov til det uten og bli sett ned på ? ser du ned på folk i Lacoste t-skjorter? Lindeberg? Tiger of Sweeden osv?
Bare lurer.
JEG syns dette var UTROLIG UTROLIG dumt og flåsete sagt av deg. men dette er meg!

Btw, synes filmen var artig den. sangen festet seg på hjernen i alle fall. Noe som dog er en god greie for dere.
Sist endret av Doffi; 18. januar 2010 kl. 23:40. Grunn: Fordi jeg glemte og tilføre noe!
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Doffi Vis innlegg
ser du ned på folk i Lacoste t-skjorter? Lindeberg? Tiger of Sweeden osv?
Bare lurer.
Vis hele sitatet...
Ja.

[COLOR="White"]Titegn ja[/COLOR]
Sitat av Doffi Vis innlegg
ser du ned på folk i Lacoste t-skjorter? Lindeberg? Tiger of Sweeden osv?
Vis hele sitatet...
Ja, det gjør jeg akkurat like mye som jeg ser ned på folk med Wesc, særlig når folkene egentlig ikke har råd til klærne og må leve på 500 kroner i en måned fordi de tror at et merke på klærne som mange andre har vil gjøre de kule.

Ellers, takk for positiv respons :>
Sist endret av Defqon; 18. januar 2010 kl. 23:43.
@cheroxx
Jeg har langt dyrere T-skjorter enn 500,-
Det står ikke wesc, lindberg, tiger, "insert fjortis-merke til gode 5-6 hundre", eller noe annet på de. Mer diskrete logoer eller limited-editions utgaver med fine print.
Er jeg teit i dine øyne da?

Litt mer On-topic;
kul nok til å være skole-prosjekt men tviler på at dere vinner noen gullfisk.
Men.. pretty awsome! det er det kuleste jeg har sett i norsk reklame på en stund, bare de to ordene
Sitat av Defqon Vis innlegg
Ja, det gjør jeg akkurat like mye som jeg ser ned på folk med Wesc, særlig når folkene egentlig ikke har råd til klærne og må leve på 500 kroner i en måned fordi de tror at et merke på klærne som mange andre har vil gjøre de kule.

Ellers, takk for positiv respons :>
Vis hele sitatet...
For din del håper jeg du ikke er særlig gamlere enn 14 år som kommer med noe så svakt å si.

Det du sier her er at alle som går i wesc, Lindeberg, Tiger of Sweeden og Lacoste egentlig ikke har råd til det å lever fattig fordi de kjøper seg merkeklær. Noe jeg kan forsikre deg om er bare oppspinn.

Skjønner du nå hvor mindre smart uttalelse dette var?
Sist endret av maggii; 19. januar 2010 kl. 01:34. Grunn: skriveleif
Sitat av Defqon Vis innlegg
Ja, det gjør jeg akkurat like mye som jeg ser ned på folk med Wesc, særlig når folkene egentlig ikke har råd til klærne og må leve på 500 kroner i en måned fordi de tror at et merke på klærne som mange andre har vil gjøre de kule.

Ellers, takk for positiv respons :>
Vis hele sitatet...
Defqon, så du ser ned på meg fordi jeg går i f.eks Vans tskjorter til 400,- per stykk?
jeg har ikke noe problem med og handle meg 3 slike og leve like fint resten av mnd.
Må også tenke på at kanskje disse "fjortisene" du nevner får "ukepenger" for evt jobb de gjør hjemme, og bruker dette på en tskjorte de ønsker seg.
Håper inderlig du forstår hvor dumt det du sier er. For din egen skyld.
Er ikke alle som må leve på 500,- resten av mnd etter at de har handlet seg en WeSc tskjorte.
Ekstremt trangsynt av deg.
Sitat av moret Vis innlegg
@cheroxx
Jeg har langt dyrere T-skjorter enn 500,-
Det står ikke wesc, lindberg, tiger, "insert fjortis-merke til gode 5-6 hundre", eller noe annet på de. Mer diskrete logoer eller limited-editions utgaver med fine print.
Er jeg teit i dine øyne da?
Vis hele sitatet...
Jeg syns ikke du er teit pga. det, men jeg syns pengeforbruket ditt er "teit".
Vet at jeg ikke er cherox og at jeg bruker penger på alt slags annet piss som du sikkert aldri ville brukt penger på, men folk er så utrolig forskjellige.

Derfor er poenget mitt at dette egentlig ikke er noe å henge seg opp i.
Det er selve reklamen som skal diskuteres.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Jeg syns ikke du er teit pga. det, men jeg syns pengeforbruket ditt er "teit".
Vet at jeg ikke er cherox og at jeg bruker penger på alt slags annet piss som du sikkert aldri ville brukt penger på, men folk er så utrolig forskjellige.

Derfor er poenget mitt at dette egentlig ikke er noe å henge seg opp i.
Det er selve reklamen som skal diskuteres.
Vis hele sitatet...
Synes det nesten burde være lov å kommentere utsagnene til trådstarter om HVORFOR han lagde denne reklamen til dette merket?

Man kan jo også tenke litt på hvorfor tskjortene er så dyre? Er de produsert i et vestlig land, så man er sikker på at det ikke er barnearbeid ute og går? Er de dyre fordi klesmerket sponser folk (Wesc har foreksempel WeActivists der blant annet Timbuktu, Millencolin, Looptroop, Jussi Oksanen og Ingemar Backman er med) eller arrangement. I tillegg får du faktisk kvalitet for det du betaler! Jeg er i hvertfall fornøyd med det jeg har av Wesc klær..

Det er jo som å disse Helly Hansen, fordi pappagutter/jenter kjøper de dyreste seiljakkene de finner, selv om de er dritstygge med spygrønne hetter, bare fordi de er dyre, og gjør det til mote.! Det er ikke Helly Hansen som har gjort noe feil, det er brukerne..! Er som å gå med palestinasjerf og Conversesko samtidig..! Du kjefter ikke på palestina eller Converse, du kjefter på de som bruker det samtidig! You get it...
Sist endret av Lachrymology; 19. januar 2010 kl. 02:11.
Sitat av maggii Vis innlegg
Det du sier her er at alle som går i wesc, Lindeberg, Tiger of Sweeden og Lacoste egentlig ikke har råd til det å lever fattig fordi de kjøper seg merkeklær. Noe jeg kan forsikre deg om er bare oppspinn.
Vis hele sitatet...
Det var så absolutt ikke det jeg sa, du vrir på det jeg sier.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Defqon Vis innlegg
Interessant, kan du forklare hvorfor du syns den var pinlig?
Vis hele sitatet...
Jeg kan! Gutten prater ikke god engelsk. Hvorfor ikke ta det på norsk, ev. finne noen som prater flytende engelsk til å ta den biten der? Det er dessuten rimelig tydelig at replikken er innøvd. Rookie mistake #1. Det er stykket opp. Ingen gli over det. Roten til problemet mener jeg fremdeles er spåkferdighetene / språkvalget.

Alternativt kan du kutte hele sjiten. Det ble unaturlig, seigt og som atomet sier; pinlig. Med pinlig mener jeg at jeg ble ille berørt av å se kisen sitte der og prate mens de to pre-pubertale jentene tafset på ham på en usannsynlig unaturlig og "døll" måte.

Ellers en finfin reklamefilm.

Litt off-topic men; FESC!? Høres ut som noe en tyrkisk bakgatesjappe har prøvd å prakka på meg. Sorry boys, men den parodien ble for åpenbar og alt for lite kreativ.
Sist endret av thomasf; 19. januar 2010 kl. 08:00.
Sitat av thomasf Vis innlegg
Jeg kan! Gutten prater ikke god engelsk. Hvorfor ikke ta det på norsk, ev. finne noen som prater flytende engelsk til å ta den biten der? Det er dessuten rimelig tydelig at replikken er innøvd. Rookie mistake #1. Det er stykket opp. Ingen gli over det. Roten til problemet mener jeg fremdeles er spåkferdighetene / språkvalget.
Vis hele sitatet...
Replikken er ikke innøvd i det heletatt, jeg satt og sa replikken så sa han det samme som meg. I ettertid dubba vi det. Det er også meninga at engelsken skal være litt "norwenglish", da den gir greia et mere norskt preg.

Sitat av thomasf Vis innlegg
Alternativt kan du kutte hele sjiten. Det ble unaturlig, seigt og som atomet sier; pinlig. Med pinlig mener jeg at jeg ble ille berørt av å se kisen sitte der og prate mens de to pre-pubertale jentene tafset på ham på en usannsynlig unaturlig og "døll" måte.
Vis hele sitatet...
Perfekt! Det var akkurat det vi var ute etter at dere skulle føle

Sitat av thomasf Vis innlegg
Litt off-topic men; FESC!? Høres ut som noe en tyrkisk bakgatesjappe har prøvd å prakka på meg. Sorry boys, men den parodien ble for åpenbar og alt for lite kreativ.
Vis hele sitatet...
Sad story brah, blir definitivt å skifte navn på bedriften nå som du har opplyst meg om at det er et dårlig navn.
Likte forsåvidt reklamen, litt bedre engelsk og kreativitet så blir d bra.

Og hvorfor skal folk kjøpe klærne deres isteden for wesc? Og siden du ikke liker at ungdommer går med wesc, hvorfor skal du like å se folk gå med fesc? Når man er ung og fjortis som du er, er det virkelig hardt å se folk gå med wesc "siden det er litt dyrere" hva vet du om de liker klærne isteden for merke?
KP for headbangin' hval på slutten.
Hva er vitsen med å legge ut en video til kritikk når du åpenbart ikke tar noe til deg?
Like ikke musikken, du må ha reklamemusikk.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Interessant, kan du forklare hvorfor du syns den var pinlig?
Vis hele sitatet...
1: Norwenglishen
2: "Historien" han forteller blir rett og slett masete, overforklarende og alt for lang, det mangler poenger og rytme, det blir som å skrive "hest" under et bilde av en hest. Man har tatt poenget for en halvtime siden, og da blir det bare irriterende.
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
istede for "Fesc" som er lite kreativt hvorfor ikke "FæSc" siden dere/du på død og liv skal snakke dårlig engelsk fordi det gir ett norskpreg... Da synes jeg dere skal dra'n helt ut! Ellers, Pritty Awsome
Haha, detta var morsomt. Du har en karriere i reklame bransen.
Jeg synes foresten den replikken på slutten var litt kul, men du ser på en måte han fyren gliser og ikke mener alvor.

Men detta ble KP
Sitat av moret Vis innlegg
@cheroxx
Jeg har langt dyrere T-skjorter enn 500,-
Det står ikke wesc, lindberg, tiger, "insert fjortis-merke til gode 5-6 hundre", eller noe annet på de. Mer diskrete logoer eller limited-editions utgaver med fine print.
Er jeg teit i dine øyne da?
Vis hele sitatet...
Ja, i mine øyne i allefall!

I forhold til reklamen så syntes ikke jeg at den stakk seg ut på noen måte.
Den bærer et stort preg av et hobby/ungdomskole opplegg, noe du kunne unngått med helt enkle elementer.

Her er en reklamefilm jeg laget da jeg gikk i 1.klasse på videregående, kansje du kan lære litt
http://www.youtube.com/watch?v=r5R8d...eature=related

Hvis ikke du likte den, kansje du liker denne:
http://www.youtube.com/watch?v=Guhf5...eature=related
Sitat av Defqon Vis innlegg
Replikken er ikke innøvd i det heletatt, jeg satt og sa replikken så sa han det samme som meg. I ettertid dubba vi det. Det er også meninga at engelsken skal være litt "norwenglish", da den gir greia et mere norskt preg.
Vis hele sitatet...
Først og fremst syns jeg dette gir det et veldig amatørmessig preg, og senker hele greia veldig. Tror dere ville ha gjort dere selv en veldig stor tjeneste hvis han a) snakka norsk, eller b) relativt godt engelsk, og samme hva - at han faktisk visste hva han skulle si på forhånd.
Perfekt! Det var akkurat det vi var ute etter at dere skulle føle
Vis hele sitatet...
At hele greia bare er dårlig? Sorry, men det har jeg vanskelig for å tro. Dere var vel heller ute etter at det skulle bli ironisk og morsomt, generelt mer i stil med de tidligere scenene, men slutten der gjør nok istedet at dere mister veldig mange. Hvis det du sier derimot er sant, så må jeg si at det er en gedigen tabbe.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Ja, det gjør jeg akkurat like mye som jeg ser ned på folk med Wesc, særlig når folkene egentlig ikke har råd til klærne og må leve på 500 kroner i en måned fordi de tror at et merke på klærne som mange andre har vil gjøre de kule.

Ellers, takk for positiv respons :>
Vis hele sitatet...
Hva om de er fake og egentlig kjøpt for 20 kr på ferietur i Thailand?

Grei reklamefilm
Sist endret av Dr.Feelgood; 19. januar 2010 kl. 18:18.
Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Her er en reklamefilm jeg laget da jeg gikk i 1.klasse på videregående, kansje du kan lære litt
http://www.youtube.com/watch?v=r5R8d...eature=related

Hvis ikke du likte den, kansje du liker denne:
http://www.youtube.com/watch?v=Guhf5...eature=related
Vis hele sitatet...
Beklager, men jeg likte virkelig ikke de reklamefilmene der. Veldig amatørmessig, og å fremme julebrus som noe for alkoholikere er da ikke gøy engang?

Nr 2 var nesten verre, dårlig skuespill, dårlig lyd og klarer ikke se humoren i den.
Trur denne filmen blir mer morsom for de som "kjenner" dere, de som dere skal vise den for. For meg ble den ikke det helt store, likte ikke han duden på slutten, veldig stivt skuespill!

Men, keep on, så blir det bedre og bedre
Sitat av atomet Vis innlegg
Først og fremst syns jeg dette gir det et veldig amatørmessig preg, og senker hele greia veldig. Tror dere ville ha gjort dere selv en veldig stor tjeneste hvis han a) snakka norsk, eller b) relativt godt engelsk, og samme hva - at han faktisk visste hva han skulle si på forhånd.
Vis hele sitatet...
Hvem har sagt at det ikke er meninga at filmen skal ha et amatørmessig preg? Jeg tror ikke du forstår reklamefilmen ordentlig.

Sitat av atomet Vis innlegg
At hele greia bare er dårlig? Sorry, men det har jeg vanskelig for å tro. Dere var vel heller ute etter at det skulle bli ironisk og morsomt, generelt mer i stil med de tidligere scenene, men slutten der gjør nok istedet at dere mister veldig mange. Hvis det du sier derimot er sant, så må jeg si at det er en gedigen tabbe.
Vis hele sitatet...
90% av alle andre i den tråden her likte reklamefilmen, at DU synes at den er dårlig har ingenting å si, da du ikke er i noen spesiell form for makt som gjør at folk vil høre noe mere på deg enn på den større prosentandel.

Ellers; Obvious troll is obvious.
Er greit å opplyse om det er meningen at den er dårlig før du legger den ut her. Eller aller helst, hvis det er meningen at den skal være dårlig kan du droppe å legge den ut.

Det hadde vært en kjempegod reklame om du droppet den pinlige sekvensen med prat.
Sitat av Stratops Vis innlegg
Er greit å opplyse om det er meningen at den er dårlig før du legger den ut her. Eller aller helst, hvis det er meningen at den skal være dårlig kan du droppe å legge den ut.

Det hadde vært en kjempegod reklame om du droppet den pinlige sekvensen med prat.
Vis hele sitatet...
Pratesekvensen er awesome, jeg ville ikke droppet den for alt i verden.

Det er ikke meninga at filmen skal være dårlig, er du en analfabet eller? Lær deg å lese hva jeg skriver.
Tror om du hadde dratt den lengre ut på slutten som at en nordlending snakka på nordnorsk med tydelig engelskpreg(nordlendingengelsk?)
Også tror jeg at om han pojken hadde snakka om noe som virker mer virkelighetsnært i forhold til tydelig alder på bildet(eller nordnorge, siden vi er kule og det er vektlagt fesc), hadde det blitt litt bedre da man tydelig kan se at han ikke er gammel nok til å jobbe i Kina

ellers, koolt utgangspunkt til noe som kan bli veldig bra!
Sitat av Defqon Vis innlegg
Pratesekvensen er awesome, jeg ville ikke droppet den for alt i verden.

Det er ikke meninga at filmen skal være dårlig, er du en analfabet eller? Lær deg å lese hva jeg skriver.
Vis hele sitatet...
Mulig andre synes at filmen din er dårlig, det synes i hvert fall jeg.
Jeg skal ikke gi deg noe konstruktivt, fordi det virker som du ikke tar det til deg. Nemlig bortkaset tid og ressurser.

Om du synes at "pratesekvensen" din er bedre enn alt i verden, keep telling yourself that.
Tenk litt på hvem du skal imponere, det er vel publikum, og ikke deg selv?

Tål litt konstruktiv kritikk. Dette er noe du burde ta til deg, spesielt i den alderen det virker til at du er i nå.
Du er ingen verdensmester!
Sist endret av Public_htmL++; 19. januar 2010 kl. 19:46.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Synd ikke t-skjorten hjalp mot kvisene.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Hvem har sagt at det ikke er meninga at filmen skal ha et amatørmessig preg? Jeg tror ikke du forstår reklamefilmen ordentlig.



90% av alle andre i den tråden her likte reklamefilmen, at DU synes at den er dårlig har ingenting å si, da du ikke er i noen spesiell form for makt som gjør at folk vil høre noe mere på deg enn på den større prosentandel.

Ellers; Obvious troll is obvious.
Vis hele sitatet...
Heh, tja, makt og makt, jeg er utdanna AD på westerdals, altså norges mest anerkjente utdannelse som i stor grad handler om nettopp å utvikle konsepter for reklamefilmer/kampanjer/et.c, og jobber også med det, så jeg tør påstå at jeg har litt større forståelse for denne typen ting enn den jevne forumbrukeren her
Sist endret av atomet; 19. januar 2010 kl. 21:13.
Helt enig med atomet.

Vil også legge til at musikken passet ikke inn (og var vanskelig å forstå hva han sang/brølte i starten), filmingen er kjedelig, skuespillet er labert (jeg forventer i det minsta at man ikke skal fnise under innspillingen), sluttscenen passet overhodet ikke inn.

Om dette faktisk skal være et forsøk på en reklame som dere ville solgt så ville ikke dette holdt mål.

Og for Guds skyld, hør på atomet. Han har 100x mer peiling på dette enn deg.
Sitat av atomet Vis innlegg
Crap
Vis hele sitatet...
Hva du mener er totalt uviktig, da en større prosentdel av folk liker den enn prosentdelen som misliker den. At folket i Norge liker den er det viktige, og at du har gått på en skole har ikke en dritt å si da folk enda liker filmen.

Sitat av Starra Vis innlegg
Helt enig med atomet.

Vil også legge til at musikken passet ikke inn (og var vanskelig å forstå hva han sang/brølte i starten), filmingen er kjedelig, skuespillet er labert (jeg forventer i det minsta at man ikke skal fnise under innspillingen), sluttscenen passet overhodet ikke inn.

Om dette faktisk skal være et forsøk på en reklame som dere ville solgt så ville ikke dette holdt mål.
Vis hele sitatet...
Prøvde å synge veldig utydelig på starten, hvis du hørte hva jeg sang der så har jeg desverre feilet litt.

Når fniset han? Kan ikke se noen fnis, unntatt når han gliser (og det er jo såklart meninga at han skal glise, han har jo det beste livet ever).

Angående at vi ikke hadde fått solgt med denne reklamen, så tar du feil. Har allerede fått maaange forespørsler fra folk som vil kjøpe tskjorter etter å ha sett reklamen, uheldigvis har vi ikke fått produsert ellers ville vi tjent dritmye.
- Reklamen din suger, mann.
- Det er meningen! Seriøst!

Om produktet er kult eller ikke har ikke noe med reklamen eller vica versa. Jeg liker merkelige t-skjorter, og en t-skjorte med en hval kunne jeg sikkert kjøpt. Reklamen derimot, fysj.

Etter kyssingen er det mer "haha, jeg filmer en morsom scene"-knising, og ikke "jeg har det bra". Ergo, dårlig skuespill.

Hvorfor vil du ikke at noen skal høre teksten på sangen din?
Sitat av Starra Vis innlegg
Etter kyssingen er det mer "haha, jeg filmer en morsom scene"-knising, og ikke "jeg har det bra". Ergo, dårlig skuespill.

Hvorfor vil du ikke at noen skal høre teksten på sangen din?
Vis hele sitatet...
Du har heller ikke forstått poenget med reklamefilmen, temmelig merkelig da det er så åpenbart men noen har vel litt mindre logisk sans enn andre

Hadde en kort deadline, så første del av teksten har stort sett ingen mening. Hadde dommerne forstått sangteksten så hadde vi blitt diskvalifisert fra konkuransen. Den siste delen av sangen er meninga å høre da, og den funker visstnok ekstremt bra da veldig mange som har sett videoen har fått det partiet på hodet og synger den kostant