Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 518
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan noen være så snill å dele noen teknikker for røyking av heroin?Trur jeg brenner heroinen å ødelegger mye av effekten..noe gjør jeg feil ihvertfall.Skal være forholdsvis god heroin for å være i Norge.Å hvor mye pleier du å måtte trenge for å bli stein?Sprøyter er ikke aktuelt.

Ikke noe moral preik please.Er fullstendig klar over fort man blir hekta på heroin,er erfaren innen andre opiater å dette er kun en midlertidig greie.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar litt tid å få inn en skikkelig teknikk på det, slik at du ikke waster alt. Jeg snorter det heller.
Har en forkjærlighet for å røyke stoff,så skulle gjerne ha fått den teknikken til å sitte..men snorting,hvilken dosering snakker vi da?

Der røyk anonymiteten,fuck it

Jævla irriterende dette,om man starter en tråd anonymt så skulle alle innlegg man poster i tråden automatisk vært anonymt,synes jeg.Fort gjort å glemme å trykke på anonym.
Sist endret av JayHova; 20. januar 2022 kl. 09:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.