Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 734
Hei du unge!

For det første.. hvorfor folk frivelig gir en urinprøve til politiet er meg vanskelig å forstå. Dette gjelder de uten kontrakt osv.

Når man bruker et stoff som står på narkolisten så bryter man legemiddel loven, og det er kun straffeloven som gjelder for nordmenn i utlandet.

Tenker man ørlite kreativt nå så er det ikke vanskelig å skjønne hvor jeg vil. Husk! Både straffeloven i landet du kanskje har vært i, og Norges straffelover gjelder!

Så du unge spirende; du ble gitt ett hit/trekk/drop/strek… hva det måtte være. Og nå skal jeg ikke snakke for hele landet, men her og andre storbyer så er det glemmesak at ressurser blir brukt til å gå nærmere innpå å sjekke hvor du har vært. I corona tider er det litt verre, men "alle" reiser til Sverige. Det skal mye til før de får lov å bryte privatlivet ditt! Og bevisbyrden er alltid på dems side!

Nå tenker jeg egentlig mest på cannabis i denne tråden da propaganda og politiet selv går ut og sier det påvises så lenge i urinen, de lyser jo det ut selv i hver eneste diskusjon. De vil tydeligvis ikke godta at de metabolitter som sitter lenge i og påvises IKKE er aktiv. Det finnes aktive metabolitter men de gjør deg ikke påvirket og ikke over tid som blir påstått.


Det er det eneste argumentet jeg har sett i førerkortsaker, bortsett fra "krav om edruelighet" som er så oppbrukt og not valid da vi har lovlig rusmiddel til salgs.

Nå vet jeg ikke hva som skjer etter den høyesterett saken og førerkort. Men til dere som ikke vet bedre, ikke lever urin til dem.

Det er så stygt at uttalige har mistet lappen for å nyte en joint en gang i blant!

Kjør edru! Hold på friheten din! ..og ikke røyk vekk hodet!
Sist endret av Naturgrønn; 18. januar 2022 kl. 22:21.