Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1869
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ayo, går på lab urinprøver som tester alt, klarte ikke og dy meg så jeg røyka en 0,7-0,8 jay på nyttårsaften.
Har vært clean lenge så håper det går ut kjapt, men siden inntaket var stort så er jeg redd det vil vare lenger?

Tror dere jeg er good eller ikke?

Ja jeg har googla men vil høre deres erfaringer
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glemte jo selvfølgelig og nevne at prøven er på mandag
Umulig å si, men det spørs. Lykke til
Finnes mange poster om samme emne. Anbefaler å spørre i en av de andre postene, evt lese det folk har svart der.
Sist endret av YankeenAtion; 7. januar 2022 kl. 22:49.
Du har nesten røyka 1g, vet ikke om du veier 50 kg eller 150 kg. Uansett er det nesten umulig å si lol. Det er 100 andre tråder med samme spørsmål her. Men som du spør om - en gang da jeg pissa for en venn var jeg clean etter 7 dager (hadde røyket mye mindre enn deg), mens en annen var ikke clean på samme tiden.
Sist endret av bigBoss_Dope; 8. januar 2022 kl. 01:27.
Hadde det vært meg hadde jeg vært clean, har pisset ukentlig flere perioder og røyket mange ganger rett etter urinprøve, for så å pisse rent neste urinprøve 7 dager etterpå.
Flere ganger nærmere halvannet gram (brunt) fordelt på tre-fem jointer i løpet av dagen jeg leverte UP. Etter avlagt urinprøve såklart.

Om du har lite kroppsfett er det en fordel.

Spis mer enn nok til at du ikke forbrenner fett før UP da THC er lipofilt/setter seg i fettvev.
Sånn for sikkerhets skyld. Vet ikke hvor mye dette har å si, men kan umulig skade?

Dra til stedet du avlegger prøve så sent på dagen som mulig og drikk nok vann kvelden før og på morgenen til at du får pisset ut morgenpisset og gjerne urinert er par ganger til.

Måtte Cannabisgudene være med deg du din rampete, vågale urtedamper
Sist endret av krystallkongen; 8. januar 2022 kl. 04:20.
Anonym bruker
"Vennlig Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvirdan gikk det ?
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Klarte og pushe den til idag
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Klarte og pushe den til idag
Vis hele sitatet...

åssen gikk det
Anonym bruker
"Vennlig Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hold oss oppdatert på resultat
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Finner ut på mandag krysser både tær og fingre
Anonym bruker
"Vennlig Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Venter i spenning ��

Skal inn selv i morgen.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Negativ
Anonym bruker
"Vennlig Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Konge
Gjorde du noen forberedelser i forkant eller leverte du helt normal morgen urin?

I hva slags forbindelse tok du rusprøver i om jeg kan spørre?

Ser at det forskjellige cut off verdier ved forskjellige type forbindelser.

Vanlig labprøver er vel 50ng på screening og 15ng på bekreftelse analyse.
Brukes i forbindelse med vanlig rustesting hvor positivt svar ikke gir noen alvorlige konsekvenser.

I sanksjonære rusprøver tilfeller brukes det nå 15ng på både første prøven og på bekreftelse analysen.
Denne typen brukes på personer som kan fks miste arbeid ved en negativ prøve..
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Konge
Gjorde du noen forberedelser i forkant eller leverte du helt normal morgen urin?

I hva slags forbindelse tok du rusprøver i om jeg kan spørre?
Vis hele sitatet...
Hadde prøven ganske tidlig men jeg pissa 2-3 ganger før. Levere morgen urinen er vell det værste du kan levere har jeg lest.

Er ex pille narkis og jeg leverer prøver så jeg kan endelig begynne og jobbe igjen samt ta lappen