Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1633
Forsøkte meg på et litt annerledes foto nå... Jeg har ikke spesielle skills i PS til å ta meg av 3D kutt osv, men har iallefall forsøkt.

http://bildr.no/thumb/267277.jpeg
Sist endret av tafsern; 8. oktober 2008 kl. 12:39.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Imponert jeg!

Godt redigert, du får virkelig frem stemning i bildet.
syntes det ble bra.. sykt det blikket til dama der.. creedz
Min første reaskjon var ; "Haha!"

Dette var bare et morro bilde
Du burde lage litt blod på motorsaga også.. ellers veldig bra
Sitat av Pumpkin
Min første reaskjon var ; "Haha!"

Dette var bare et morro bilde
Vis hele sitatet...
Du er kul som liker død og blod.
Sitat av Public_htmL++
Du er kul som liker død og blod.
Vis hele sitatet...

Kult, da er jeg også kul!

Kult bilde.
Det var nice photoshoppa, men:

[COLOR=DarkRed]MER BLOD[/COLOR]
Må være enig med Blackspot her. For å være sagd i to av motorsag var det jævlig lite blod både på bakken og på saga. Ellers må jeg bare si; flott redigeringsjobb og bilde generelt!
Bra bilde, men jeg irriterte meg litt over kuttet på underkroppen, ser ut som no dubplicate-shit på helt øverst på underkroppen.
Takk takk for tilbakemeldinger på bildet
Jeg tenkte på det med blodet, og ja, det ville nok vært mer blod i virkeligheten.. Eller? Har dere prøvd å sage noen i 2?

Kuttet ble så som så, jeg må rett og slett bare bli bedre på det, og det vet jeg. Det blir litt for 2D, og jeg ser det. Håper rett og slett at jeg ble reddet av det fordi jeg tok bildet oppe i et tre og rett ned..
Moro var det lell!! Å lage blod osv var sjef...og ikke minst sprute det rundt:P
Du er flink, men jeg ser ikke hvor flink du er før jeg ser originalen.
Det er jo mye blod der. Jeg tolker da det svarte rett under overkroppen i lauene som blod. Blodet var perfekt etter mitt syn. Man kan tenke seg at dersom dette bildet hadde vært reelt, hadde mye av blodet sunket ned i jorden under henne. Da blir det bare altfor urealistisk og teit og lage mer blod!

Stå på!
Du har nok kanskje rett..det er jo tross alt jord og løv hun ligger på. Og det er mørkt ute..så det gjør vel rett og slett blodet mindre synlig.

Har noen ideer framover som vis skal få gjort...blir spennende:P

Sitat av dynamite
Du er flink, men jeg ser ikke hvor flink du er før jeg ser originalen.
Vis hele sitatet...
Hehe, vel...orginalen forblir hos meg. Dette er så og si det endelige resultatet, og det er slik jeg ønsker at det skal framstå.
Jeg tok ikke dette bildet og etterarbeidet det for å vise skills i photoshop, for de har jeg ikke så mye av. Det var vel heller forarbeidet denne gang som krevde sitt. Location, blod, sminke, assistent, treklatring osv osv... I photoshop har jeg ganske enkelt "kappet henne i to", ja, men det har jeg gjort ved hjelp av 2 eksponeringer. Også har jeg gjort det mørkere, endre litt kontrast, softet littebitt hud, clonet rundt litt ekstra blod og lagt på en vignettering og et par filter for en mer dyster look. + noe mere saker. Følte at jeg ikke kun ta den helt ut med svart hvitt, for da ville en del av blodfølelsen kanskje forsvinne..



Glemte å nevne at jeg har gått for en litt crispy look...ikke den smude.
Sist endret av tafsern; 8. oktober 2008 kl. 18:54.
Sitat av Public_htmL++
Du er kul som liker død og blod.
Vis hele sitatet...

Hmm... Sånn som jeg har forstått det, så blir folk faktisk intrisert i filmer som omhandler veldig mye blod og faenskap .. Du liker vel å se filmer med litt slossing å blod, du også?

Kanskje du er like kul som meg da ?
hvor kult hadde det ikke vært hvis det hadde ligget en liten del av ryggraden litt nedenfor?

Tenker på at du faktisk hadde sett noen ryggvirvler...
Sist endret av BaJa; 9. oktober 2008 kl. 19:31.
Sitat av tafsern
Hehe, vel...orginalen forblir hos meg. Dette er så og si det endelige resultatet, og det er slik jeg ønsker at det skal framstå.
Jeg tok ikke dette bildet og etterarbeidet det for å vise skills i photoshop, for de har jeg ikke så mye av. Det var vel heller forarbeidet denne gang som krevde sitt. Location, blod, sminke, assistent, treklatring osv osv... I photoshop har jeg ganske enkelt "kappet henne i to", ja, men det har jeg gjort ved hjelp av 2 eksponeringer. Også har jeg gjort det mørkere, endre litt kontrast, softet littebitt hud, clonet rundt litt ekstra blod og lagt på en vignettering og et par filter for en mer dyster look. + noe mere saker. Følte at jeg ikke kun ta den helt ut med svart hvitt, for da ville en del av blodfølelsen kanskje forsvinne..
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner. Står fortsatt ved min mening, men hva er storyen med ute i trusa på kvelden?
Sitat av dynamite
Du er flink, men jeg ser ikke hvor flink du er før jeg ser originalen.
Vis hele sitatet...
Henger meg med på denne.

Det å se orginalen for sammenligning gir mye mer tilbake for oss som vurderer og deg som "produksjonist".
Jeg har samme boxer!

Meget godt gjennomført, bortsett fra lite blod...
Måten jenta har blitt kappet opp er også litt for "perfekt", kjøttet og klærne hennes burde vært mye mer "ruffsete i kantene"...

Btw. hvor er blodet på sagen?
Sist endret av Turbolego; 9. oktober 2008 kl. 20:19.
Sitat av Turbolego
Jeg har samme boxer!
Vis hele sitatet...
det er hot-pants. du er klar over det?
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Sitat av Torefaen
det er hot-pants. du er klar over det?
Vis hele sitatet...

Kanskje Turbolego er jente?
Sist endret av Eplefisk; 9. oktober 2008 kl. 20:27.
Hva hun gjør ute i lite klær er opp til den som ser og bedømme...

Når man viser et fotografi er det ikke et spesielt krav til å vise orginaler. Det er vel ingen på en utstilling som legger ved orginalen??
Den blir hemmelig...
Jeg har ikke noe særlig peiling på fotografi og bilderedigering, men det er to ting jeg merket meg.

Burde det ikke vært en del blod på motorsaga?

Og var ikke det et fryktelig rent kutt til å være en motorsag? Ser heller ut som hun har blitt lagt i en giljotin med et blad som veier grusomt mye etter min mening.