Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5526
Har tenkt meg en tur eller to inn på Veiatun i Mjøndalen snart.
Så her om dagen at de har steng av noen av dørene inn til bygget, og lurer på om det er noen som vet om hvordan man kommer seg inn der nå?

Sist gang jeg var der så var det en av verandadørene som var ulåst, men har ikke lyst til å fly rundt hele bygget for å kjenne på dører.
Jeg var der i fjor så kan ikke garantere noe.

Men da jeg var der så var trappa opp til verandaen rast sammen delvis så man måtte knote litt for å komme opp der, men ikke noe problem egentlig.

Verandadøren var ikke bare ulåst den sto faktisk helt åpen, så ble nesten for lett

Når det gjelder å bli tatt så tror jeg ikke folk i området rundt bryr seg særlig lenger, selvom politiet hadde en utrykning dit for noen år tilbake pga noen shitkids brant bål der inne.

Den ligger rett ved en godt trafikkert vei, men ingen som brydde seg da jeg gikk in der kl 12 en formiddag

Lykke til.
Da sier jeg rakk for infoen, olavXO

Jeg får stikke ned en tur og sjekke forholdene en dag, skal ha et fotoprosjekt der inne og gidder ikke drasse meg meg alt utstyret før jeg vet at jeg kommer inn.
Bare hyggelig.

Kjelleren på dette stedet er ganske tøff, men det var en form for gass eller luft som lakk der nede så take care.

Her er en film fra mitt besøk der


https://www.youtube.com/watch?v=sgtE...et6hUoUkeZuAYw
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av olavXO Vis innlegg
Bare hyggelig.

Kjelleren på dette stedet er ganske tøff, men det var en form for gass eller luft som lakk der nede så take care.

Her er en film fra mitt besøk der


https://www.youtube.com/watch?v=sgtE...et6hUoUkeZuAYw
Vis hele sitatet...
Veit du noke meir om den gasslekasjen? Eg var der for ein måneds tid sidan og då høyrte vi den gassleksjen med engang vi kom ned trappa pluss at det lukta et eller anna der nede så vi holdt oss unda kjellaren for sikkerhetsskuld. Vi lurte veldig på kva slags gass dei kunne ha bruk for der.

Ellers kan eg fortelle at det sto en del vindu opne. Noen heilt opne og noen som bare var dytta inntil.
Fant ut at det er planer om leiligheter i bygningane så mulig det ikkje blir ståande tomt så mykje lenger.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Heisann, var der for 2 uker siden.

Gå rundt bygget, flere vinduer det går ann å ta seg inn der.

Angående gasslekkasjen i kjelleren, så er det faktisk bare hovedinntaktet med vann som lekker.
Jeg og ble veldig skeptisk, med tanke på lukta og lyden, men bestemte meg for å sjekke det ut. Det er bare en tynn vannstråle som står ut av røret.

Lukta kommer av olja som har lekt ut av oljefyren. Det som flyter på gulvet på filmen rundt 1:00, er det som lager lukta
Kanskje litt sent å komme med nå, men jeg hadde en shoot der for et par uker siden selv og vi kom oss inn.
Men det var litt trist å se hvordan det ser ut der inne for tiden.....mye hærverk.
Sitat av olavXO Vis innlegg
Bare hyggelig.

Kjelleren på dette stedet er ganske tøff, men det var en form for gass eller luft som lakk der nede så take care.

Her er en film fra mitt besøk der


https://www.youtube.com/watch?v=sgtE...et6hUoUkeZuAYw
Vis hele sitatet...
Bra filmet, det var som å være der selv. Og flere gode på Youtube. Kommer til å følge med videre der om du legger ut mer.
Sitat av Henrik940 Vis innlegg
Heisann, var der for 2 uker siden.

Gå rundt bygget, flere vinduer det går ann å ta seg inn der.

Angående gasslekkasjen i kjelleren, så er det faktisk bare hovedinntaktet med vann som lekker.
Jeg og ble veldig skeptisk, med tanke på lukta og lyden, men bestemte meg for å sjekke det ut. Det er bare en tynn vannstråle som står ut av røret.

Lukta kommer av olja som har lekt ut av oljefyren. Det som flyter på gulvet på filmen rundt 1:00, er det som lager lukta
Vis hele sitatet...
Åååå. Det forklara saken Blei litt bekymra vi.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Bra filmet, det var som å være der selv. Og flere gode på Youtube. Kommer til å følge med videre der om du legger ut mer.
Vis hele sitatet...
Takk for det. Hyggelig du likte det

Prøver stadig og filme mer på stedene jeg drar i tillegg til bildene, syns liksom det gir de som ser på et enda bedre inntrykk av stedet