Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3479
Hei! Jeg var inne i et gammelt hus i dag, og tenkte jeg skulle dele litt bilder derfra. Vet ikke hvor gammelt huset er, men det var ganske falleferdig. Fant mange interessante ting der inne, og ryddet/ommøblerte for å kunne ta noen fine bilder.





Ikke det jeg forventet å finne:




Avis fra 30.mars 1960:


Har enda flere bilder, men kan begynne med disse.
Utrolig artig!
Hvordan fant du dette huset/bygget?
Wow, indeed et bra funn.
Fine og skarpe bilder også.

Alltid stas og finne et hus hvor mgange ting står igjen

Good job
Sitat av KaiN Vis innlegg
Utrolig artig!
Hvordan fant du dette huset/bygget?
Vis hele sitatet...
Jeg ble tipset om det av en venn. Vanligvis finner jeg frem til slike steder ved å være litt nysgjerrig.

Sitat av olavXO Vis innlegg
Wow, indeed et bra funn.
Fine og skarpe bilder også.

Alltid stas og finne et hus hvor mgange ting står igjen

Good job
Vis hele sitatet...
Takk!
Stilige bilder!
Jeg fikk litt frysninger av det bildet av den dama der, da det ser ut som en kvinneskikkelse i den ene kanten av bildet. Flere som la merke til det?
Sitat av breezeblock Vis innlegg
Jeg ble tipset om det av en venn. Vanligvis finner jeg frem til slike steder ved å være litt nysgjerrig.
Vis hele sitatet...
Er dette i Finnmark fylke?
Må bare være på den sikre siden
Utrolig kult. Hvilket dokumenter var det på bilde nr. 6?
Sitat av KaiN Vis innlegg
Er dette i Finnmark fylke?
Må bare være på den sikre siden
Vis hele sitatet...
Dette er i troms.

Sitat av Hutch Vis innlegg
Utrolig kult. Hvilket dokumenter var det på bilde nr. 6?
Vis hele sitatet...
Det er kart, over blant annet Irak, Iran og Syria, av alle ting!

Litt flere bilder:





Sist endret av breezeblock; 15. juni 2014 kl. 00:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av sh9 Vis innlegg
Stilige bilder!
Jeg fikk litt frysninger av det bildet av den dama der, da det ser ut som en kvinneskikkelse i den ene kanten av bildet. Flere som la merke til det?
Vis hele sitatet...
Så den jeg også, skvatt noe veldig.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Kjempebra funnet og bra dokumentert. Synd det er så langt til Troms ellers skulle jeg dratt dit med det samme. Veldig gøy når det er så mange ting igjen. Virker ikke som det er noe hærverk der heller. Hvilket bilde mener noen man ser en kvinneskikkelse i kanten?
Alkoholisert gamer
Sitat av MrNorUe Vis innlegg
Hvilket bilde mener noen man ser en kvinneskikkelse i kanten?
Vis hele sitatet...
Jeg _tror_ de snakker om bilde nr 2. Men utifra det jeg kan skjønne er det bare speilbildet til fotografen.
Sitat av MrNorUe Vis innlegg
Kjempebra funnet og bra dokumentert. Synd det er så langt til Troms ellers skulle jeg dratt dit med det samme. Veldig gøy når det er så mange ting igjen. Virker ikke som det er noe hærverk der heller. Hvilket bilde mener noen man ser en kvinneskikkelse i kanten?
Vis hele sitatet...
Takk!

Sitat av ekoli Vis innlegg
Jeg _tror_ de snakker om bilde nr 2. Men utifra det jeg kan skjønne er det bare speilbildet til fotografen.
Vis hele sitatet...
Tror også det er snakk om bilde nr 2. Lurer på om det er oppe til høyre der at det ser ut som et ansikt? Min refleksjon kan du se helt nede i bildet(hånda mi og litt av kameraet). Når jeg sjekket et filmklipp jeg filmet av bildet er det ikke noe der oppe i høyre hjørne, så det må nesten være en refleksjon av noe slag.
Sitat av breezeblock Vis innlegg
Takk!



Tror også det er snakk om bilde nr 2. Lurer på om det er oppe til høyre der at det ser ut som et ansikt? Min refleksjon kan du se helt nede i bildet(hånda mi og litt av kameraet). Når jeg sjekket et filmklipp jeg filmet av bildet er det ikke noe der oppe i høyre hjørne, så det må nesten være en refleksjon av noe slag.
Vis hele sitatet...

Hvis du fokuserer lenge på bilde nr.2 så ser det ut som et ansikt fra et kvinnemenneske nede til venstre på bildet. Jeg så det iværtfall, men det kan jo være hodet mitt som fucker.
Sitat av Hutch Vis innlegg
Hvis du fokuserer lenge på bilde nr.2 så ser det ut som et ansikt fra et kvinnemenneske nede til venstre på bildet. Jeg så det iværtfall, men det kan jo være hodet mitt som fucker.
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt om jeg ser det, men her er i allefall et lite videoklipp av bildet, om det skulle løse noe:
https://www.youtube.com/watch?v=Wh9m...ature=youtu.be