Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 668
Jeg skal ha meg mp3spiller og tenkt å bruke litt spenn på en som er bra. Jeg vil ha 20 GB og har vel igrunn falt på iriver. Lurte på om noen kunne forklare meg forskjell på H320 og H10 20 ? 320 er jo relativt dyr, men hvor mye bedre er den. fant ut at den støttet ogg format da, men er det det enenste som skiller? og flere farger på H10?
Kan ikke forklare forskjellen, men i-river mp3 spillerne er de beste jeg har hatt. Min i-river 380 ett-eller-annet (kun 128mb) varte i 3 år og når jeg byttet den ut funket den like bra som den dagen jeg kjøpte den. Og jeg brukte den hver eneste dag.
Shira's Avatar
Trådstarter
74 0
klart jeg skal ha iriver. er bare veldig i tvil om de to nevnte modeller, men en av dem blir det nok
Jeg har en Iriver H340 selv ( Hardisk3 40gb). Er veldig glad i den MEN, h300 serien er snart slutt og det vil være veldig vanskelig å få tak i tileggsutstyr og sånt .

Har ikke prøvd h10 serien selv, men jeg syns du burde ta en titt på den alikvel. Det vil være mye enklere å få tak i utstyr og lignende.
Jeg har Iriver h10 5gb. Jeg er strålende fornøyd. Vet ikke hvor stor disk du kan få på h10 serien, men vil uansett råde deg til å kjøpe en H10. Du kommer ikke til å angre
H10 tror jeg finnes i 4 farger?
sjekk ut iriver sin hjemmeside, http://www.iriver.com
Stemmer det exzlator, men fargeskjermen er dritt til bilder. Har bare brukt den til bilder for å "teste" trodde jeg kom til å bruke den mye, men det er lite vits. Ellers en god spiller. Ble mye bedre etter siste firmware upgrade.

edit: finner i 5 og 6 GB tror jeg
Sist endret av BakkiZ; 5. november 2005 kl. 00:32.
finner i 5 og 6 GB tror jeg
Vis hele sitatet...
Mener å ha sett 20gb også.

H3xx'ene har veldig gode skjermer (for en mp3spiller) btw.
Har en h340 og er sånn passe fornøyd med den. Synes den er alt for treg, tar 20 sek bare å starte den. Å skifte sanger kan noen ganger også ta laang tid. Filmfunksjonen er ikke mye å skryte av akkurart, 10FPS, så det er ikke noe særlig å se filmer på for å si det sånn. Det som er fint med den er den utrolig gode fargeskjermen, ogg-støtten og bildeframviseren. Og ikke minst, usb-on-the-go-transfer, men det har jeg ikke prøvd enda, faktisk. Fra å elske min iRiver (og prøve å frelse alle andre) har jeg begynt å mislike den litt. Bruker sjelden ogg, siden mp3 er så langt mer utbredt, og ogg krever mer batteri, og som sagt, den er så helvetes treg. Men! Lydkvaliteten er flott. Dog, jeg vil faktisk ha en ipod ;S (ipoo)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Shira's Avatar
Trådstarter
74 0
får vist ikke takk i 300 serien lengre så da blir det nok heller h10 20gb. noen som vet hvor god voice recordern er på denne? rekkevidde etc? kan jeg sitte i en forelsening og ta opp det forelser sier på 2-3 m avstand? hadde vært kjekt