Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 894
hei, jeg kan ikke logge inn og da blir ingenting saved, jeg har laget bruker og alt og det står at jeg må sjekke nettverk conection eller no?

jeg får heller ikke instalert the lost and damned eller the ballad of gay tony?

noen som veit hvordan jeg fikser dette?

jeg må også ha windows service pack eller noe men det har jeg og jeg får heller ikke spilt spillet?

har prøvd kundeservice elller noe men fikk ingen brae svar.
Sist endret av aoe3123456789; 22. mai 2012 kl. 18:31.
Vennligst prøv å forklar en gang til, litt klarere.
Sitat av aoe3123456789 Vis innlegg
har prøvd kundeservice elller noe men fikk ingen brae svar.
Vis hele sitatet...
Grunnen til det er at du ikke klarer å stille noen "brae" spørsmål.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Grunnen til det er at du ikke klarer å stille noen "brae" spørsmål.
Vis hele sitatet...
sendte feilmeldingene og alt det de ba meg om å sende men fikk ikke noe gode svar

Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
Vennligst prøv å forklar en gang til, litt klarere.
Vis hele sitatet...
det står AT JEG MÅ LATE NED WINDOWS XP PACK 3 og jeg prøvde det som var fra linken men jeg fikk noe dritt på nettet så jeg får annonser og mye dritt hver gang jeg går på nettet og i tillegg har jeg xp pack 3.

får ikke logget inn siden jeg må sjekke nettverk conection siden noe ikke fungerer? har spilt online før men det har skjedd nå og jeg har ikke noe greier på dette.
Kan jeg få spørre hvorfor du fortsatt har windows xp?
Kanskje oppgradere snart? Du fikser kanskje ikke problemet, men du unngår det i alle fall.
Sist endret av boblesaft; 22. mai 2012 kl. 19:10.
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Kan jeg få spørre hvorfor du fortsatt har windows xp?
Kanskje oppgradere snart? Du fikser kanskje ikke problemet, men du unngår det i alle fall.
Vis hele sitatet...
mente windows pack 3 eller noe, har det jeg skal ha for å spille fordet,
prøv å kjøp en ny... pleier å funke
Reinstaller Rockstar Social Club og lag ny bruker.
For å spille online må du ha RSC, men i den nyeste oppdateringen (1.0.7.0) avinstalleres RSC automatisk fordi det ikke lenger skal være nødvendig for å spille Online, noe det fortsatt er så du må laste det ned igjen. Bruk google hvis du trenger å laste ned RSC igjen.
Prøv å kjør LaunchGTAIV.exe i kompatibilitetsmodus for Windows XP (Service Pack 3)

(Mulig at du må kjøre RSC installern i kompatibilitetsmodus for Vista eller XP, bare prøv et par forskjellige modus.)
Sist endret av WriteXRiot; 23. mai 2012 kl. 13:11.
Har du hugsa å laste ned games for windows live?

Du kan i det minste ha litt oversikt over kva software du kjører.
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Kan jeg få spørre hvorfor du fortsatt har windows xp?
Kanskje oppgradere snart?
Vis hele sitatet...
Skjønner ts godt jeg.. alltid likt XP best.