Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 695
Hei er veldig langt nede og tok nettopp 6,6 gram Neurontin (Gabapentin). Er det sannsynlig at jeg dør (håper det) ?
Anonym bruker
"Overtalt Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dør ikke av det nei. Når du våkner i morgen bør du snakke med noen om hvordan du har det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dør ikke av det nei. Når du våkner i morgen bør du snakke med noen om hvordan du har det.
Vis hele sitatet...
Tok 3,9 gram til, håper det gjør susen. Men du tror ikke det? Ingen som vil hjelpe meg lenger så er ikke noe vits å snakke med noen
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Tok 3,9 gram til, håper det gjør susen. Men du tror ikke det? Ingen som vil hjelpe meg lenger så er ikke noe vits å snakke med noen
Vis hele sitatet...
Hey. Jeg kan ingenting om dosering av det du har tatt. Vær så snill å fortell noen bekjente om hva du har tatt og gjort. Eller ring til giftinformasjonen 22 59 13 00. Jeg lover deg det finnes bedre dager enn den dritdagen du har nå. Send DM til meg om du trenger å prate med noen!
Sist endret av algernon; 30. august 2023 kl. 14:31.
Som jeg sa sist du spurte om noe lignende, det er veldig dumt å forsøke på dette ved bruk av tilfeldige medikamenter. Risikoen for å ende opp som grønnsak eller med skader på kroppen er stor, er dog usikker på hvor mye Neurontin man tåler. Dagsdosen der kan være ganske høy, så jeg håper dette går fint for deg.

I stedet for å holde på som dette så anbefaler jeg at du tar deg en liten ferie eller noe. Få en liten kickstart på livsgnisten. Plutselig finner du noe som gir motivasjon til å trå den ene foten foran den andre. Lykke til❤️
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Hei er veldig langt nede og tok nettopp 6,6 gram Neurontin (Gabapentin). Er det sannsynlig at jeg dør (håper det) ?
Vis hele sitatet...
Det å holde på sånn gjør at du i beste fall utsetter kjipheten, eller at du sørger for at du får det enda mye kjipere i fremtiden og kommer til å angre på det senere.

Dette er uvettig bruk, og i stedet for å misbruke medikamenter så må du få hjelp til å jobbe med problemene som ligger i bunnen.

Ta kontakt med ambulansen og få dette ut av systemet.
Og fortell de hva som ligger bak.
De vil forhåpentligvis hjelpe deg videre i systemet.
Merker ikke så mye, har litt mindre angst og smerter pluss er litt mer happy faktisk, deilig å kjenne på for som er kronisk deprimert. Men når effekten avtar går jeg rett i kjelleren igjen. Takk til dere som har kommet med fine ord æ, setter pris på det! Ja, skulle hatt meg en deilig ferie og fått et lite lysglimt oppi all elendigheten. Når jeg kommer meg litt oppå økonomisk skal jeg gjøre det ��

Nå fikk jeg kraftig angst plutselig, aner ikke hvordan dette går
Sist endret av AllHourCymbals; 30. august 2023 kl. 15:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Merker ikke så mye, har litt mindre angst og smerter pluss er litt mer happy faktisk, deilig å kjenne på for som er kronisk deprimert. Men når effekten avtar går jeg rett i kjelleren igjen. Takk til dere som har kommet med fine ord æ, setter pris på det! Ja, skulle hatt meg en deilig ferie og fått et lite lysglimt oppi all elendigheten. Når jeg kommer meg litt oppå økonomisk skal jeg gjøre det ��
Vis hele sitatet...
Et kjærkomment avbrekk trenger ikke være noe økonomisk belastende.
Ta deg en tur ut i skauen med telt, fyr bål og se på fisken vaker, eller hør med en turforening om du får låne en kano eller noe.
Ofte er slike avbrekk nok til å snu litt på situasjonen.

Skade seg med medikamenter vil bare gjøre fremtiden værre.