Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 922
Anonym bruker
"Klar Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde 38,7 i temperatur tatt med sånn man måler med inni øret, mens jeg hadde tatt molly. Var jeg alt for varm? Hadde på meg noe veldig lett og var ute, mens de andre vennene mine hadde temp på litt over 37 grader
Hva er farlig varmt?
Farlig nei, en farlig temp er på 40+.
Når bør man oppsøke lege?
Voksne bør oppsøke lege dersom temperaturen er 40°C eller høyere, over mer enn tre dager. Andre symptomer man bør være obs på er uvanlig utslett, magesmerter, kraftig hodepine, stiv nakke, hevelse i halsen eller svekket bevissthet.


https://www.lommelegen.no/infeksjone...delig/69023148
Går dere rundt og måler temp på molly? Nesten så ansvarlig at det er kvalmt, men kudos for å ta helsa på alvor.
Anonym bruker
"Klar Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av algernon Vis innlegg
Går dere rundt og måler temp på molly? Nesten så ansvarlig at det er kvalmt, men kudos for å ta helsa på alvor.
Vis hele sitatet...
Haha neinei, høres helt retard ut. Hadde bare en liggende, aldri gjort det før på molly så skulle bare se om vi var varm i kroppen