Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 16858
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Bra med onformativ tråd! KP

Veit ikke om jeg har klart og hoppe over setningen om den står der, men om ikke, så kan det være greit å få med at hvit Heroin ikke kan røykes.
Vis hele sitatet...
UHM?

Jeg har røyket massevis av hvitt, "china white". Ikke noe problem det. Bedre en det brune....
Sitat av MichioKaku Vis innlegg
Hvordan går det med TS for tiden da mtp heroinbruket?
Vis hele sitatet...
TS hadde aldri et problem med heroin.

Sitat av jodatakker Vis innlegg
UHM?

Jeg har røyket massevis av hvitt, "china white". Ikke noe problem det. Bedre en det brune....
Vis hele sitatet...
Det er bedre fordi det er mye bedre - altså, den lavere prosentvise nytteverdien ved røyking kompenseres for gjennom langt høyere renhet og dermed total faktisk substansmengde.

Men du har enda rett i det du sier.
Sist endret av Tøffetom; 23. juni 2016 kl. 07:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
OPIUM! håper det går bra eg skriver her... Har 1 spørsmål. kan eg smelle-skitten ? ta det intravenøs ?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Lucky nei.

Man skal visst kunne få ut en opist løsning man kan smelle,. Men det er visst veldih farlig og dumt. Opium må røykes desverre.

Med mitt på engelske sider om how to shoot up opium. Så står det mye rart, men ingen som dirkete anbefaler det... Satt med samme greia for akkurat et år siden. Endte meg røykte det det.