Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2299
Finnes det en type tobakk/sigaretter ute i verden som ikke inneholder thc, som smaker grønt? eller noe lignende?
Trådstarter
35 2
der det står Select Liquid Base, hva er disse forskjellige?
På Sjangri-la i Oslo selger de noen sigaretter som heter gundam garam. De smaker ikke weed...men noe lignende
Tenker du å bruke det til å mekke i lag med det grønne eller brune du har?
I så fall kan jeg anbefale en urt som heter Damiana. Smaker godt og er tørr og billig. Passer ypperlig.
Gir også en veldig mild avslappende effekt, men ikke en kvalmefremkallende eller noe i den dur.

Jeg bruker den istedetfor tobakk, siden tobakken ofte for min del kan lede rusen inn på et dårlig spor pga nikotin-komboen.

p.s: damiana er lovlig i Norge, de selger den til og med på helsekost-butikker i kapsler som angstdempende eller lignende
Trådstarter
35 2
[quote=Herbman;2736071]Tenker du å bruke det til å mekke i lag med det grønne eller brune du har?



neh, var ikke det, tenkte i steden for, elsker smaken
Tviler på at det finnes noen type sigaretter som smaker like herlig som weed. Men finner du noe så si ifra !
Sist endret av Chemdog; 22. oktober 2012 kl. 12:55.
Ville heller valgt marijuana foran tobakk altså, men da må du vel innom det finfine miljøet
Hvorfor røyke et produkt som skal forestille den ekte varen foresten, kun for smaken altså?
Sist endret av psch; 22. oktober 2012 kl. 13:01.
Sitat av M4Lies Vis innlegg
neh, var ikke det, tenkte i steden for, elsker smaken
Vis hele sitatet...
Haha, så skjønt. Det finnes jo både kaker, te og diverse med smak av Cannabis, men jeg vet ikke om det er så populært å dyrke THC-fri weed.

Tenker du til hjemmekosen i sofaen eller til en tur i byen? Du vil nok få en del rare blikk om du patter på cannabis-sigaretter blant folk, enten de gir rus eller ikke :-)
Trådstarter
35 2
tenker mer på dem som må holde seg rein, og savner smaken
Sitat av Herbman Vis innlegg
Haha, så skjønt. Det finnes jo både kaker, te og diverse med smak av Cannabis, men jeg vet ikke om det er så populært å dyrke THC-fri weed.
Vis hele sitatet...

Hørt om hamp? Cannabis Ruderalis.

Hvor har du sett kaker og te med smak cannabis?
Det finnes kaker og te med cannabis tilsatt for rusens del, men det smaker jo ikke cannabis.
Sitat av Mr. Flash Vis innlegg
Hørt om hamp? Cannabis Ruderalis.

Hvor har du sett kaker og te med smak cannabis?
Det finnes kaker og te med cannabis tilsatt for rusens del, men det smaker jo ikke cannabis.
Vis hele sitatet...
Tilsetter du cannabis til diverse mat og drikker, så setter det seg en smak av cannabis i de. Hva smaker cannabis? Cannabis? Hva skjer når du blander cannabis med mat? Da smaker det cannabis.
Sitat av M4Lies Vis innlegg
Finnes det en type tobakk/sigaretter ute i verden som ikke inneholder thc, som smaker grønt? eller noe lignende?
Vis hele sitatet...
Bare pass på at det ikke lukter altfor mye - kan fort sette
deg i noen kleine situasjoner...
Trådstarter
35 2
Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Bare pass på at det ikke lukter altfor mye - kan fort sette
deg i noen kleine situasjoner...
Vis hele sitatet...
haha, ja. ser ikke bort fra den