Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1185
Hei jeg er en mann på 30år.

Tidligere heroin avhengig som jeg omsider klarte å overvinne etter mange forsøk. Måtte til slutt flytte fra byen og miljøet 50mil vekk for å lykkes

Jeg kom inn i LAR behandling og prøvde først metadon men fikset ikke rusfrihet på dette. Så jeg byttet til Suboxone og det funket å jeg klarte å holde meg rusfri. Å da sluttet jeg med allt annent også holdt meg bra i 4år

Nå for ca 1år siden fikk jeg påvist migrene og merket mer og mer bivirkninger av suboxonen så jeg byttet til subotex og begynnte etter korttid å injisere subotexen

Dette har ikke vært et stort problem da jeg henter medisin en gang i uken. Tar 6-8 urinprøver pr år.
Er overført til kommunen å all LAR behandling skjer av fastlege. Det har heller ikke vært mistanke til meg og di sier jeg har god rusmestring

Men nå etter å skutt i et år nesten daglig så har det tært litt på parforholdet til dama. Så jeg ønsker ikke dra strikken noe lengere. Vi har det ellers veldig bra vi kommer begge fra tidligere rusmisbruk. Men hun er på suboxone å skyter ikke selv.

Jeg har skutt 1gang pr døgn. Nå skal det sies jeg har alt annet på stell å har hatt god kontroll å det er kanskje dumt. Det har ikke gått utover daglige gjøremål å andre ting. Vi reiser med venner å er på turer å jeg klarer fint å ha opphold
Men det blir som en belønning for å være flink gutt. Å det er derfor dama synnes det har vært greit.

Men nå er det nok med dette. Jeg er 30år å må nesten vokse opp. Så jeg brukte opp siste utstyret på søndag å satt 32mg subotex.

Nå er jeg på 3dagen uten. Å alt går veldig greit har begynt å kjenne litt influensa syntomer som stiv musklatur å ømme ledd. Tar 8mg 3ganger i døgne å blir faktisk stein når jeg ikke skyter.

Jeg vet jeg klarer å slutte jeg har sluttet med minus så dette klarer jeg godt. Å jeg merker dama er mye mer glad. å jeg har unskyldt at jeg har dratt det så langt som dette.

Jeg tenkte å dele dette med dere på freak for min egen del å andres. rusfrihet å rus oppførsel henger med oss vider uansett hvor langt man kommer. Det er en konstant jobb. Jeg vil komme med oppdatering underveis håper andre kanskje har nytte av dette
Sitat av Ex-opiat Vis innlegg
Hei jeg er en mann på 30år.

Tidligere heroin avhengig som jeg omsider klarte å overvinne etter mange forsøk. Måtte til slutt flytte fra byen og miljøet 50mil vekk for å lykkes

Jeg kom inn i LAR behandling og prøvde først metadon men fikset ikke rusfrihet på dette. Så jeg byttet til Suboxone og det funket å jeg klarte å holde meg rusfri. Å da sluttet jeg med allt annent også holdt meg bra i 4år

Nå for ca 1år siden fikk jeg påvist migrene og merket mer og mer bivirkninger av suboxonen så jeg byttet til subotex og begynnte etter korttid å injisere subotexen

Dette har ikke vært et stort problem da jeg henter medisin en gang i uken. Tar 6-8 urinprøver pr år.
Er overført til kommunen å all LAR behandling skjer av fastlege. Det har heller ikke vært mistanke til meg og di sier jeg har god rusmestring

Men nå etter å skutt i et år nesten daglig så har det tært litt på parforholdet til dama. Så jeg ønsker ikke dra strikken noe lengere. Vi har det ellers veldig bra vi kommer begge fra tidligere rusmisbruk. Men hun er på suboxone å skyter ikke selv.

Jeg har skutt 1gang pr døgn. Nå skal det sies jeg har alt annet på stell å har hatt god kontroll å det er kanskje dumt. Det har ikke gått utover daglige gjøremål å andre ting. Vi reiser med venner å er på turer å jeg klarer fint å ha opphold
Men det blir som en belønning for å være flink gutt. Å det er derfor dama synnes det har vært greit.

Men nå er det nok med dette. Jeg er 30år å må nesten vokse opp. Så jeg brukte opp siste utstyret på søndag å satt 32mg subotex.

Nå er jeg på 3dagen uten. Å alt går veldig greit har begynt å kjenne litt influensa syntomer som stiv musklatur å ømme ledd. Tar 8mg 3ganger i døgne å blir faktisk stein når jeg ikke skyter.

Jeg vet jeg klarer å slutte jeg har sluttet med minus så dette klarer jeg godt. Å jeg merker dama er mye mer glad. å jeg har unskyldt at jeg har dratt det så langt som dette.

Jeg tenkte å dele dette med dere på freak for min egen del å andres. rusfrihet å rus oppførsel henger med oss vider uansett hvor langt man kommer. Det er en konstant jobb. Jeg vil komme med oppdatering underveis håper andre kanskje har nytte av dette
Vis hele sitatet...
Jeg blir genuint glad av å lese dette! STÅ PÅ VIDERE! Jeg har aldri prøvd noen form for stoff selv og kommer heller aldri til å gjøre det. Men jeg har sett hvordan det påvirker andre. Det er aldri for sent å få livet i orden og "vokse opp" som du sier. Du er et forbilde for mange. Keep up the good work.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Rusfri og rusfri, aldri skjønt vitsen med å gå årevis på metadon, sub osv

Er ikke årevis med abistenser liksom..
Sitat av Carmex Vis innlegg
Rusfri og rusfri, aldri skjønt vitsen med å gå årevis på metadon, sub osv

Er ikke årevis med abistenser liksom..
Vis hele sitatet...
Jeg synes det er viktig å se det positive i at folk tar tak for å forandre seg. Det viktigste her er å komme seg videre og opp på beina igjen.
Trådstarter
Update ja nå snart en uke nå.
Det har godt veldig bra har ikke like mye influensa symtomer lengere. Men jeg tar meg selv i å tenke mye på nåla. Men dette ser lyst ut.

Ja jeg forstår at mange ikke synnes dette er rusfrihet. Men for meg er dette det minimum jeg må ha for å kunne leve et tilfredsstillende liv..

Jeg har prøvd for mange ganger total rusfrihet og det har ikke funket siste gang jeg prøvde så mistet jeg nesten livet.

Og jeg vil heller ha medisinene mine og urinprøver som en sikkerhet for å hjelpe meg til å ikke sprekke å gå tilbake igjen til minusen.

Jeg har for mye å tape nå. Til å kunne forandre på behandlingen som fungerer. Aldri tidligere i livet har jeg klart å fungere i hverdagen nå har jeg lappen på bil/mc jeg har min egen leilighet å ei dame jeg forguder. Jeg har hobbyen min med mekking i garasjen. Å det beste av alt på våren kan jeg trille ut motorsykkelen å ta meg en kjøretur igjennom byen å drikke kaffe med venner. Dette vil jeg aldri tulle vekk igjen livet er hærlig!