Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 11192
Kjøpte en bok via en nettbutikk som sender varene sine via Amazon, for i dag 14 dager siden. Har enda ikke mottatt pakken, det sto at det skulle ta 10-14 virkedager som regel, men vet noen hvor lang tid man må regne med i leveringstid fra Amazon når pakken skal til Norge?
Sist jeg bestilte derfra tok det nesten 4 uker. Du kan jo sende de en mail med ref nr å sjekke om de har sendt pakken ?
Problemet er ikke hvor lang tid det tar å sende til Norge, men hvor lang tid Posten bruker på å få sendt den innenlands.
Sist endret av Mkvarner; 21. september 2012 kl. 15:34.
Kommer jo litt ann på hvilken fraktmetode som er valgt.

Har du valgt det billigeste så må du forvente at det tar litt tid, mens med Air-mail så tar det 3-4 dager før det er i Norge, å så kanskje 2 dager for å sende det til deg med Posten Norge.
co.uk eller .com?

Tok 2 dager for dem å shippe BF3 til meg fra Frankrike. (co.uk)
Tok dem 3-4 dager å shipper Hunger Games boka, tror den ble sendt fra England.
Sist endret av PerPerPerPer; 21. september 2012 kl. 15:56.
Fra USA (.com), har det tatt omtrent ei uke, men jeg bor i Nord Norge så tar ofte endag ekstra med innenlandspost.
Hvis du er virkelig uheldig, lever du for veldig, veldig mange år siden, og varen din må fraktes med båt over Atlanterhavet. Da tar det veldig langt tid.