Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1266
Hei! Jeg har fått jobben som og være sjåfør på en russebil for en gruppe rødrusser av samme årskull som meg. De ville også at jeg skulle være med dem på festinga og fylla på russetreffet neste år, men det er et lite problem. Jeg var yrkesfagruss i år, og jeg var ikke med på landstreffet så jeg vet ikke hvordan sikkerheten og ting du må bekrefte for og komme inn er.
Jeg har enda russeutstyret, men eg lurte på om det er noe annet jeg må vise, skolebevis osv. for og komme inn?

Jeg vet at det her er feil så spar dere for den type kommentarer som sier jeg ikke burde gjøre det osv...
Har ikke vært russ, og er way to old to know.. men regner med du må få tak i en bilett.
For å få den må du sikkert bestille via en russe-nettside og der stiller de nok spm om hvilken skole, klasse, alder osv.
Husker jeg hadde russebeviset 3 år på rad en gang i tiden. Skreiv bare i søknaden at jeg var lærling og ville feire russetiden med venner som gikk ut nå. De er vel bare ute etter penger..
Kjenner folk som har vært russ to ganger, først med sitt kull og så runde to på påbygg etter læretid, så det er nok ikke umulig.
Sist endret av hippitus; 9. september 2018 kl. 11:56.
For å komme inn på Landstreffet må du vise legitimasjon, billett og skolebevis/lærekontrakt. Jeg var der i år.