Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1466
Helt jævlig, for jo ikke sove heller. Er ikke sånn forjævlig nattesvette, men svett nok til at beina er våte av svette og dyna må ut. Mistenker jeg hadde covid, hadde temperatur tidl i uka, som jeg ikke har nå.

Hvor lenge hadde dere nattesvetten på det lengste?
Noe annet? Feks kløe?
Trådstarter
58 5
Sitat av nj6RVVcU$gEV$ Vis innlegg
Noe annet? Feks kløe?
Vis hele sitatet...
Nope. Ossen det? Jeg har jo lest på google, da kommer jo alle skrekkdiagnoser opp.
Sitat av Wolisf Vis innlegg
Nope. Ossen det? Jeg har jo lest på google, da kommer jo alle skrekkdiagnoser opp.
Vis hele sitatet...
Bruker du noe medisiner eller noe som kan gi nattesvette?
Trådstarter
58 5
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Bruker du noe medisiner eller noe som kan gi nattesvette?
Vis hele sitatet...
Nei. Men mistenker som sagt corona. Leser på reddit bla at det er svært vanlig, og mange som har nattesvette 6-7-8 dager senere.

Jeg drikker Monster(180 gram koffein) klokka 18. Kan kanskje spille en liten rolle.
Koffein og kalorier, spesielt karbohydrater for nærme sengetid gjør at jeg våkner klissvåt.
Trådstarter
58 5
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Koffein og kalorier, spesielt karbohydrater for nærme sengetid gjør at jeg våkner klissvåt.
Vis hele sitatet...
Kan være koffeinet faktisk. Hvor sent inntak av koffein må det være? Etter 18?
Sitat av Wolisf Vis innlegg
Kan være koffeinet faktisk. Hvor sent inntak av koffein må det være? Etter 18?
Vis hele sitatet...
Akkurat tiden er det ingen fasit på siden alle er ulike, noen tåler mye koffein og andre lite. Andre kan drikke koffein rett før leggetid og andre ikke. Men hovedregel sier de 4-6 timer det tar for kroppen å nedbryte. Anbefaler deg å enten å kutte helt ut med koffein, da ser du om dette er svaret eller ikke. Ellers bør du senest tar en tidlig på ettermidagen.

Husk at det er mye koffein i pepsi og cola, 180 mg i 1,5 liter pepsi max, folk flest tenker ikke på dette
Trådstarter
58 5
Sitat av RapTouR Vis innlegg
Akkurat tiden er det ingen fasit på siden alle er ulike, noen tåler mye koffein og andre lite. Andre kan drikke koffein rett før leggetid og andre ikke. Men hovedregel sier de 4-6 timer det tar for kroppen å nedbryte. Anbefaler deg å enten å kutte helt ut med koffein, da ser du om dette er svaret eller ikke. Ellers bør du senest tar en tidlig på ettermidagen.

Husk at det er mye koffein i pepsi og cola, 180 mg i 1,5 liter pepsi max, folk flest tenker ikke på dette
Vis hele sitatet...
Ja, sant. Men 8 dager nå og jeg svetter enda i senga, ikke ekstremt, men svetter. Kontakta legen og han sier det er normalt om man har vært forkjøla/covid?