Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 860
Jeg er på utkikk etter flere konkurranse nettsteder (utenom konkuransenett.no). Både norske og internasjonale.

Er også på utkikk etter flere nettsteder for betalte undersøkelser, både norske og internasjonale. Vet allerede om yougov.

Men her er betaling per minutt svært viktig. For er ikke akkurat fristende å få kun 100 kr for 100 min, det er slavearbeid i mine øyne.

Er også åpen for undersøkelser som går over telefon, og andre måter å tjene penger på via lignende metoder.
Noen tips?
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Noen tips?
Vis hele sitatet...
Har du en plan?
Syns aldri slike undersøkelser har vært verdt det, men du vet kanskje noe om dette som jeg ikke vet?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Har du en plan?
Syns aldri slike undersøkelser har vært verdt det, men du vet kanskje noe om dette som jeg ikke vet?
Vis hele sitatet...
Har bare mye fritid og voldsom angst. Så dette er ett av veldig få områder hvor jeg kan tjene litt. Som oftest ved å selge det jeg vinner.

Som oftest så vinner jeg ikke i mer enn kanskje 2-3 for hver 100. Konkurranse jeg deltar i, og er det nok konkurranser tilgjengelig så kan jeg fint delta i 50 konkurranser i løpet av en dag.

Men det er aldri 50 konkurranser som blir publisert hver dag, derfor også utkikk etter utenlandske.
Skjønner.
Hva med å kjøpe ting, fikse de og selge de på nytt?
Det krever jo noe interaksjon med andre, men ikke så mye og det kan gi en mer jevn inntekt.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Skjønner.
Hva med å kjøpe ting, fikse de og selge de på nytt?
Det krever jo noe interaksjon med andre, men ikke så mye og det kan gi en mer jevn inntekt.
Vis hele sitatet...
Det har vært en tanke, men mangler motivasjonen for det.
Norske konkurranser; Gjerrigknark

Norske undersøkelser; m3panel.no norstatpanel.no
Sist endret av Bigwave; 9. februar 2023 kl. 08:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Bigwave Vis innlegg
Norske konkurranser; Gjerrigknark

Norske undersøkelser; m3panel.no norstatpanel.no
Vis hele sitatet...
Vet allerede om de begge. Men m3panel holder jeg meg unna siden de er blant dårligst betalt.

Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Vet allerede om de begge. Men m3panel holder jeg meg unna siden de er blant dårligst betalt.
Vis hele sitatet...
Kan derimot anbefale norstatpanel, tror de betaler best,
Sist endret av einsteindragon; 11. februar 2023 kl. 23:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Instagram, søk på #konkurranse