Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 568
Hei! Jeg har en Lenovo PC som jeg ikke har brukt på lange tider, på den PCen så har jeg altfor mye ting jeg vil ta vare på så hard reset er ikke aktuelt..

Jeg husker verken PIN-kode (6 symboler) på innloggingsiden, og Microsoft kontoen knyttet til den har jeg ikke brukt på lange tider, så jeg husker ikke den heller....

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å komme inn på den igjen?

Uten at noe på den blir borte?
Hvis dette er din pc og din Microsoft konto: Velg tilbakestill/endre passord ved innloggingen.

Hvis dette er en random skole pc som ikke er din: Les om Hiren's BootCD
DrS
Trådstarter
3 0
Skolepc har jeg ikke hatt på noen år..

Problemet er at mailen ikke er i bruk lenger og det er jo et hav av mulige passord.
Takk for svar
Skole pc var bare noe jeg gjettet på siden mange ofte "får tak i" slike og ikke kommer inn på de.

Veldig mange år siden jeg brukte Hiren's BootCD men da var det mulig å endre selve pc passordet ved hjelp av
et av verktøyene på cd en
Sist endret av vindaloo; 8. februar 2023 kl. 18:43.
DrS
Trådstarter
3 0
Hehe. Det skjønte jeg nesten..

Da skal jeg se om jeg ikke finner ut av Hiren's boot CD, og satse på at det funker med en USB ����