Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3672
Hei,


Jeg sliter med at cs go lagger... jeg skulle flytte pcen til ett annet rom, og etter jeg demonterte pcen og satte den opp igjen. Lagger cs go... fps ligger stabilt på 300... så er ikke noe fps problemer, noen som veit hva problemet kan være?
Sitat av Duveitikkehvem Vis innlegg
Hei,


Jeg sliter med at cs go lagger... jeg skulle flytte pcen til ett annet rom, og etter jeg demonterte pcen og satte den opp igjen. Lagger cs go... fps ligger stabilt på 300... så er ikke noe fps problemer, noen som veit hva problemet kan være?
Vis hele sitatet...
Kanskje det er dårligere nett på det rommet?

Hva er internetthastigheten?
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Kanskje det er dårligere nett på det rommet?

Hva er internetthastigheten?
Vis hele sitatet...


Nettet skal være greit.. ligger på 30 i Ping... jeg får følelsen av fps drop, selvom den er stabil...
Sitat av Duveitikkehvem Vis innlegg
Nettet skal være greit.. ligger på 30 i Ping... jeg får følelsen av fps drop, selvom den er stabil...
Vis hele sitatet...
Hmm, jeg vet ikke, men hva med packet loss? Lastet ned noe? Er grafikken for høy? Eneste årsakene jeg kommer på nå.
Høyre klikk på CS:GO inne på steambiblioteket. Trykk på "Properties". Gå innpå "Local Files" og trykk på "Verify integrity of game files" og se om dette hjelper. Meld hvordan det går
Sist endret av TrippyPippi; 4. februar 2022 kl. 23:52. Grunn: Skriveleifs
Sjekk om hz har blitt justert ned til 60.
Takk for gode tips folkens! My man jaffar, var hz som var satt ned til 60 hz. Endret tilbake til 144, all good����
Sitat av Duveitikkehvem Vis innlegg
Takk for gode tips folkens! My man jaffar, var hz som var satt ned til 60 hz. Endret tilbake til 144, all good����
Vis hele sitatet...
Det skjedde meg senest nå faktisk. Synes spillet gikk litt tregt så skulle sette ned grafikken litt, men var bare at det kjørte i 60hz å ikke 144hz.